X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

אלעד הדר הוא יועץ עסקי בעל שם ומייסד חברת SUCCESS ייעוץ עסקי. את דרכו כיזם החל בגיל צעיר מאוד כשנשר מהתיכון בכיתה יא' והקים חברת שליחויות מביתו. למרות היותו העובד היחיד בחברה, הדר הצליח להצמיח אותה עם הזמן ולבסוף פתח משרד בתל אביב.
ככל שהעסק המשיך להתרחב, אלעד הדר הבין שהוא צריך ללמוד עוד על ייעוץ עסקי כדי לייעל את פעילותו. הוא החל ללמוד את התחום לעומק, ליישם את מה שלמד בעסק שלו ולהשתמש בידע החדש שלו כדי להרחיב ולייעל את העסק שלו.
לימודיו של אלעד הדר בייעוץ עסקי התגלו כנקודת מפנה בקריירה שלו. חמוש בידע החדש שלו, הוא הצליח לקחת את חברת השליחויות שלו לגבהים חדשים ולהפוך לספק לכמה מהתאגידים הגדולים בישראל, ביניהם בנק לאומי, חברות ביטוח, בנק הפועלים ועוד. הצלחתו בתעשיה הייתה עדות למסירותו ולעבודתו הקשה, כמו גם ליכולתו ליישם את הידע שלו לאתגרים עסקיים בעולם האמיתי.
אלעד הדר מקים את חברת SUCCESS לייעוץ עסקי
למרות הצלחתו בענף השליחויות, הדר תמיד חלם להקים חברת ייעוץ עסקי. וכך, בשיא הצלחתו, הוא מכר את עסקי השליחויות שלו והגשים את חלומו בהקמת חברת SUCCESS ייעוץ עסקי.
באמצעות SUCCESS, אלעד הדר וצוותו הצליחו לסייע לעסקים מכל הגדלים והענפים להשיג את יעדיהם ולהצמיח את פעילותם. הם מציעים מגוון רחב של שירותים, לרבות ייעוץ עסקי, שיווק, מכירות, ניהול פיננסי ועוד. המטרה שלהם היא לעזור ללקוחותיהם להשיג יעילות ורווחיות רבה יותר תוך שיפור האיכות הכוללת של סביבת העבודה שלהם.
התרחבות SUCCESS אל מעבר לגבולות ישראל
לאחר שהקים את חברת SUCCESS ייעוץ עסקי כחברת הייעוץ העסקי הגדולה בישראל, החליט אלעד הדר להרחיב את הקונספט הייחודי שפיתח למדינות נוספות בעולם. במשך תקופה של חמש שנים, הוא נסע רבות כדי להקים סניפים של SUCCESS באירופה, ארצות הברית ואוסטרליה.
מסירותו ועבודתו הקשה השתלמו, שכן פתח בהצלחה חמישה עשר סניפים של החברה בנוסף לשלושה שכבר היו לו בישראל. באמצעות עבודתו עם SUCCESS, אלעד הדר סייע לעסקים מכל הגדלים והענפים לשפר את פעילותם ולהגיע להצלחה רבה יותר. מחויבותו למצוינות ויכולתו לפתח פתרונות חדשניים לאתגרים עסקיים מורכבים הפכו אותו למנהיג מכובד בתחום הייעוץ העסקי. כיום, SUCCESS ייעוץ עסקי ממשיך לשגשג תחת הנהגתו של הדר, ומספק לעסקים ברחבי העולם את הליווי והתמיכה הדרושים להם כדי להשיג את מטרותיהם ולהצליח בשוק.
כיצד אלעד הדר הגיע להצלחה כה גדולה מבלי לסיים תיכון
בראיונות, לשאלה הנפוצה "איך אפשר להקים עסק מצליח אם לא סיימת תיכון" הדר עונה כי החומר הנלמד בבתי הספר לא מכין את התלמידים לעתיד של ניהול עסק או עצמאות. כיום, אין יום שאלעד הדר אינו לומד משהו חדש, כל בוקר הוא מתעורר עם תשוקה שאינה נגמרת, על-מנת לנווט בעלי עסקים לכיוון הצלחות ושאיפות חדשות.
למרות הדרך הייחודית של הדר, הוא ממליץ לסיים תיכון ו -12 שנות לימוד, ורק לאחר מכן להתחיל להתפתח לכיוון עסק עצמאי, לדבריו, אין סיבה למהר.
בהתמדה ומשמעת עצמית הנובעת מהתלהבות למקצוע, אלעד הדר מחפש כל הזמן ידע ותובנות חדשות שיסייעו ללקוחותיו להשיג את מטרותיהם. הוא מתעורר כל בוקר עם תשוקה למקצועו ולתפקידו לעזור לבעלי עסקים להצליח, והוא לא מפסיק לשאוף לשפר את הכישורים והמומחיות שלו. הסיפור של אלעד הדר מהווה השראה לכל מי שאי פעם התמודד עם מכשולים בדרך להצלחה. זה מראה שעם עבודה קשה, מסירות ונכונות ללמוד, כל אחד יכול להגשים את חלומותיו ולהשפיע לטובה בעולם.

תאריך:  27/06/2023   |   עודכן:  27/06/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il