X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

התאמת מוצרי איפור לעור הפנים, מצריכה קצת השקעה, מחשבה והבנה - הן של מצב העור והן של הסוגים השונים של מוצרי האיפור ומרכיביהם. לא משנה איזה מוצרי איפור אתן מחפשות, אם אתן רוצות להבטיח את ההתאמה האופטימאלית, הנה כמה שלבים שיעזרו לכן להשיג את המטרה:
התאמה לגוון העור
בשלב הראשון חשוב לזהות ולהגדיר את גוון העור - לדוגמה, האם מדובר בגוון בהיר, כהה או משהו באמצע. הבנת הגוון של העור מאפשרת להבין בשלב הבא אילו גגונים של מוצרי איפור מתאימים בצורה אופטימאלית לאותו גוון עור ובשלב הבא, יכולה לסייע בבחירה.
סוג העור
גם סוג העור ומצבו יכול להשפיע במידה רבה על בחירת מוצרי האיפור. חשוב לבדוק אם מדובר בעור שמן, מעורב, יבש או רגיל. הבנת סוג העור, תאפשר בשלב הבא לבחור מוצרי איפור אשר מתאימים באופן פרטני לסוג העור. אם אתן לא מצליחות להבין באופן עצמאי מה סוג העור, ניתן להיוועץ בקוסמטיקאית או באיש מקצוע אחר.
הכול מתחיל בבסיס הנכון
בחירת מוצרי איפור לבסיס הינה חשובה ובעלת השפעה רבה על התוצאה הסופית של האיפור. יש להקפיד ולבחור גוון בסיס התואם באופן האופטימאלי לגוון העור ולתת הגוון. הדרך הטובה ביותר לבדוק גוונים היא באמצעות דוגמיות אותן ניתן למרוח על קו הלסת או פרק כף היד כדי לראות כיצד הם משתלבים עם צבע העור הטבעי. בנוסף, קחו בחשבון את הגימור (מט, מטושטש, מבריק) ואת הכיסוי (קל, בינוני, מלא) אותו אצן מעדיפות עבור הבסיס שלכן.
איך לבחור?
יש לבחור קונסילר שמתאים לגוון הבסיס של העור או אפילו מעט בהיר יותר. זה יעזור להבהיר את האזור מתחת לעיניים ולכסות את כל הפגמים אותן אתן מבקשות לטשטש. אם יש לכן דרישות ספציפיות כמו, הסתרה של עיגולים כהים או אדמומיות, אתן יכולות גם להתמקד בקונסילרים מתקני צבע אשר נועדו באופן פרטני לטיפול בבעיות אלו.
איך לבחור סומק וברונזר?
בעת בחירת סומק מומלץ להתמקד על גוונים המחקים את הסומק הטבעי אשר מתקבל כאשר אתן צובטות את הלחיים. אם אתן בעלות עור בהיר, ההמלצה היא להתמקד בגוונים וורודים או גווני אפרסק. אם יש לכן עור בינוני עד כהה, אתן יכולות לנסות גוונים כמו ורוד כהה יותר, אלמוגים או גווני פירות יער. כשאתן בוחרות ברונזר, כדאי לשקול גוונים בגוון אחד עד שניים כהים יותר מגוון העור כדי ליצור אפקט נושק לשמש.
בחירה של צלליות
גווני צלליות אמורים להיות מותאמים הן לצבע העיניים והן לגוון העור - זאת על-מנת לבחור בגוונים אשר מבליטים תכונות אלו. בדרך כלל, צבעים משלימים יכולים לגרום לעיניים לבלוט. לדוגמה, אם אתן בעלות עיניים כחולות, גוונים חמים כמו ברונזה, זהב וגוונים אפרסקים יכולים להתאים בצורה המיטבית. אם יש לכן עיניים חומות, תוכלו להתנסות במגוון רחב של צבעים, כולל גוונים קרירים וחמים.
איך לבחור בשפתונים מתאימים?
גווני השפתון יכולים להשתנות בהתאם להעדפה אישית, להופעה או לאירוע. עם זאת, כדאי לקחת בחשבון גם את גוון העור בעת בחירת צבעי שפתונים. עור בגוון בהיר יותר משתלב בדרך כלל היטב עם גווני פירות יער, אדומים על בסיס כחול וורודים. עור בגוון כהה יותר יכול להשתלב עם שפתונים בגוונים של כתום-אדום או אפילו גוונים חומים.
שיטת הניסוי והטעיה במסגרתה תתנסו עם שפתונים בגוונים שונים יכולה גם לעזור לכם לגלות מה אתן הכי אוהבות, מה הכי מתאים לכן ולמה אתן הכי מתחברות.

תאריך:  27/06/2023   |   עודכן:  27/06/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il