X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

אין בכך ספק- עורך דין הוא קודם כל מקצוע שמטרתו היא לפרנס את העוסק בו, ואין גם ספק שקבלת שירות מעורך דין אינה זולה. עםז את, ניתן לראות הבדלים במקום ממנו פועל עורך הדין, האם מטרתו היא נטו לעשות כסף או שלא פחות מכך הוא פועל מתוך שליחות ומתוך רצון אמיתי לתרום אפילו במעט לעשיית צדק ולכך שהאזרח הפשוט שאין לו את כל הכוח יזכה בפיצוי על דבר שנעשה לו, בין אם במכוון או שלא במכוון. לבחירת עורך דין שפועל מתוך מקום כזה יש חשיבות רבה.
לקבל פיצוי על רשלנות רפואית- לא עניין של מה בכך
הפניה לבית חולים או למרפאה נעשית למען מטרה אחת: להביא לשיפור הבריאות, ריפוי מחלה או תיקון כלשהו, כולל קוסמטי, בגופנו. הדבר האחרון שמצפה אדם שניגש לטיפול רפואי שיגרם לו נזק רפואי. לאחרונה כל אדם כמעט שנגרם לו נזק כזה מנופף מיד בשלט של רשלנות רפואית. חשוב לציין שלא כל נזק רפואי שנגרם מטיפול רפואי יוגדר בתור רשלנות רפואית. רשלנות משמעה התנהלות החורגת מסטנדרט הרפואה הסביר, כלומר שרובם הגדול של הרופאים לא היה פועל באותה צורה בה פעל הרופא או המטפל שגרם לנזק. כמו-כן, יש להוכיח, וזהו אחד האתגרים בפניהם עומד עורך דין רשלנות רפואית, שיש קשר סיבתי בין תפקוד הרופא/ המטפל לבין הנזק הרפואי. עד כמה שהדבר נראה מובן מאליו למטופל שנגרם לו נזק, לשופט שבא ממקום אובייקטיבי הדבר אינו מובן מאליו ויש להביא הוכחות וראיות רבות ככל האפשר לכך ולצפות להליך משפטי לא קצר.
להתמודד מול גוף גדול ומלא כוח
אם בנושא רשלנות רפואית ההתמודדות היא לרוב מול רופא ספציפי כשזהו טיפול פרטי או מול גוף כמו בית חולים שעדיין אינו ממשלתי, ההתמודדות מול ביטוח לאומי- גוף ממשלתי רב עוצמה יכולה להיות מורכבת אפילו יותר. המצבים בהם נצטרך לעמוד מול המוסד לביטוח לאומי הם מצבים בהם לא נהיה בשיאנו: לאחר פציעה, תאונה או פגיעה במסגרת העבודה או שינוי אחר לרעה. מצבים אלה מורידים מיכולותיו של אדם לתפקד באופן עצמאי לחלוטין ואף לפרנס את עצמו ואת משפחתו. פעמים רבות המוסד לביטוח לאומי מוכן לפצות אדם על הטווח הקצר ללא הסתכלות על נזקים והוצאות בטווח הארוך, לתת פיצוי חד-פעמי ולא קצבה זמנית, או קבועה. עורך דין ביטוח לאומי יוכל להנחות את התובע, לעמוד לצידו ולסייע לו להתארגן לקראת התביעה בצורה הטובה והיעילה ביותר.
פגיעה בעבודה- ממה מתחילים?
כאמור, אחת הסיבות לתביעת ביטוח לאומי לקבלת פיצוי או קצבה היא תאונת עבודה. תאונות עבודה מתרחשות לא מעט ורק על החמורות בהן ניתן לשמוע באמצעי התקשורת. אנשים מאבדים ימי עבודה בשל תאונות ואף מאבדים מיכולות העבודה שלהם וכך גם מפרנסתם, במיוחד אם זוהי עבודה פיזית. חשוב לציין שלא רק תאונה המתרחשת במהלך העבודה נחשבת לתאונת עבודה אלא כל תאונה בדרך למקום העבודה או ממנו. אפילו החלקה במדרגות ביתכם לאחר היציאה לעבודה תיחשב תאונת עבודה שעל מקום העבודה לפצות אתכם. עורך דין תאונות עבודה יוכל לפעול עבורכם בשני מישורים: לדרוש ממקום העבודה (או חברת הביטוח שלו) לפצות אתכם וגם מול המוסד לביטוח לאומי. לכן, חשוב לבחור עורך דין בעל ניסיון רב בתחום שיוכל לסייע לכם במיצוי הזכויות במלואן.
עו"ד צילי עמיר היא עורכת דין ותיקה העוסקת בכל התחומים שהוזכרו כבר מעל 20 שנה. היא מייצגת לקוחות בנושא רשלנות רפואית ונזקי גוף מול המוסד לביטוח לאומי, מקומות עבודה וחברות ביטוח ועושה את עבודתה מתוך שליחות ורצון לעשיית צדק אישי וחברתי ללקוחותיה. מוזמנים ליצור קשר בטלפון 054-6666674.

תאריך:  11/03/2024   |   עודכן:  11/03/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il