X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

מכשירי חשמל שונים משמשים את כולנו באופן יומיומי, מכשירים אשר בלעדיהם היה לנו הרבה יותר קשה להסתדר כיום. בעוד קניית רבים מהמכשירים האלו עשויה להוות הוצאה לא קטנה, רבים באופן מובן מנסים להתחמק ולדחות ככל הניתן רכישה של מכשיר חדש שכזה. מתי בכל זאת הגיע הזמן להידרש להוצאה ולקנייה של מכשיר חשמל גדול חדש, ומדוע?
מכשירים כמו מקרר, מייבש ומכונת כביסה הם מסוגי המכשירים אשר בלעדיהם קשה לנו לדמיין כיצד נתנהל באופן יומיומי. במקרים מסוימים פשוט הגיע הזמן להוציא את הכסף ולרכוש מכונת כביסה, מייבש או מקרר חדשים, ולא לנסות למשוך עוד זמן עם הישנים או להסתפק במכשירים המוצעים למסירה.
לפעמים הוצאה כספית עכשיו תהיה הצעד המשתלם לטווח הארוך
אז מתי הגיע הזמן לרכוש מייבש כביסה, מכונה או מקרר חדשים? ובכן, אם מה שמרתיע אתכם זו ההוצאה, כדאי לקחת בחשבון כי הרבה פעמים כאשר אנחנו מנסים בכל מחיר להימנע מהוצאה כספית, בסופו של דבר ובטווח הארוך אנחנו רק משלמים על כך יותר.
לדוגמה, נניח והמקרר שלנו כבר לא מתפקד בצורה הטובה ביותר ואנחנו שוקלים האם לנסות להעביר אלינו ולהשתמש במקרר הישן של קרובי משפחה או חברים אשר עומד חסר מעש, או לקנות מקרר 4 דלתות חדש ישירות מהחנות. ובכן, בקנייה של מקרר 4 דלתות חדש אנחנו מקבלים מוצר שבוודאות עובד בצורה טובה ומבצע את כל הפונקציות השונות שהוא אמור לבצע, ונקבל גם תעודת אחריות שתבטיח כי גם אם תהיה תקלה, היא תתוקן בלי שזה יהיה כרוך בהוצאה נוספת מבחינתנו. כך לפחות המקרה כאשר מדובר במכשיר של חברה מוכרת ונחשבת, דוגמת מקרר אמקור...
סביר מאוד להניח כי האלטרנטיבה, זו של להתחיל להעמיס ולהעביר את המקרר הישן אשר אולי יעבוד טוב ואולי לא, תחסוך לנו את הצורך לרכוש מקרר חדש רק לעוד תקופה קצרה מסוימת, לאחריה בכל מקרה נדרש לקנות מקרר חדש. אז במקום כל הטרחה והבלגאן, עדיף ישר לפנות לקניית מקרר חדש. במכשיר חשמל כמו מקרר, עדיף שלא להתחכם ולנסות להימנע מקנייה בכל מחיר - זהו מכשיר מרכזי וחשוב בבית ומקררים חדשים אינם כל כך יקרים כיום כמו שאולי נדמה לכם.
להוציא פעם אחת ולקבל בדיוק את סוג המכשיר המתאים והטוב ביותר עבורנו
יתרון נוסף של לקנות מכשיר חדש הוא כי כך נוכל לקבל וליהנות בדיוק מסוג המכשיר המתאים ביותר עבורנו. ניקח כדוגמה מכונת כביסה - ישנה מכונת כביסה פתח עליון או פתח צידי, כזו עם קיבולת של 6-5 קילוגרם או עם קיבולת גדולה יותר וכו'. אם ננסה להסתפק במכונה שכבר יש לנו ובקושי עובדת
או זו שמצאנו למסירה או למכירה בזול ביד שנייה, סביר מאוד להניח שלא תהיה זו בדיוק המכונה המתאימה והנוחה ביותר מבחינתנו.
במקרה זה עדיף פעם אחת לקנות חדש וליהנות בדיוק מסוג המכונה המתאימה לנו ביותר (למשל - מכונת כביסה פתח עליון עם קיבולת גדולה במיוחד...). גם כאן, המכשיר המתאים בדיוק לצרכים שלנו, כמו גם תעודת האחריות שתגיע עימו, שווים את ההוצאה ויאפשרו לנו לכבס כמה שאנחנו רוצים וצריכים בראש שקט למשך שנים קדימה.

תאריך:  25/07/2023   |   עודכן:  25/07/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il