X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

תמיד רציתם לעבור הליך של יישור שיניים אבל חששתם מלהסתובב עם גשר מתכתי בולט ומגושם? פחדתם שברזלים על השיניים ימשכו תשומת לב? מה אם נגיד לכם שאתם יכולים לקבל את החיוך שתמיד חלמתם עליו ולעבור את ההליך בלי שאף אחד ידע? שימו את הגשר הקלאסי מברזל בצד, אנחנו בשנת 2024 והודות לטכנולוגיה המתקדמת פותחה השיטה המהפכנית של יישור שיניים שקוף.
מהו ישור שיניים שקוף?
ישור שיניים שקוף, הקרוי גם Invisalign (אינויזליין( היא שיטה חדשה לישור שיניים באמצעות סדים שקופים במקום גשר. את הסדים (קשתיות שקופות) ניתן להסיר בקלות והם עשויים מפולימר שקוף וקליל. הסדים מיוצרים ע"י סורק אלמנטים מתקדם הבונה תמונה תלת ממדית ממוחשבת של חלל הפה באופן מדויק ומהיר יותר מאשר בשיטת ההטבעות המסורתית. הסדים השקופים מותאמים באופן אישי לכל מטופל ולאחר הרכבתם הם מזיזים את השיניים בהדרגה עד הגעת השיניים למצב הישר והרצוי.
מה הם היתרונות של יישור שיניים שקוף?
תחום יישורי השיניים סובל ממיתוסים וחצאי אמיתות שכן חלה התקדמות ממשית בתחום שהציבור הרחב לרוב אינו מודע אליה. בואו נדבר על יתרונות השיטה וננפץ את המיתוסים!
הוא בלתי נראה
בשונה מגשר הברזלים הקלאסי שעשוי לשוות מראה מגושם ובולט לעין, הפלטות השקופות הן בלתי נראות ממרחק של שיחה רגילה. אתם תעברו הליך יישור שיניים במשך מספר חודשים ואיש לא ידע מלבדכם! רק בהסתכלות מעמיקה וקרובה יותר דרך המראה ניתן להבחין בקווי המתאר של הפלטות.
ללא מגבלות
החיים ממשיכים לגמרי כרגיל. אין צורך לקנות מברשת שיניים או חוט דנטלי חדשים ולא צריך להמנע ממאכלים שאתם אוהבים. שגרת העבודה וחיי החברה שלכם נשארת ללא שינוי. ההליך בסך-הכל מורכב מפגישות קצרות ושבועיות לצורך מעקב והחלפת הקשתיות. את הקשתיות עצמן ניתן להסיר בקלות ללא מאמץ או כאב, כך שאם אתם לפני אירוע או פגישה חשובה ואתם רוצים להסיר את הקשתיות, השליטה בידיים שלכם.
הליך ידידותי
הליך יישור שיניים שקוף הוא הליך נעים וידידותי, הוא אינו פולשני או כואב. הקשתיות עצמן נעימות למגע ומונעות תחושה לא נעימה בחניכיים.
מתאים ומותאם לכולם
ההליך מתאים לקהל רחב של אנשים- גם מי שמעולם לא יישר את שיניו וגם למי שיישר בעבר אך רוצה לשפר את התוצאה הקיימת. ההליך מתאים לצעירים ומבוגרים כאחד. הטיפול עצמו הוא מותאם ללקוח מהרגע הראשון שכן הקשתיות עצמן מיוצרות במיוחד לכל אדם- קשתיות שטובות לאדם אחד, לא יתאמו לאחר.
אתם יכולים להיות בעלי חיוך "של מיליון דולר" מבלי לוותר על שגרת החיים שלכם ועל הנוחות והאסתטיות של הפנים שלכם. השיניים שתמיד חלמתם עליהן נמצאות במרחק פגישת ייעוץ אחת מלהפוך מחלום למציאות שלכם. תצרו קשר באמצעות האתר ונשמח לסייע לכם.

תאריך:  13/02/2024   |   עודכן:  13/02/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il