X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

יש בחירות שיכולות להשפיע במידה רבה על העתיד שלכם. אחת מהבחירות הללו נוגעות ללימודים שלכם - הן לאפשרות הלימוד והן לתחום אותו תבחרו ללמוד. הלימודים אמורים להעניק לכם את הידע והכלים אשר יאפשרו לכם להשתלב בשלב הבא בעבודה. אז אם אתם מתלבטים או לא בטוחים מה המסלול המתאים לכם, ראשית כל, חשוב שתגדירו את מלוא הדרישות והצרכים שלכם. בשלב הבא, כדאי להכיר את כל האפשרויות המוצעות ורק לאחר מכן לבצע את הבחירה הנכונה והמתאימה ביותר בעבורכם.
כל אפשרויות הלימודים בישראל שכדאי להכיר
יש מספר אפשרויות ללימודים ביניהן אתם יכולים לבחור. כמובן, שבכדי לבצע את הבחירה הנכונה, יש להכיר בצורה מעמיקה את כל האפשרויות ולבחור את זאת שנראית לכם כמתאימה בהיבטים שונים. בין האפשרויות הבולטות: תואר אקדמי - אם כמו רבים אחרים אתם בוחרים את האפשרות של לימודים אקדמיים, חשוב שתדעו שתוכלו ללמוד באחת מהאוניברסיטאות או המכללות האקדמיות הפועלות בארץ - ויש לא מעט מהן. לימודי תואר ראשון בכל תחום אורכים לרוב בין 3 ל-4 שנים. הם מצריכים עמידה במחויבויות אקדמיות שונות - נוכחות באחוזים גבוהים בהרצאות ובשיעורים, הגשת עבודות, עמידה במבחנים וכמובן, הגשת סמינריון - שזאת העבודה המרכזית והדורשנית יותר. בחלק מהמקרים, בכדי לעסוק במקצוע מסוים יש צורך בעמידה במחויבויות נוספות שכדאי לקחת גם אותן בחשבון בהליך קבלת ההחלטות.
לימודי תעודה - אופציה נוספת ללימודים שגם היא יכולה להתוות עבורכם את הדרך לעבר מקצוע היא אפשרות של לימודי תעודה שאינם אקדמיים. מדובר בקורסים במגוון רחב של תחומים אותם ניתן ללמוד במוסדות אקדמיים או בבתי ספר מקצועיים. מה שמאפיין את הקורסים הללו זאת העובדה שלרוב הם קצרים יותר בהשוואה ללימודים אקדמיים. האפשרויות של הקורסים הן רבות ומגוונות ולרוב גם בתחומים פרטניים שונים - כך שאם לדוגמה, אתם רוצים להיות סוכני ביטוח תוכלו למצוא קורס ייעודי בתחום זה.
קורס פסיכומטרי והשלמת בגרות - אם אתם בוחרים במסלול האקדמי - חשוב שתיקחו בחשבון שבכדי להתקבל במרבית המקרים, תצטרכו להציג ממוצע בגרויות וציון פסיכומטרי. כך שאם משהו מהאלמנטים הללו חסר לכם או שהציונים שלכם לא גבוהים דיים (בכדי להתקבל למסלול הלימודים בו אתם מעוניינים) קחו בחשבון שתצטרכו לפעול על-מנת להשלים או לשפר ציונים - קורס פסיכומטרי נוסף, לימודי מכינה וכיוצא בזה..
כך תפסיקו להתלבט ותקבלו את ההחלטות הנכונות
ההחלטה שלכם לגבי הלימודים אמורה להיות בטוחה ושלמה ולכן, אם אתם מתלבטים, הפעולה הראשונה שחשוב שתעשו זה להפסיק את ההתלבטות. בשלב הראשון, כדאי שתבינו בצורה מעמיקה על מה ההתלבטות שלכם מבוססת - האם אתם מתלבטים בין 2 מסלולי לימודי תואר, או אולי אתם בכלל מתלבטים אם לפנות ללימודים אקדמיים לבין לימודי תעודה וגם לגבי תחום הלימודים אתם עדיין לא בטוחים במאת האחוזים. בשלב הבא, תוכלו לפעול על-מנת להשלים את המידע שחסר לכם לגבי המסלולים ביניהם אתם מתלבטים - ברגע שתגיעו למצב בו יש לכם את כל המידע הנדרש תוכלו לקבל החלטה ובחירה מושכלת ונבונה יותר. יש לקחת בחשבון שבדיקת הפרטים יכולה לקחת זמן ולדרוש השקעת מאמצים, אבל בסופו של דבר מדובר במאמץ משתלם מכיוון שבחירה נכונה יכולה להתוות לכם את הדרך למקצוע מבוקש ולקריירה רצויה - וזאת כנראה "מטרת העל" של רוב האנשים אשר מתעניינים במסלול לימודים. כמובן, שאם אתם מתעניינים בלימודים לצורך העשרה מערך השיקולים שלכם יהיה שונה לחלוטין וכאן תוכלו לבצע בחירות אשר מתבססות על תחומי העניין שלכם, על הכישורים ועל המטרות שהצבתם לעצמכם.

תאריך:  28/09/2023   |   עודכן:  28/09/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il