X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

עיצוב הבית הן בפנים והן בחוץ, יכול לעיתים להיות משימה מבלבלת. אתם רוצים להעניק למקום מגוריכם אווירה טבעית ולהוסיף מגוון של צמחים, אך יודעים שעם כל המאמץ וההשקעה בטיפול הנכון, בסופו של דבר הצמח ינבול ותחושו תסכול ואכזבה. מעבר לכך, גם הטיפול בחלק החיצוני של הבית, בין אם זה בגינה או במרפסת עלול לצרוך כמות מרובה של חשמל ולהוות עול כלכלי ואקולוגי. בדיוק בשביל זה הכנו בשבילכם מדריך שיאפשר לחסוך כסף וזמן ויעזור לכם להימנע מכאבי ראש מיותרים.
בואו נדבר על צמחיה מלאכותית
ראשית, תחזוקה של צמחיה מלאכותית הינה פשוטה וקלה ביותר. מכיוון שאין זה צמח אמיתי, הוא לא דורש טיפול יומיומי מסיבי כגון דישון, גיזום והקפדה על השקיה נאותה. הדבר היחיד שנדרש מכם הוא מדי פעם לנקות את הצמח מהאבק שהצטבר על גביו בכדי שימשיך לשמור על צבעו וישמור על נוכחותו. כל אלה מספקים הזדמנות לחסוך בעלויות והשקעה נוספת במהלך השנים.
בנוסף, ניתן להשתמש בצמחיה שכזו באזורים בהם תנאי האקלים לא מאפשרים שימוש בצמחיה אמיתית. לדוגמה, בבתים או במשרדים בהם שעות השמש דלות, אין קרני שמש ישירות, או לחלופין בתנאי מזג אוויר קיצוניים, השימוש בצמחים מלאכותיים מהווה פתרון נפלא ויעיל ומאפשר לכם ליהנות מיתרונות הצמחיה.
מעבר לכך, צמחים מלאכותיים מאפשרים רבגוניות וגמישות וניתן לעצב באמצעותם חללים במגוון דרכים. אם תחליטו לשנות את עיצוב החלל, תוכלו להעביר את הצמח למקום אחר מבלי לחשוש מתנאי האקלים בחלל החדש.
עיצוב הגינה באמצעות תאורת גינה מתאימה
הגינה שלכם, היא חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית. השימושים שלה ביום ובלילה שונים, ובהתאם חשוב לשלב בה תאורה גינה מתאימה שתיתן ערך מוסף בשעות הערב. במהלך היום בזכות תאורת השמש הטבעית, הגינה לרוב תשמש את ילדכם או בעלי החיים שלכם כמקום שניתן לשחק ולהשתולל בו. אך במהלך הערב והלילה, הגינה הופכת לפריט נוי ומקום שתרצו לשבת ולנוח לאחר יום עבודה ארוך.
לפני שתבחרו את התאורה המתאימה, רצוי שתחלקו את הגינה שלכם לכמה אזורים. בכל אזור תחליטו היכן למקם את גוף התאורה בהתאם למטרתו. לדוגמה, אם אזור מסוים נועד לאווירה רגועה, תעדיפו לשלב בו שרשראות סולאריות עדינות שיספקו אור חמים ונעים. אך אם תחליטו כי אזור אחר מיועד לישיבה או קריאה, מומלץ לבחור בתאורה חזקה יותר כגון עמודי תאורה או פרוז'קטורים.
חשוב לדעת שישנם סוגי תאורה לגינה המתבססים על אנרגיה סולארית המופקת מקרני השמש. ישנם פאנלים סולארים המכילים נקודות זעירות הקולטות במהלך היום את קרינת השמש ויודעות להמירן לאנרגיה חשמלית בצורה חסכונית, המאפשרת להפעיל תאורה במהלך הלילה. השימוש באנרגיה זו מאשר בשימוש בחשמל באופן ישיר, חוסך משמעותית בעלויות החשמל ומקטין את הזיהום הסביבתי הנוצר מכך.

תאריך:  02/01/2024   |   עודכן:  02/01/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il