X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

בשנים האחרונות חלה עלייה דרסטית במודעות למזון שאנו צורכים, ומהם הרכיבים השונים שאנו מכניסים לגופינו. אם גם אתם רק מגלים את טרנד הבריאות ההולך וגובר ברחבי העולם, תופתעו לגלות עולם ומלואו, המציע מגוון רחב של טעמים, חומרי גלם בריאים וקינוחים ממש טעימים. כל כך טעימים שלא הייתם מאמינים שהם עשויים מכאלו חומרים. הצטרפו אלינו למסע בריאותי במיוחד, שבו נחשוף לפניכם את כל המרכיבים המדהימים הללו ומה הם מפיקים.
כדורים קטנים ובריאים
המתכון הראשון שעליו נדבר הם כדורים קטנים שמזכירים כדורי שוקולד, אך אלו למעשה הם כדורים שעשויים מפצפוצי אורז עם טחינה וסילאן. מהרגע שעברתם לחומרי גלם בריאותיים, תצטרכו להתרגל לרכיבים כמו טחינה גולמית, סילאן טהור, שקדים טבעיים טחונים, פצפוצי אורז מלא ועוד. הערך התזונתי של הרכיבים הללו שונה לחלוטין מאלו שאכלתם עד היום, כשזו למעשה הגרסה המלאה של המזון ולא הקליפה שלו, אם נתייחס לאורז המלא. לכדורים הללו יש טעם מתוק - מהסילאן, הם מתפצפצים בפה - מהאורז, הם מלאי בריאות - מהטחינה בגרסתה הגולמית, השקדים ואגוזי המלך, שכולם נחשבים כשומנים שאינם רוויים, אשר מצוינים לגוף שלנו וביחד הם קינוח מתוק, טעים ובריא.
עוגיות טחינה מהממות
למי שלא יצא עדיין לאכול עוגיות טחינה, מחכה לו הפתעה נעימה מאוד. העוגיות הללו הן פשוט מעדן רך ונימוח שמתמוסס בפה. כאן לא יהיה שימוש בקמח הלבן המוכר, אלא בקמח כוסמין הנחשב לבריא הרבה יותר מהקמח הלבן. אליו יתווספו טחינה גולמית, סילאן, דבש ואבקת אפייה לשם התפחת העוגיות הללו קלות. בסוף האפייה יצאו לכם עוגיות נהדרות, שיגמרו עוד לפני שיגיעו אל צנצנת העוגיות שלכם.
עוגת מייפל טבעונית
כשחושבים על עוגת מייפל חושבים על הסירופ המתועש המוכר עוד מילדותינו, שעימו הטבענו פנקייקים בהנאה אין סופית. אך כשמדובר במאכלי בריאות אין סירופ מייפל מתועש, אלא סירופ מייפל אורגני. נציין שיש לו טעם אחר לחלוטין, טעם שצריך להתרגל אליו אחרי שנים שצרכתם סירופ שלפחות 50% ממנו מורכב מסוכר... אך מהרגע שהושגה המטרה אתם לגמרי על דרך המלך. לכן המרכיבים שתכירו כאן הם חלב סויה, קמח כוסמין, מייפל טבעי, קינמון טחון ואגוזים מרוסקים. ביחד הם יהפכו לבלילה נהדרת שממנה תצא עוגת מייפל חלומית.
כדורי שיבולת שועל ושוקולד
תאמינו או לא אבל אפשר בהחלט לאכול שוקולד ולהישאר בריאים. כל זמן שאתם אוכלים שוקולד מריר שהמוצקים שלו מעל 60%. שיבולת שועל היא דגן טעים ועדין, שמשתמשים בו גם להכנת דייסה לתינוקות ובצדק. לשיבולת השועל יש יתרונות בריאותיים שאין להקל בהם ראש, ביניהם תמצאו את היכולת להוריד את לחץ הדם, מניעת סוכרת, מצוינת להזנת העור ומניעה של סוגי סרטן שונים. כמו-כן היא נטולת גלוטן וטובה מאוד גם עבור צליאקים. ועכשיו בחזרה אל המתכון ומרכיביו. אז הכדורים הללו עשויים משיבולת שועל, שוקולד מריר איכותי, קוקוס טחון, חמאה או שמן קוקוס שניהם מצוינים למי שרוצה לעשות מעבר לחומרים בריאים שגם הם תחליף לשמן שאנו שמים פעמים רבות בעוגות וקינוחים. נותר לכם להוסיף את הטחינה הגולמית ומייפל טבעי. ביחד יצאו לכם כדורים נהדרים שלא תפסיקו לזלול.
חטיפי תמרים שובבים
תמרים הם מתוקים והם משמשים תחליף נהדר לשוקולד. יתרונם הגדול הוא שהם גם מעניקי אנרגיה נהדרת לגוף. כדי להכין את חטיפי התמרים תזדקקו לתמרים אורגניים, אגוזי מלך, שקדים ללא מלח ושומשום. מערבבים הכל יחדיו, על ניילון נצמד מניחים את התערובת ומגלגלים אותה לנקניק ומקפיאים. כשרוצים לאכול חטיפי תמרים, מוציאים מהמקפיא וחותכים פרוסות של כ-1 ס"מ בערך. בתיאבון.

תאריך:  20/11/2023   |   עודכן:  20/11/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il