X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

חולמים על חוויה אורבנית מושלמת? זה הזמן להכיר את קטה גרופ - חברת יזמות ובנייה ישראלית, הפועלת כבר למעלה משני עשורים והצליחה לבסס את עצמה כמובילה בשוק הנדל"ן המקומי. את החברה המשפחתית ממנכ"ל גיל קטה: קבלן ויזם נדל"ן בעל ניסיון עשיר. הודות לניהול מדויק, יכולת כלכלית חזקה ועמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום, קטה מגשימה חלומות בשטח ומספקת חוויית מגורים מושלמת.
התחדשות עירונית כחזון מוביל
קטה גרופ פועלת בתחום הבנייה והיזמות תוך שאיפה ברורה להעלות את איכות החיים העירוניים. מתוך הבנה כי המבנים בפרויקטים הרבים של החברה צריכים לשמש אנשים שחיים, עובדים וחולמים על הווה אידיאלי ועתיד ורוד, החברה מתרכזת ביצירת סביבת מגורים משגשגת, בנוף אורבני מתחדש.
לכן, התחדשות עירונית היא אחת מאבני היסוד של המיזמים השונים. פרויקטים כמו נווה גן צפון בפתח תקוה, בנייה בהוד השרון ופרויקטים רבים אחרים, ממחישים היטב את הדגש הרב שיש על שיפוץ והעצמת אזורים עירוניים במטרה לשפר את איכות החיים של התושבים ולהפוך אותם לבטוחים ונגישים יותר, תוך העלאת ערך הנכסים. התחדשות זו חורגת מעבר לטרנספורמציה הפיזית של מבנים - היא משתרעת על הקהילה כולה ומטפחת סביבה של הכלה, חיוביות וצמיחה בת-קיימא.
בקטה גרופ רואים בהתחדשות עירונית שליחות של ממש, עם תכנון וביצוע מדויק של פרויקטים אלו, מתוך ניסיון עשיר והבנה יוצרת דופן בכל שלבי התהליך והמשמעויות שלו עבור התושבים, האזור, הקהילה ומעגלים נרחבים יותר.
נכסים מניבים ליציבות פיננסית
קטה גרופ מובילה גם בתחום הנכסים המניבים, המייצרים הכנסה קבועה ומאפשרת להשיג יציבות פיננסית גם בשוק תנודתי. החברה מחזיקה ב כ-150 יחידות לשכירות וכ-1500 מ"ר מסחר לשכירות ומקפידה להשקיע בנכסים עם מתשואות עקביות. חוסן פיננסי זה, מאפשר לחברה לבצע פרויקטים נרחבים וגם מספק ביטחון ללקוחותיה ולבעלי העניין שלה.
הניסיון והסטנדרטים עושים את ההבדל
אחת החוזקות העיקריות של קטה גרופ, היא בעובדה כי היא אחת החברות היחידות בישראל שיוזמת ומנהלת את הפרויקטים לאורך כל שלבי התכנון והביצוע. גישה ריכוזית זו מבטיחה פיקוח הדוק ומוקפד על כל פרויקט והתוצאה היא עמידה בסטנדרט הבנייה הגבוה ביותר, עמידה בלוחות הזמנים, שקיפות, אמינות ושקט נפשי של הדיירים לאורך שנים רבות. הניסיון העשיר מאפשר להבין את דינמיקת השוק, לצפות אתגרים, לתכנן אסטרטגיות יעילות ולבצע פרויקטים בהתאם לצורך, מה שמוביל לתוצאות מעולות.
הסטנדרטים הגבוהים שמציבה החברה מגדירים את פעילותה בכל רמה. מבחירת החומרים ועד האומנות, מחדשנות עיצובית ועד שירות לקוחות - מצוינות היא המדד המוביל. מחויבות זו לאיכות מבטיחה שכל פרויקט שקטה מבצעת, יהיה מעל ומעבר לציפיות.
המחלקות המסייעות בהגשמת החלום
מחלקת התכנון מאוישת על-ידי אדריכליות ואדריכלים מנוסים ומקצועיים ופועלת גם בשיתוף פעולה הדוק עם משרדי האדריכלות המובילים בארץ. המחלקה אמונה על ליווי רצוף של הפרויקט וניהול תהליכי בקרת איכות, המבטיחים מיקסום הפוטנציאל בכל אחת מהדירות הנבנות, תוך דגש על סביבה וקהילה.
מחלקת שירות מלווה את רוכשי הדירות בפרויקטים ומסייעת להם להתנהל מול הגופים הפיננסיים, סוללת אנשי המקצוע המעורבים בתהליך והאתגרים העולים במהלכו. בעלי הדירות נהנים מקשר ישיר למנהלות
ומנהלי קשרי הלקוחות של קטה גרופ, הזמינים לכל שאלה או התייעצות ומחויבים למציאת פתרונות משביעי רצון.
לסיכום, קטה גרופ בולטת בתחום היזמות ובנייה ברוח ההתחדשות העירונית. החברה מוכיחה כי סטנדרטים בלתי מתפשרים, ניסיון חסר תחליף ואיתנות כלכלית, מאפשרים לשפר את חייהם של המוני ישראלים, הזוכים להתגורר בחללים מעוצבים, חדשניים ונוחים.

[צילום: Shutterstock]
תאריך:  03/07/2023   |   עודכן:  04/07/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il