X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

החלטתם שהגיע הזמן לרכוש מכונת קפה ביתית, שתהפוך את חווית הקפה שלכם לנוחה, פרקטית ומושלמת, ממש כמו כשאתם קונים את הקפה שלכם בבית הקפה האהוב עליכם. אבל, כיום יש מגוון עצום של מוצר זה, איך תדעו מה לקנות? איך תזהו את המכונה שתיתן לכם את הערך הטוב ביותר לצרכים שלכם? במיוחד לשם כך אספנו עבורכם מידע נרחב על כמה סוגים, שמהם תוכלו לבחור את המכונה הנכונה לכם.
1. מכונת קפה כולל מקציף מובנה מבית נספרסו NESPRESSO Lattissima One F121-BK
כפי שציינו מכונות קפה מגיעות במגוון דגמים רחב, אם אתם מחפשים מכונה משולבת שתעניק לכם גם קפה בטעם אלוהי וגם תקציף לכם את החלב לקבלת קפוצ'ינו איכותי ומדויק, כמו שרק השוויצריים יכולים להפיק תחת ידם- זו המכונה עבורכם! המכונה קומפקטית בגודלה, יש בה פילטר רב פעמי אשר יחסוך לכם הוצאות רבות בכל הנוגע לתחזוקה, היא מגיעה עם מספר מתכוני קפה שתוכלו ליהנות מהם בדרך לגלות את הקפה האהוב החדש שלכם, יש לה דגם מפנק המציע מכל חלב גדול והיא מגיעה עם פונקציה מובנית להסרת אבנית מהמכונה. נציין כי במכונה ניתן להשתמש עם קפסולות בלבד ויש צורך בניקוי יסודי של המקציף.
2. מכונת קפה - מזיגה כפולה מבית פיליפס Philips LOR Barista Sublime LM9012
אוהבים לשתות בשניים? קמים בבוקר ומיד מכינים קפה כפול גם לך וגם לה? מכונת הקפה האיטלקית הזו היא המכונה המושלמת לצרכים שלכם. המכונה המגניבה מאפשרת להכין לא רק כוס אחת של קפה אלא שתי כוסות קפה ביחד! ואתם תוכלו ליהנות מטעמיו המשובחים של האספרסו שלכם ממש כאילו אתם יושבים בבית קפה באיטליה. היא מציעה קפה בלחץ גבוה המבטיח איכות בלתי מתפשרת בטעמי האספרסו שלכם. כמו-כן, היא מציעה טכנולוגיה שיודעת באופן אוטומטי מהו הגודל של הקפסולה, וכך יודעת כיצד להתכוונן להכנת הקפה האולטימטיבי לטעם האישי שלכם!
3. מכונת קפה אוטומטית עם מנגנון הקצפה מקצועי מבית מליטה Melitta Avenza
מכונת הקפה הגרמנית הזו תכין לכם קפה יוצא מן הכלל ותהמם אתכם בשקט המוחלט שבו היא תעשה זאת. היא נחשבת לקומפקטית ופרקטית בזכות שלל האפשרויות שהיא מציעה להכנת סוגים שונים של קפה. תוכלו לבחור בין אפשרויות מגוונות כמו אספרסו, מקיאטו, לאטה וגם קפוצ'ינו כמובן. לא תאמינו כי יש בה מטחנת פלדה שיכולה להיות כה שקטה ועדיין לטחון כמות של עד 250 גרם פולי קפה בזריזות ובדממה. ולא רק זאת מציעה המכונה, אלא גם חמש אופציות שונות של סגנונות טחינה, כך שכל סגנון יתאים בדיוק לחך שלכם.
לא בכדי מכונה זו מעוטרת בשלל פרסים הודות לעיצוב, לנוחות והקלות בעת השימוש בה כמו גם מגוון הפונקציות שהיא מציעה.
הדגם המפנק מציע גם מקציף חלב שיאפשר לכם להכין מגוון מתכוני קפה שטרם ניסיתם ותוכלו לגלות מתכונים חדשים להתאהב גם בהם בעוצמות משתנות. תוכלו לשתות אותו חזק ועוצמתי או מתון וחלש יותר לפי טעמכם.
4. מכונת קפה אספרסו ידנית דלונגי DeLonghi EC885GY
אם אתם אוהבים להרגיש כיצד אתם מכינים את הקפה, המכונה הידנית הזו בהחלט תספק לכם את החוויה. היא מציעה גם מערכת הקצפת חלב שבה משולב גם צינור פנאראלו כדי להבטיח שיצא לכם
המרקם המושלם בחלב. כמו-כן, תוכלו ליהנות רק מחימום החלב ללא הקצפתו אם אינכם מעוניינים בכך. המכונה בעלת גוף חימום מהיר, מנקה את עצמה ביעילות ובעלת מגש נשלף לניקוי קליל ומהיר.

תאריך:  29/02/2024   |   עודכן:  29/02/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il