X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

מזל טוב, יש לכם בית חדש. חיכיתם לו לא מעט זמן ואתם כבר מתים להיכנס אליו ולהתחיל במסע החדש והמרגש. אבל לפני שעוברים, פורקים ומתמקמים, חשוב לוודא שחדרי הבית כולם נקיים, מבריקים ומצוחצחים ושהבית ערוך ומוכן לקבל את פניכם. בית נקי הוא בית שנעים להיכנס אליו, לארגן אותו וליצור בו אווירה אישית ומיוחדת. אז כדי שהניקיון יעבור בקלות וביעילות, הכנו לכם מדריך מקיף עם כל מה שצריך לדעת על ניקיון בית חדש.
המדריך האולטימטיבי לניקיון הבית החדש
לפני שצוללים לתהליך הניקוי, מומלץ להכין תוכנית פעולה. להגדיר משימות ספציפיות, להכין את כל ארסנל הניקוי הנדרש ולהגדיר לוחות זמנים. מתחילים.
בניית תוכנית עבודה
פתיחת פרק חדש בבית חדש היא עניין מרגש מאין כמותו. אך לפני שמארגנים ומסדרים את הבית יש שלב חשוב מאין כמותו, ניקוי יסודי של הבית.
החלל עדיין ריק מרהיטים וחפצים ומבחינה זו קל יותר לבצע את משימת הניקיון. מצד שני, בית חדש הוא גם בית שעבר תהליכי בנייה, הלכלוך בו הוא מסיבי ודורש היערכות מיוחדת לכך, בניגוד לניקיון שגרתי ושוטף. מדובר בניקיון ראשוני, לכן הוא חייב להיעשות ביסודיות רבה.
תוכנית עבודה יכולה להיות מורכבת ממספר שיטות בהתאם להעדפות וגישות ניקיון מוכרות. הנה שתיים מהן:
  • שיטת החדרים. גישה זו מבטיחה שכל פינה ופינה בכל חדר יקבלו את מלוא תשומת הלב הראויה. זהו ניקיון עומק המבטיח שלא עוברים לחדר הבא עד שהכול נקי, מהמסד ועד הטפחות. חלונות, רצפות, ארונות ועוד. בשיטה זו "מפרקים" את החדר עצמו לתתי-משימות, מה שהופך את כל התהליך לקל יותר לניהול.
  • שיטת הקטגוריות. זוהי שיטה רוחבית בה מארגנים את משימות הניקוי בהתאם לסוגי הניקיון. על-פי גישה זו מתמודדים עם משימות דומות ברחבי הבית כולו לפני המעבר לקטגוריה הבאה. ניקוי אבק בכל הבית, שאיבת אבק, ניגוב, ניקוי כיורים, רצפות ועוד. גם במקרה זה התהליך הוא מאוד יעיל ובמבטיח תשומת לב מלאה לכל חלל, חדר ומשטח.
הגדרת לוחות זמנים
חשוב להגדיר לוח זמנים לניקיון כולו ולקבוע מהו פרק הזמן המיועד להכנת הבית. אפשר לעשות זאת בהתאם למועד בו נקבעה ההובלה, לפי ימים, אילו משימות יבוצעו בכל יום. מומלץ לשריין כמה ימים עודפים כדי להיות בטוחים שהניקיון יושלם במלואו.
הצטיידות בחומרי ניקוי
בחומרי הניקוי לא כדאי להקל ראש. הכל חייב להיות מותאם לצרכי הבית, לסוגי החומרים ולתכליתיות העבודה. הצטיידות בחומרי ניקיון נכונים תקל על העבודה, תייעל אותה ותאפשר להסיר גם לכלוך קשה ועקשן.
בתוך קטגוריה זו של חומרי ניקוי ניתן לבחור במוצרים ידידותיים לסביבה ובלתי רעילים. כך הסביבה הביתית בטוחה יותר ונטולת כימיקלים מזיקים וגם כדור-הארץ בריא יותר. ניתן לזהות מוצרים ידידותיים לסביבה על-פי הסימונים עליהם המציינים את יתרונם ותרומתם לסביבה.
ולא לשכוח להצטייד בכפפות כדי להגן על הידיים מפני כימיקלים קשים ולהקפיד על אוורור נאות של כל חללי הבית. בטיחות חייבת להילקח בחשבון גם כלפי משטחים שונים כדי לשמור שלא יינזקו מחומרים לא מתאימים.
ותמיד אפשר להזמין שרותי ניקיון מקצועיים
2356
כפי שראינו, ניקיון לדירה חדשה היא משימה לא פשוטה ולפעמים הכי משתלם זה להזמין חברת ניקיון מקצועית שתבצע את כל הנדרש ותחסוך מדיירי הבית עבודה קשה, זמן ומאמץ.
שירותי ניקיון מקצועיים לפני מעבר לבית חדש כוללים ניקוי ארונות בחדרים ובמטבח מבפנים ומבחוץ, ניקיון יסודי של החלונות והמסילות שלהם, ניקוי חדרי המקלחת והשירותים, ניקיון של כל הדלתות והמשקופים, פוליש וקרצוף של הרצפה.
לסיכום, ניקיון בית חדש מתבצע לאחר שמסתיים השיפוץ ולפני הגעת חברת ההובלה. וכאמור, כדאי לשריין יום יומיים לבלת"ם. התחלה חדשה היא תמיד מלהיבה, והאפשרות להיכנס לבית נקי ומבריק מעלה עוד יותר את סף ההתרגשות. הניקיון עצמו לא חייב להיות משימה מרתיעה אם מאמצים שיטות ניקוי מסודרות ומוגדרות היטב, בין אם לבד ובין אם באמצעות חברת ניקיון מקצועית המציעה פתרון פרקטי. שילוב בין מומחיות, תוכניות מותאמות אישית ושימוש במוצרים איכותיים. כל אלו יהפכו את הניקיון להשקעה בנוחות, ניקיון ורווחה כללית של חלל המגורים החדש. שיהיה מעבר מוצלח ומצוחצח.
מאת: דוקטור פוליש
אתר: [קישור]

תאריך:  14/12/2023   |   עודכן:  17/12/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתיבת המומחים
קבוצת ירדן
קבוצת ירדן
קבוצת ירדן
ניתוחי חזה רבים מבוצעים בישראל מדי שנה, אך לפי המנתח הפלסטי הבכיר, ד"ר אבישי וינברגר, יש מספר תביעות שאסור לוותר עליהן לפני שניגשים לניתוח: "תיאום ציפיות, הבנת הטכניקה הניתוחית וסוג השתלים וכמובן בדיקה מקדימה"
קבוצת ירדן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il