X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

כאשר חודשי הקיץ החמים, ישראלים רבים מחפשים אחר היעד האידיאלי שבו יוכלו לנוח, ליהנות ממלונות איכותיים, חופים יפים ואווירה טובה. בעת בה מדובר על יעדים שכאלו, קפריסין היא אחת הבחירות המובילות שכן, מדובר על יעד הכולל מספר אזורים שלכל אחד מהם היסטוריה עשירה, תרבות ייחודית ומגוון רחב מאוד של אטרקציות. אולם, קפריסין הטורקית, המוכרת גם בתור צפון קפריסין היא יעד מומלץ לא פחות - היא מעניינת, ייחודית ומלאה במקומות שכדאי לבקר בהם בתור תיירים. אז מה צריך לדעת לפני שמזמינים כרטיסים ומתכננים חופשה בקפריסין הטורקית ואיפה מומלץ לבקר? בכתבה זו נסביר לכם.
קפריסין הטורקית - מקומות מומלצים
  • רכס הרי קירניה - רכס הרי קירניה הוא רכס הרים משונן ומרהיב שלא תרצו לפספס כאשר תגיעו אל קפריסין הטורקית. כמו-כן, חשוב להוסיף כי אותו רכס הרים נחשב למקום עם היסטוריה עשירה שכן, אותם הרים ידעו מלחמות רבות ומאורעות היסטוריים חשובים כאשר מדובר על קפריסין הטורקית, זאת בעוד כי כאשר תגיעו אל אותו רכס הרים תוכלו ליהנות מתצפית מופלאה המשקיפה אל עבר הכנסייה הוונציאנית המפוארת ששרדה עד היום.
  • טירת St.Hilarion - אם במקומות מפוארים שנמצאים בקפריסין הטורקית עסקינן, הרי שאי אפשר שלא להזכיר את טירת St.Hilarion. טירה זו היא למעשה אחת מהטירות היפות ביותר בכל רחבי קפריסין שכן, מדובר על טירה הממוקמת במקום גבוה ברכס הרי הקירניה בנוסף להיותה בנויה בצורה מרשימה ועוצרת נשימה. כאשר משלבים את הנוף של רכס ההרים שהוזכר קודם לכן עם פאר הבנייה של הטירה, אין ספק כי מדובר על אחד האתרים המרשימים והמומלצים ביותר לביקור.
מה לגבי חיי לילה?
קפריסין הטורקית מלאה במקומות יפים שכדאי לבקר בהם, אך מה לגבי ליה? ובכן, מאחר שמדובר על אזור חופי, קיימים מספר מקומות מרכזיים בקפריסין הטורקית שבעת ההגעה אליהם תוכלו ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות בילוי - החל ממסעדות וברים ועד לקזינואים.
קפריסין הטורקית - אטרקציות נוספות
• פארק הלייזר - כאשר מדובר על חופשה של משפחה עם ילדים, פארק הלייזר הוא ללא כל ספק אחת האטרקציות הטובות ביותר שתוכלו להגיע אליהן בקפריסין הטורקית. הפארק אשר ממוקם בפמגוסטה הוא חוויה יוצאת דופן עבור ילדים שכן, מדובר בפארק המכיל עשרות מתקני לייזר חדשניים ומיוחדים ועוד שלל פעילויות מלאות באדרנלין.
• קניות - ניקוסיה שבקפריסין הטורקית מציעה מגוון רחב מאוד של אפשרויות רכישה עבור תיירים שמחפשים את חווית השופינג. נוסף על כך, בשדרות מקריוס תוכלו להתרשם ממוצרים שהם עבודת יד של מקומיים, זאת בעוד כי ברחוב סטדיקרטוס תוכלו ליהנות מקניות יוקרתיות יותר של מיטב מותגי היוקרה העולמיים. אין זה משנה אם אתם חובבי תוצרת מקומית או לא - קפריסין הטורקית מלאה במקומות שונים בהם יהיה ניתן לעשות קניות, כך שאין ספק שתמצאו את מה שאתם מחפשים.

תאריך:  10/08/2023   |   עודכן:  10/08/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il