X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

שירות או מוצר טוב הוא התחלה נהדרת לעסק מצליח אולם במציאות שאנו חיים בה כיום אם אתם לא מפרסמים את העסק שלכם באינטרנט - יהיה לכם קשה מאוד לקדם אותו. האינטרנט מאפשר לנו להגיע אל אנשים רבים ללא מגבלה דמוגרפית ולהגדיל את החשיפה למותג, לחזק את המותג והמוניטין שלו ולאפשר פלטפורמה להזמנת השירותים או המוצרים אונליין. באמצעות חברה לשיווק באינטרנט המחזיקה בעובדים מקצועיים ומנוסים, תוכלו ללא ספק להגיע הכי רחוק שאפשר בזכות השיווק הדיגיטלי.
על מה חשוב לשים דגש בבחירת חברה לשיווק דיגיטלי?
מכיוון שיש חברות רבות בענף הפרסום, לרבות אנשי מקצוע שונים שחלקם פועלים כפרילנסרים ואחרים הקימו חברות קטנות בתחום, יכול להיות מאתגר לבחור את החברה או איש המקצוע המתאימים לכם ביותר. אז אם אתם שואלים את עצמכם איך לבחור חברה לשיווק באינטרנט הינה כמה פרמטרים שכדאי לקחת בחשבון:
  • ניסיון - בכל תחום ובכל מקצוע חשוב הניסיון ובמיוחד בכל הקשור לנושא הפרסום באינטרנט. חשוב להבין - האינטרנט הוא ערוץ תקשורת דינמי מאוד. אחת לכמה זמן קמים ערוצי פרסום שונים נוספים שהופכים לפתע פופולריים, אחרים עשויים לרדת לאורך הזמן וכו'. על-מנת להבטיח לעצמכם עבודה עם חברה מקצועית שבאמת תביא תוצאות חשוב לבדוק את נושא הניסיון. החברה בדרך כלל תצהיר באתר שלה על כמות השנים שבהן היא פועלת בתחום ובהתאם לכך תוכלו להעריך את הניסיון שלה אך פרמטר אמין יותר יהיה כמות הלקוחות שלה.
  • גודל החברה - יש המעדיפים לעבוד עם חברה קטנה ובוטיקית יותר. חברה שכזו אולי תהיה עם פחות עובדים אולם לעתים רבות דווקא מכיוון שמדובר בחברה קטנה ייתכן מאוד שתקבלו את העבודה שלכם מהר יותר ואפילו טוב יותר. כמו-כן החברה תעריך אתכם יותר מלקוחות (לא תהיו רק עוד מספר בשבילה). לחברות גדולות לעומת זאת יש יתרונות של כמות עובדים גדולה יותר והכשרת מקצועיות לעובדים, תשתיות גדולות יותר בדרך כלל ועוד.
  • תחום התמחות - לכל חברת פרסום יש תחומי התמחות שונים בדרך כלל, אלא אם כן מדובר בחברה גדולה מאוד המעסיקה עובדים רבים המתמחים כל אחד בתחום אחר. בדקו שהתחום בו מתמחה החברה תואם את אסטרטגיית השיווק הרצויה למותג שלכם. לדוגמה: יש בעלי עסקים שיהיה יותר טוב עבורם להשקיע בקידום בגוגל, בעוד שבעלי עסקים אחרים יתאים להם פרסום ממומן או פרסום ברשתות החברתיות.
  • חזון משותף - בסופו של דבר אתם רוצים לעבוד עם חברת שיווק שתרוץ אתכם לשנים, כזו שתספק לכם תוצאות ותמשיך לספק אותם ולפתח אתכם לאורך הזמן. לכן, חשוב לבדוק עד כמה נציגי החברה קשובים לצרכים ולמטרות שלכם, לרצונות שלכם ולרצון שלכם להצליח ולהתפתח. עד כמה החברה רואה אתכם עבודה לשנים קדימה ומוכנה להקשיב לכם.
לסיכום; על-מנת להצליח בשיווק הדיגיטלי הבסיס הוא ללא ספק בחירת החברה הנכונה לעבודה עמה. בחנו היטב את החברה, ההמלצות עליה ותחום ההתמחות שלה ובחרו בצורה מושכלת.

תאריך:  05/11/2023   |   עודכן:  05/11/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il