X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

האקלים הישראלי הוא מושלם לכל מיני סוגים של בילויים מחוץ לבית. הישראלים מעריכים מזג אוויר טוב ומנצלים אותו לפיקניקים, טיולים בטבע או מסלולי הליכה מאתגרים. אחד הבילויים הפשוטים והידועים הוא לשבת בגינה עם מנגל, כוס קפה ומשפחה או חברים טובים ולהינות ביחד מהחלק החיצוני של הבית. ולכן אין פלא שבשנים האחרונות יותר ויותר אנשים משקיעים באדריכלות ופיתוח הגינה או החצר. בעיירות מושקעות ניתן לראות גינות ציבוריות ופרטיות יפיפיות, מלאות בצבע וחיים. גינות וחצרים אלו הם איזורי מחייה עם אווירה חמה שקל ליהנות מהם.
שדרגו את הגינה בדק
עיצוב גינה קפדני יאפשר לנו ליצור פינה נעימה שבה ניתן לשבת בנוח, ליהנות מכל היופי שמסביב ולצבור חוויות רבות עם המשפחה. קיימים סוגים שונים של ריצוף חצר או גינה, לכל אחד מהם יתרונות וחסרונות אותם חשוב לשקול לפני שמגיעים להחלטה. אחת האפשרויות הפופולריות ביותר היא התקנת דק סנטטי. השימוש בדק עץ סנטטי הולך וגובר בשל הטרנד העולה של שימוש בעץ לצרכי העיצוב, ויתרונות עץ סנטטי על עץ טבעי. דק מעץ דורש תחזוקה שוטפת בכל שנה של שיוף וצביעה. ללא תחזוקה הדק יתדרדר ויראה דהוי ומוזנח. לעומת זאת, התקנת דק עץ סינטטי הינה בחירה פרקטית בשל החוסר בצורך בתחזוקה או חידוש ובשל קלות הניקיון. דקים סינטטיים הם עמידים ביותר בפני תנאי מזג אוויר קיצוניים, כגון - קרינת שמש ישירה לאורך שעות רבות ביום, לחות וגשם כבד. הדקים לא ידהו, לא יספגו כתמים, ותמיד יהיו בטיחותיים.
פנקו את עצמכם עם דק TREX
חברת טרקס התחילה לייצר דקים סינטטיים כבר בשנת 1996 ועכשיו היא הגדולה והמתקדמת ביותר בעולם בתחום הדקים הסינטטיים. מאז ועד היום החברה משקיעה במחקר, פיתוח ושדרוג מוצריה בעיקר בתחום חוזק החומר, צבע הדק והגימור. הדקים הסינטטים של חברת טרקס הינם האיכותיים ביותר בשוק אין ספק שהם הבחירה החכמה ביותר. אומנם העלות הראשונית של התקנת דק סינטטי היא גבוהה בהשוואה לדק עץ טיבעי, אך לטווח הרחוק אין ספק שהתקנת דק סינטטי תצט משתלמת ביותר. בחישוב החיסכון של עלויות חידוש ותחזוקת דק עץ טבעי מכל סוג, החיסכון כבר מורגש בכיס החל מהשנה השנייה להתקנת הדק. גם אם תשקיעו כסף וזמן בתחזוקת דק עץ, הוא אינו יכול להתחרות בעמידות של דק טרקס. לדור השלישי של הדקים הסינטטיים יש 50 שנות אחריות, ולכן אין ספק שטרקס היא הבחירה הכלכלית והמשתלמת ביותר.
הדקים של TREX גם במרפסת
אם אתם גרים בדירה ולא זכיתם בגינה פרטית משלכם, אל דאגה- גם אתם תוכלו ליהנות מדק סינטטי למרפסת נעים ומזמין. דק דמוי עץ ישתלב בצורה אלגנטית וטיבעית עם צמחייה שיש במרפסת, וישרה אווירה כפרית ויוקרתית. קרמיקה אינה מעניקה את אותה התחושה החמה של העץ, ולכן הדרך הקלה והנוחה ביותר להכניס קצת תחושת טבע למרפסת היא התקנת דק עץ סינטטי. מגע של דק טרקס הוא נעים וניתן ללכת עליו יחפים ללא כל בעיה, מכיוון שאינו מוציא שבבים, אז תנו לילדים לשכם לרוץ עליו באופן חופשי.
מעל הכל לחברת טרקס חשוב מאוד ששירות הלקוחות יהיה מקצועי, יעיל ומהיר, כך שכל שאלה או בקשה תקבל מענה כמה שיותר מהיר מספק. נשמח לעזור לכם, למצוא ולהציע מגוון רחב של פתרונות ולחשוב על הפרטים הגדולים והקטנים כאחד.
מוזמנים לבקר באולם התצוגה של חברת טרקס בכתובת: רחוב יד חרוצים 6, נתניה.
את כל הפרטים תוכלו למצוא באתר שלנו www.trex.co.il

תאריך:  21/09/2023   |   עודכן:  24/09/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il