X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

אם אתם מתחילים בהליך של לימודים אקדמיים, חשוב שתהיו מודעים, שלא משנה באיזה מסלול לימודים בחרתם ובאיזה מוסד אקדמי אתם לומדים, אתם זכאים להטבות שונות. היכרות עם ההטבות יכולה להקל עליכם כלכלית בכל אותה התקופה. כאמור, יש לציין שההטבות יכולות להשתנות בין מוסד לימודים אחד לאחר ובין הפקולטות השונות ולכן, חשוב לבדוק את הנושא הזה. עם זאת, יש מספר הטבות כלליות לסטודנטים שחשוב להכיר.
מלגות
ראשית כל, כל סטודנט לתואר ראשון או שני יכול להיות זכאי למלגות. מדובר בהטבה כספית אשר יכולה לסייע במימון שכר הלימוד, אשר מוצעת על-ידי גופים שונים. מלגות יכולות להתבסס על מצב סוציואקונומי, מקורם מגורים, מוצא והרשימה עוד ארוכה. ההמלצה היא כמובן, לערוך היכרות עם כמה שיותר מלגות, להכין רשימה של מלגות רלוונטיות ולהגיש בקשות - ככל שיוגשו כמות גדולה יותר של בקשות למלגות שונות, כך יעלו הסיכויים לקבל מלגות. לצד המלגות הסטנדרטיות ניתן למצוא גם מלגות קיום, אשר יכולות לסייע לסטודנטים בהוצאות המחיה.
הנחות בתחבורה הציבורית
לא מעט סטודנטים לא יכולים להרשות לעצמם להחזיק רכב ומעדיפים להגיע למוסד הלימודים בתחבורה ציבורית. חשוב שאותם סטודנטים יהיו מודעים לעובדה שהם זכאים במקרים רבים להנחות בתחבורה הציבורית. את ההנחות ניתן לקבל בעת רכישת רכב קו, בעת קניית תוכנית חופשי חודשי ובמקרים מסוימים גם ברכישת כרטיס חד-פעמי - כמובן, שכדאי לבדוק את הנושא הזה לפני שבוחרים את הדרך באמצעותה יתבצע תשלום על התחבורה הציבורית.
הטבות בביטוח לאומי
חשוב לציין שהטבות אלו יכולות להשתנות בכל שנה ולכן חשוב לבדוק את הנושא הזה. אבל לרוב, סטודנטים אשר אינם עובדים יהיו זכאים להנחה בתשלומי הביטוח הלאומי - כאמור, גובה ההטבה יכולה להשתנות משנה לשנה.
הנחה בתשלום מס הכנסה
סטודנטים זכאים לנקודות מס במס הכנסה - כאשר, הזכאות מושפעת במסלול הלימודים הנבחר, כך שלא בהכרח שסטודנט אשר נרשם ללימודי תואר בתקשורת, יהיה זכאי לאותה הטבה של סטודנט הנרשם ללימודי תואר במדעי המחשב - לכן, כדאי לבדוק את הנושא הזה.
הנחה בחשבונות הארנונה
רוב העיריות והמועצות המקומיות מעניקות לסטודנטים הטבות גם בכל מה שקשור לחשבונות הארנונה. יש לקחת שאחוז ההנחה יכול להשתנות בין עירייה לעירייה.
הטבות בלקיחת הלוואות
הן הבנקים והן גופים חוץ בנקאיים יכולים להציע לסטודנטים הלוואות בתנאים טובים יותר מהתנאים הרגילים. כמובן, שגם את הנושא הזה כדאי לבדוק בצורה מעמיקה לפני לקיחת ההלוואה.
הטבות בבנקים
חשוב שכל סטודנט מתחיל, יעדכן בבנק שלו שהוא סטודנט - או שישקול לפתוח חשבון סטודנט בבנק אחר. סטודנטים עתידים לקבל מגוון רחב של הטבות בבנקים כמו: פטור מעמלות, הנחות משמעותיות בדמי הניהול ועוד..
מבצעים והנחות
כמובן, שיש גם לא מעט הטבות אשר ניתנות לסטודנטים מטעם חברות ארגונים כמו גם בתי עסק פרטיים. בכל מקרה, חשוב שכל סטודנט שמתכן לרכוש מוצר כלשהו או להשתמש בשירות כזה או אחר יבדוק אם יש לו את האפשרות לקבל הנחה על הרכישה - מפני שבמקרים רבים הוא עתיד לגלות שהתשובה על אותה השאלה תהיה חיובית.
לסיכום, סטודנטים זכאים למגוון רחב של הטבות והנחות - כאשר, חלק מהן ניתן לקבל רק כאשר מציגים תעודת סטודנט. ההמלצה היא כמובן בשלב הראשון להיות מודעים לכל ואתן ההטבות - ולמעשה, לפני שמוציאים כסף לעדכן על הסטטוס כסטודנט. בסופו של דבר, אותן הטבות והנחות יכולות לסייע לסטודנטים לסיים את החודש ואת כל תקופת הלימודים בצורה טובה יותר.

תאריך:  28/12/2023   |   עודכן:  28/12/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קבוצת ירדן
קבוצת ירדן
כתיבת המומחים
קבוצת ירדן
העיר שבמזרח גוש-דן נמצאת בעיצומה של תנופת פיתוח וצמיחה עם שכונות חדשות, התחדשות עירונית ועם שיאי ביקושים לדירות    אלי גבאי, אחד מבעלי קבוצת גבאי: "מאמינים בעיר, גאים להיות חלק מהצמיחה שלה ולהציע דירות במחירים שפויים"
קבוצת ירדן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il