X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

התחדשות עירונית היא תחום דינמי המתפתח במהירות ובמסגרתו קטה גרופ היא אחת החברות המובילות בישראל. החברה נחשבת לפורצת דרך בתחום פרויקטים חדשניים של בנייה והתחדשות עירונית, תוך מחויבות ליצור שינוי משמעותי עבור קהילות וערים בישראל.
החזון של קטה גרופ
קטה גרופ יוזמת, מתכננת ובונה, מתוך שאיפה לטפח סביבות עירוניות המשלבות בתוכן כמה אלמנטים חשובים. ראשית, הסביבה היא בת קיימא ומקיימת עקרונות של חשיבה אקולוגית ובניה בהתאם לה. שנית, המיזמים של קטה גרופ משלבים בין אסתטיקה אדריכלית מתוחכמת לבין פונקציונליות גבוהה - שילוב המשרת את צרכי הקהילה באזורים בהם נבנים הפרויקטים.
קטה גרופ ידועה במסירות שלה להחיות ולשנות נופים אורבניים ברחבי הארץ ולהפוך אותם לחיוביים יותר, מותאמים לתרבות ולסביבה העירונית ותורמים לשיפור תנאי החיים של המוני ישראלים.

בראון על הפארק הדמיה - קטה גרופ [צילום: יח"צ]

קטה גרופ שמה דגש על מעורבות קהילתית
עוד מאפיין של פרויקטים של קטה גרופ בהוא דגש על פיתוח עירוני כתהליך שיתופי. החברה יוזמת ומעודדת שיתופי פעולה ומעורבות של הקהילות המקומיות, כדי להבטיח שהפרויקטים עונים על הצרכים של האנשים שחיים ועובדים באזורים אלו. בנייה מותאמת גם עבור משפרי דיור וכך תורמת קטה גרופ בדרכה להגירה חיובית לערים הנחשקות בישראל, התחדשות עירונית ושיפור שטחים עירוניים לא מנוצלים או מוזנחים, שדרוג פני העיר ופיתוח האוכלוסייה והכלכלה המקומית.
הכל סביב אנשים
קטה גרופ מובילה גם בתחום של עיצוב סביבות מכילות הנותנות מענה לדמוגרפיות שונות. בין אם מדובר בדיור בר-השגה ובין אם מדובר במרחבים ציבוריים נגישים, הפרויקטים מגלמים גישה של האדם במרכז. גישה זו באה לידי ביטוי גם בשירות הלקוחות של החברה, החל מהשלבים הראשונים של הפרויקט ועד מסירת המפתחות לדירה. הצוותים המקצועיים של קטה גרופ עומדים לרשות הדיירים והקהילה כדי ללוות אותם בתהליך לשביעות רצונם המלאה.
עשייה עירונית בת קיימא - כך זה אפשרי
הפרויקטים של קטה גרופ מאופיינים בראיית עולם אקולוגית ויצירת סביבה המבוססת על קיימות. ההיבט בא לידי ביטוי באמצעות פרויקטים של בניינים נוחים, מרווחים וחסכוניים באנרגיה, מוקפים בכמה שיותר שטחים ירוקים ומאפיינים ידידותיים לסביבה אחרים. כל אלו תורמים להתפתחות סביבה עירונית בריאה יותר, עם חשיבה לטווח ארוך הדואגת גם לאיכות החיים של דורות העתיד.
דוגמה לפרויקט של קטה גרופ
קטה גרופ גאה להציג "בראון על הפארק" - פרויקט חדש ומרגש הממוקם בשכונת אם המושבות היוקרתית בפתח תקוה.

הדמיה בראון על הפארק - קטה גרופ [צילום: יח"צ]

הפרויקט עתיד ליצור חווית מגורים אולטימטיבית, המשלבת בצורה הרמונית מגורים בבניין בוטיק, עם איכות חיים ירוקה ופסטורלית. הוא ממוקם בצמוד לפארק "הדר המושבות" המשתרע על פני 16 דונם ירוקים
ומרהיבים. כך יוכלו דיירי הפרויקט ליהנות מסביבה שלווה וטבעית, במרחק קטן מדלת הכניסה שלהם. אבל הפארק הוא רק ההתחלה. בסביבת בראון על הפארק ניתן למצוא מוסדות חינוך מובילים, מרכזי תרבות, יעדי קניות ופעילויות פנאי.
עיצוב הדירות בפרויקט התבצע מתוך חזון של יוקרה מודרנית, עם תשומת לב לפרטים המבטיחים מרחב מגורים ייחודי ונוח, המתאים לאורח החיים העכשווי. דגש נוסף בפרויקט הוא על עיצוב חסכוני באנרגיה, שימוש בחומרים טבעיים ופרקטיקות ידידותיות לסביבה.
קטה גרופ - הבחירה הנכונה
חברת קטה גרופ מוכיחה שפיתוח עירוני יכול להיות אחראי, יצירתי וקהילתי. הפרויקטים השונים מעוררי השראה ויש להם השפעה משמעותית על הנוף העירוני והחיים בעיר. דוגמה אחת לפרויקט כזה היא בראון על הפארק, אך אם אתם שואפים להעלות את איכות החיים שלכם ולחיות בבית חלומותיכם, כל פרויקט של קטה גרופ יתאים, בכל שלב של החיים.

תאריך:  06/09/2023   |   עודכן:  06/09/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il