X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

לפעמים לא מתחשק לבשל, אלא מתחשק משהו בשביל הנשמה. זה יכול לקרות ממגוון של סיבות כמו בואו של החורף הקריר וההסתגרות בבית אחרי עונת קיץ שבה פרחנו בחוץ כל היום. זה יכול להיות בעקבות קשר שהסתיים כך פתאום, או שאולי מישהו אהוב קצת חולה ולא מרגיש טוב ומתחשק לנו לשמח אותו ממש. ולפעמים זה יכול להיות סתם כי מתחשק משהו כיפי מבלי לעשות חשבון. לפניכם מספר הצעות לאוכל שהוא כולו בשביל הנשמה שלכם.
זה נגמר
בין אם זו מערכת היחסים שלכם שהסתיימה לה כך ובין אם מדובר במערכת יחסים של חבר או חברה טובים והם עצובים ומדוכדכים, זה הזמן להתנחם עם פיינט של גלידה טובה בטעם שאתם או הם הכי אוהבים, להתכרבל בתוך שמיכה נעימה על הספה ולצפות בסדרות אהובות יחד. אם תוקף אתכם הרעב זה זמן מצוין להזמין מגש של פיצה פתח תקוה עם כל התוספות שאתם אוהבים ולזלול בלי חשבון.
לא מרגישים טוב
העונה הקרה חזרה ואתם לא מרגישים טוב? זה בדיוק הזמן לשלוף את המתכון הסודי של סבתא של מרק עוף חם, טעים והכי חשוב - מרפא! תשקיעו במרק שלכם והוסיפו לו מעט כורכום, סלרי, שורש פטרוזיליה, שמיר והרבה ירקות וגם עוף כמובן. מי שרוצה להתפנק ממש יכול להכין גם אטריות דקיקות שלוקות ולהוסיף אותן למרק, כדי לקבל את חווית מרק העוף השלמה.
מאנצ'יז
אתם בתוך התקף למאנצ'יז? זה הזמן לגייס את כל החטיפים בבית. אם גיליתם שהם נגמרו, אל תדאגו אנחנו דואגים לכם לפתרון חליפי לא פחות טוב, הכירו את ה- "פוטטו בתנור". קחו תפוח אדמה שלם, שטפו טוב טוב את הקליפה שלו. כעת תפרסו אותו לפרוסות דקות דקות אבל לא עד הסוף, כך שהתחתית שלו "תחזיק" את כל הפרוסות בבסיס. כעת, קחו חמאה, שמן זית, אבקת שום וגבינת מוצרלה. מרחו את החמאה והשמן זית על התפוח אדמה, הוסיפו אבקת שום, מלח ופלפל. לסיום פזרו בנדיבות מוצרלה על גבי תפוח האדמה שלכם והכניסו לתנור בחום גבוה. לאחר 20 דקות יחכה לכם חטיף ביתי סופר טעים שלא תוכלו להפסיק לאכול ממנו.
כשגשום וסגרירי
לפעמים כשבחוץ כבר יש ממש חורף, יורד גשם חזק והכול מעונן, מתחשק לנו אוכל מנחם שיחמם אותנו טוב טוב. בדיוק לשם כך נולד הסחלב. תוכלו לפנק את עצמכם בגרסה שהכנתם במו ידיכם או בגרסה המהירה והקנויה. תוך מספר דקות תוכלו לחזור אל הספה, להתכסות בשמיכת הפוך האהובה שלכם ולשתות סחלב חם ומפנק לאט-לאט. אם אתם רוצים לשדרג אותו, תמיד תוכלו להוסיף לו שבבי קוקוס, קצת שוקולד נוטלה ואפילו שברי אגוזים טעימים לקבלת שלוק עם ביס קראנץ'.
אוכל של אימא
אם אתם נתקפים פתאום בגעגועים עזים הביתה, זה הזמן להתפנק עם מנה מבית אימא. זו יכולה להיות מנת קוסקוס עם מרק ירקות עשיר, זה יכול להיות מרק קובה, זה יכול מג'דרה ושניצל או מאפה טעים וריחני כמו עוגת שמרים שרק אימא יודעת להכין ועוד. לפעמים כל מה שצריך זה את הביס הזה שמיד לוקח אותנו בחזרה לזמן שהיינו ילדים והיינו אוכלים את האוכל הזה שאימא הכינה גם אז.
סתם כי בא
ולפעמים אוכל בשביל הנשמה הוא ממש בלי כל סיבה, אלא רק סתם כי בא. אפשר להזמין מנות אהובות במשלוח שיגיעו עד לפתח הדלת שלכם, מבלי שתצטרכו לדרוך פעם אחת בחלל המטבח. אולי רק בשביל להביא כוס שתייה או סכו"ם. תוכלו להזמין המבורגר, אוכל אסייתי, פיצה או כל דבר אחר שמתחשק לכם.

תאריך:  09/10/2023   |   עודכן:  09/10/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il