X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

אין הרגשה נעימה יותר להיזרק על הספה שלנו בבית ולנוח מעט, אך אם לפתע אתם מרגישים שהכרית שלכם התעייפה וזקוקה למילוי, יש לכך פתרון מושלם, האקרילן יעשה עבורכם את העבודה בקלות, כאילו הייתם תופרים בעצמכם.
מהו אקרילן
אקרילן הוא מוצר סינטטי המשמש בתעשיית הבדים. אקרילן הוא למעשה סיב סינטטי איתו מייצרים אריגים שונים, כאשר השימוש העיקרי שלו הוא לרוב כתפזורת המשמשת למילוי מוצרי בד, דוגמת כריות, בובות וצעצועים. האקרילן בשל המרקם שלו הוא מותאם בדיוק למשימה הזאת, הוא נעים לתחושה, אוורירי והשימוש בו יוצר מעין תחושה של לגעת בענן. האקרילן הוא כאמור מוצר סינטטי ולא טבעי ובשל כך הוא מותאם בדיוק למשימות שהוא נדרש אליהם, אין חשש שהוא יכיל מיני מזיקים או טפילים ולכן הוא נוח ובטוח לשימוש. האקרילן היום זמין וניתן להשיג אותו בקלות, זהו מוצר שמומלץ להחזיק בכל בית לטובת מילוי ועיבוי כריות סלון, פופים ועוד.
היתרונות של החומר
האקרילן הוא חומר המשמש כאמור בתעשיית הטקסטיל והצעצועים בעיקר כחומר מילוי לצרכים שונים, היתרונות של חומר האקרילן הם מגוונים ולרוב הם מבטיחים תוצאה טובה יותר משימוש בחומרים טבעיים שיש להם נטייה להשתנות.
זמינות - האקרילן כיום הינו חומר שקל מאוד להשיג אותו, ובהתאם גם מחירו נוח לכל כיס.
נוח לשימוש - לאחר זמן מה של שימוש בבובות הכוללות מילוי, התוכן שלהן הופך דליל, בעזרת האקרילן בקלות מרבית ניתן למלא את נפח הבובה או הכרית ולהשיב לה את המראה המקורי שלה.
תחושה - לאחר המילוי תחושו באופן מידי את הכרית או הבובה כמי שהיא נעימה יותר לתחושה ולמגע, בין אם במשחק, או בין אם לישיבה נוחה יותר.
דיוק - האקרילן מאפשר לנו למלא במדויק את האזורים הדרושים למילוי בצורה מושלמת המחזירה לפריט את המראה המקורי שלו.
שימושים עיקריים
האקרילן משמש בעיקר כפי שציינו למילוי של מוצרים שונים, אפשר להיעזר בו בכמה אופנים עיקריים וניתן ורצוי להחזיק בבית אקרילן בכמות מספקת לשימוש מידי.
מילוי כריות לספות - הכריות בהם אנחנו משתמשים בסלון ככריות שנשענים עליהם, שוכבים עליהם ומפעילים עליהם משקל, עם הזמן הן מאבדות מהצורה ומהרכות שלהן, לכן מומלץ אחת לפרק זמן מסוים לבצע מילוי לכריות בחומר האקרילן ולהחזיר להן את הצורה המקורית שלהן. ההבדל בתחושה לאחר מילוי החומר הוא משמעותי ביותר.
הכנת בובות ומשחקים לילדים - אין זה סוד שילדים אוהבים לייצר וליצור דברים שונים, כאשר הם מבצעים יצירות שיש אפשרות למלא אותן ולהפיח בהן חיים, האקרילן הוא הפתרון המושלם להפוך את בובת הגרב למשל לבובה מלאה, בעלת חיים משל עצמה.
רענון של בובות ומשחקים - ילדים נשארים נאמנים לצעצועים שלהם ולעיתים גם מבוגרים, אך עם הזמן ובעקבות שימוש רב, לא אחת הבובות מאבדות מהצורה שלהן, בעזרת האקרילן אפשר בקלות למלא את החלקים הדרושים ולהחזיר לחיים בובות וצעצועים ישנים..

תאריך:  10/01/2024   |   עודכן:  10/01/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il