X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

בעידן של מחירים גבוהים ויוקר מחיה, כל שקל חשוב. למזלנו, קיימים היום כלים ואתרי אינטרנט המאפשרים לנו לחסוך סכומי כסף נאים על-ידי השוואת מחירי מוצרים ושירותים ברחבי הרשת. במאמר הבא נציג מספר דרכים יעילות לנצל את אתרי ההשוואות ולחסוך מאות ואף אלפי שקלים בשנה הקרובה.
להשוות חבילות אינטרנט וסלולר
אחת הדרכים הקלות ביותר לחיסכון היא עריכת השוואת מחירי סלולר וחבילות אינטרנט בין ספקיות התקשורת והטלפוניה הסלולרית השונים כמו בזק, פרטנר, סלקום ו-HOT. ישנם הבדלים בין המחירים של חבילות דומות, ככה שכדאי לבצע השוואת מחירי סלולר לפני ההצטרפות . המחירים משתנים באופן קבוע וכך גם ההטבות והמבצעים, לכן מומלץ להשוות מדי תקופה גם אם כבר התחייבתם לחבילה כלשהי.
להשוות הצעות של חבילות אינטנרט
ספקי האינטרנט השונים, כדוגמת נטוויז'ן, פרטנר ו-HOT מציעים תכופות הנחות והצעות מיוחדות למנויים חדשים. כדאי לעקוב אחר פרסומי החברות ולהשוות ביניהן על-מנת למצות את מירב ההטבות ולחתום על העסקה המשתלמת ביותר מבחינת מחיר ותנאים. לדוגמה, פרטנר לאחרונה הציעה חבילות אינטרנט מהיר במחירים מוזלים לתקופה של שנה למצטרפים חדשים. לחצו כאן להשוואת מחירים פרטנר אינטרנט
להשוות מחירי חשמל
גם בתחום החשמל קיימת תחרות הולכת וגדלה בין ספקיות החשמל השונות. ביצוע השוואה בין מחירי החשמל של חברת החשמל לעומת חברות פרטיות עשוי לחסוך למשפחה ממוצעת מאות שקלים בשנה על חשבונות החשמל. אתרי ההשוואה מאפשרים לקבל הצעות מדויקות על סמך צריכת החשמל שלכם.
לרכז את ההשוואות במקום אחד
פלטפורמות חדשות מאפשרות כיום לרכז במקום אחד את כל חשבונות הבית ולבצע השוואה אוטומטית ביניהם. לאחר הרשמה פשוטה הן יאספו עבורכם מידע על חיובי טלפון, אינטרנט, חשמל, מים, ביטוחים ועוד - ויציגו המלצות אישיות למעבר להצעות זולות וכדאיות יותר. פלטפורמות אלה חוסכות זמן יקר ומאפשרות חיסכון שוטף ומתמשך.
לנצל את אתרי ופורומי הקופונים
בנוסף להשוואת מחירים, האינטרנט מציע גם אפשרויות רבות לחיסכון באמצעות קופונים, הנחות ומבצעים מיוחדים למשתמשי רשת. קיימים אתרים ופורומים ייעודיים בהם משתמשים מפרסמים הנחות וקופונים למוצרים שונים שאותרו על ידם. כדאי לעקוב אחר אתרים אלה ולמצות מדי פעם קופון להנחה.
סיכום ומסקנות
כפי שראינו, ניצול אתרי וכלי השוואת המחירים הזמינים כיום מאפשר לצרכנים לחסוך סכומי כסף גדולים בתחומי קנייה רבים. הקדשת זמן לסריקה שיטתית של האפשרויות וניצול מבצעים מיוחדים הם המפתח למציאת העסקות הטובות ביותר. שווה לנסות ולהפיק את המיטב מהכלים הללו - החיסכון יכול להגיע לאלפי שקלים בשנה על בסיס כלל ההוצאות של משק הבית.

תאריך:  18/02/2024   |   עודכן:  18/02/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 סלולר
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il