X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

זה לא סוד שהטכנולוגיה מתקדמת מדי יום ולעתים אף בקצב מסחרר כמעט. אחד התחומים הנפוצים ביותר המעסיקים כיום את רוב בני הנוער, וגם אנשים בוגרים יותר הוא עולם הגיימינג. מדובר למעשה במשחקי וידאו המאפשרים לשחק מול המחשב או מול אנשים אחרים ברשת, תוך שימוש בפלטפורמות שונות כמו מחשבים, קונסולות משחק ואפילו סמארטפונים.
פאפאיה - יש חיים אחרים בעולם המשחקים
למי שעדיין לא מכיר את חברת הטכנולוגיה הזו מדובר באחת מהחברות הטכנולוגיות המובילות בישראל. החברה פעילה מ-2019, המונה מעל 250 עובדים והיד עוד נטויה. החברה מתמחה במשחקי קז'ואל וסקילס במובייל. משחקי החברה מבוקשים ופופולריים מאד, עם עשרות מיליוני משתמשים שהורידו את המשחקים ומתחרים אחד בשני בטורנירים ואתגרים השונים, בתוך היישומים עצמם, במטרה להרוויח כסף והטבות באמצעות ניצחון ודירוג גבוה באתגרים.
החברה מנוהלת על-ידי אוריאל בכר שהגיע מפיתוח עסקי. בצוות ניהול החברה נמצא גם אנדריי בירמן, סמנכ"ל טכנולוגיות, אלכס ליאכובצקי, סמנכ"ל מו"פ ויוני צביק סמנכ"ל מוצר. כל חברי הצוות, החל מההנהלה ועד למפתחים עצמם בעלי רקע טכני המאפשר את היכולות לפיתוח מוצרי גיימינג ברמה מקצועית וגבוהה במיוחד. כולם מאפשרים שעות רבות של הנאה ובידור ומאפשרים מסע וירטואלי איכותי לשחקנים רבים מכל הגילאים, ומכל האוכלוסיות. החברה דוגלת בהון אנושי ברמה גבוהה מה שמביא לפיתוח מוצרים טכנולוגיים וחדשניים ברמה גבוהה, כי לא משנה כמה הטכנולוגיה חדשנית, כאשר היד האנושית מביאה לכך, ללא ספק זהו הגורם להצלחה הגבוהה ביותר.
אילו משחקים פיתחה חברת פאפאיה?
  • Solitaire Cash

[צילום: papaya.com]

סוליטר קאש מביא את משחק הסוליטר הקלאסי לרמה אחרת. המשחק מספק הזדמנות לזכות בפרס כספי מניצחונות על-אף שהוא ניתן להורדה חינם. הוא מעביר את הזמן בצורה נהדרת, בין אם אתם עומדים בתור, ובין אם אתם פשוט בחופשה ורוצים לנקות את הראש. ההתקנה של המשחק מאוד קלילה ומהירה, ועם הכניסה למשחק תבחרו אווטאר ושם משתמש ומשם תוכלו לעבור על שלבי המדריך למשחק. גם אם אתם יודעים איך לשחק סוליטר מומלץ שבכל זאת תיכנסו למדריך ותחדדו את הזיכרון ומשם כל שנותר לכם הוא פשוט לשחק, ליהנות ולהרוויח. הייחודיות הגדולה ביותר של החברה הם הטורנירים שהיא מציעה. כל טורניר שאתם משתתפים בו מגביר את כמות הניסיון שלכם באפליקציה, וכך אתם יכולים להתקדם ברמות ולפתוח שלבי משחק חדשים ומאתגרים יותר. כל משחק כולל אפשרות לשחק עם שחקנים אחרים, בסגנון "ראש בראש", תלוי כמובן בסוג הטורניר שנכנסתם אליו. לכל טורניר מבנה שונה, ופרס שונה. בניגוד למשחקים אחרים הטורנירים פעילים גם אם שחקנים אחרים לא משחקים אונליין באותו הזמן. כך שאפשר לשחק גם בזמן שמחכים לסיים טורנירים קודמים ולאסוף את הפרסים כאשר הטורניר הקודם הסתיים.
  • Bubble Cash
היתרון של אפליקציות המשחק מבית החברה הוא לא רק היכולת להעביר את הזמן והרוגע, אלא גם היכולת להרוויח כסף מהנצחונות. העובדה שאפשר לשחק בבאבל קאש בכל מקום מהטלפונים הניידים הופכת את הפופולריות של המשחק לגבוהה יותר. גם כאן המשחק הקלאסי מקבל משמעות אחרת, משחק הבאבל קאש מאפשר תחרות בטורנירים על כסף אמיתי מול שחקנים אחרים. המשחק הוא משחק Bubble Shooter המאפשר מצבי משחק מאתגרים גם חינם, וגם לרכוש מוצרי פרימיום והטבות במשחק בכסף אמיתי, לשחקן שניצח את יריבו. היריות מכוונות לפיצוץ בועות לצורך צבירת נקודות כאשר אלו צריכות להיות מותאמות צבע. אפשר לזכות באבני חן, מטבעות וירטואליים ואפילו בכסף אמיתי. הציון מחושב על-ידי ניקוי הבועות, ניקוי הלוח, ובכמה זמן, על-פי מדדים אלו מוענק הבונוס בסיום השלב. למשחק מצבים שונים ומאתגרים בטורנירים מול כמה שחקנים. שלושת השחקנים להם הניקוד הגבוה ביותר זוכים בפרסים.
  • Bingo Cash
בינגו קאש הוא משחק בינגו מקוון שאפשר להוריד ולשחק חינם בכל מכשיר חכם. אפשר לשחק את משחקי הבינגו השונים באפליקציה או להתחרות בטורניר בו אפשר להפקיד כספים, ולזכות בכספים בניצחונות מול משתמשים אחרים. זהו משחק המבוסס מיומנות ומזל, ומתגמל את השחקנים הכי טובים בפרסים שונים, כולל כסף אמיתי. זוהי אפליקציה מהמבוקשות ביותר בעולם, מובילה בדירוג של 4.7 מתוך 5 ועם מעל ל47 אלף ביקורות ודירוגים. המשחק לא שונה מהבינגו הקלאסי שכולנו מכירים. הדבר השונה היחיד הוא שיטת הניקוד. אין הבדלים רבים בין הבינגו הקלאסי לבינגו קאש, עליכם רק לנסות למלא את השורות על לוח הבינגו לפני שהשחקנים האחרים עושים את זה על-מנת לנצח להתברג גבוה בטורניר. עם ההתחברות למשחק לראשונה תהנו ממדריך מפורט ומסודר שיסביר אודות חוקי המשחק והשלבים השונים בו.
העולם הוירטואלי הולך ומשתכלל מיום ליום. חברת פאפאיה מביאה לכם את המשחקים הטובים ביותר להנאה, רוגע, ובעיקר ניתוק מהשגרה שלפעמים, כולנו זקוקים לו.

תאריך:  13/09/2023   |   עודכן:  13/09/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il