X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לקראת ביקור אולמרט בוושינגטון

לבני ופרס יפגשו עם אבו מאזן

שרת החוץ והמשנה לראש הממשלה יפגשו ביום א' עם יו"ר הרשות בשארם א-שייח' בישראל מבקשים לשגר איתות לארה"ב על המשך המשא-ומתן עם הפלשתינים
▪  ▪  ▪

שרת החוץ, ציפי לבני, תפגש ביום א' (21.5.06) עם יושב-ראש הרשות הפלשתינית, אבו מאזן. הפגישה תתקיים בשעות הצהריים המוקדמות בשארם א-שייח', במסגרת כנס הפורום הכלכלי עולמי (דבוס) הנערך במקום.
בנוסף לשרה לבני ישתתף בפגישה גם המשנה לראש הממשלה, שמעון פרס. מהצד הפלשתיני ישתתף בנוסף ליו"ר גם האחראי על המשא-ומתן ברשות, סעיב עריקאת.
הפגישה בין השניים תתקיים רק ימים בודדים לפני פגישתו של ראש הממשלה, אהוד אולמרט, עם נשיא ארה"ב, ג'ורג' בוש, והיא נועדה לאותת לאמריקנים כי ישראל מעוניינת לנהל מו"מ עם הפלשתינים.
בישראל קיים חשש כי חוסר תמיכה אמריקנית בתוכנית ההתכנסות יהווה פגיעה אנושה בתוכנית שכבר זכתה לביקורת רבה בקרב האירופאים. במידה ואולמרט לא יוכל להוציא אל הפועל את תוכנית ההתכנסות, הוא עשוי למצוא את עצמו ללא כל תוכנית מדינית, מאחר והצהיר כי זו התוכנית היחידה העומדת עתה על הפרק.
השבוע ציין שר החוץ הצרפתי, פיליפ דוסט בלאזי, כי אירופה מתנגדת לכל מהלך חד-צדדי ישראלי. "לא ייתכן שגבולות אשר יוכרזו בצורה חד-צדדית יתקבלו על-ידי העולם", אמר השר הצרפתי.
אולמרט מכריז: מחויב למשא-ומתן עם הפלשתינים
אולמרט, כמו גם לבני, רק לאחרונה ציין, כי אבו מאזן אינו רלוונטי עוד, הבין כי הקהילה הבינלאומית דורשת כי ישראל תנהל דיאלוג עם הפלשתינים. השבוע הוא הצהיר כי אינו פוסל קיום פגישה אישית עם אבו מאזן.
"אנו נעשה הכל כדי שיהיה משא-ומתן. חשוב לישראל שצרפת תבין כי התנאי לכך הוא קבלה של עקרונות הקוורטט ובזה לא נתפשר. אני מחויב למשא-ומתן עם הפלשתינים, מכיר במעמדו של אבו מאזן ומכבד אותו, אבל חשוב לזכור שהוא מייצג את הרשות ואינו אדם פרטי. כל עוד הרשות נשלטת הלכה למעשה על-ידי החמאס, אנו נתקשה לקיים משא-ומתן מדיני", אמר אולמרט לשר הצרפתי בפגישה משותפת.
גם שר הביטחון ויו"ר מפלגת העבודה, עמיר פרץ, הודיע השבוע כי לפני פנייה ישראלית למהלך חד-צדדי של התכנסות, יש למצות את דרך המו"מ עם הפלשתינים ורק במידה והשיחות יתקעו - אז על ישראל לפנות למהלכים חד-צדדיים.

בן-אליעזר ייפגש עם ראש המודיעין המצרי

שר התשתיות הלאומיות, בנימין (פואד) בן-אליעזר, ישתתף בכנס הפורום הכלכלי עולמי (דבוס) למזרח התיכון.
לשר התשתיות הלאומיות יתלוו מנכ"ל משרד התשתיות הלאומיות, אלי רונן ונציב המים, שמעון טל. השר ישתתף במושב מיוחד שיעסוק בנושא המים. במושב ישתתף שר המים המצרי, מחמוד אבו זייד, את המושב ינחה, ג'ו סאדי מלבנון.
במהלך היום צפוי השר בן-אליעזר להיפגש עם עומר סולימאן, ראש המודיעין הכללי במצרים. במסגרת הפגישה ידונו השניים בנושאים מדניים ובנושאים הקשורים במשק האנרגיה. כמו כן צפוי בן-אליעזר, להיפגש עם ראשיד מוחמאד, שר התעשיה החוץ והפנים של מצריים.

תאריך:  19/05/2006   |   עודכן:  19/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
המחיר - 860 דולר למ"ר    רווח הון של 4.5 מיליון שקל
שלומי דיאז
השניים תושבי אום אל-פאחם    החשד הוא כי התחרו מול רכב אחר ואיבדו שליטה במהלך הנסיעה    התנגשו בתחנת אוטובוס    בשבוע שעבר נהרג במקרה דומה צעיר מירושלים
אהובה אליהו
כך אומר חבר מועצת עירית נתניה, עופר אורנשטיין, שחשף כי בעשרות בניינים בנתניה מותקנים צוברי גז ללא היתר בנייה כחוק    טוען: "זוהי שערורייה ורשלנות פושעת. אבדוק אפשרות להגיש תביעה משפטית"    אגף ההנדסה: "עדיין לא הוצא היתר בניין לצוברי גז"
עומר שיקלר, רונן ליבוביץ
נמנה עם מקימי מפלגת העבודה    כיהן כחבר כנסת בשבע כנסות ישראל    בשתי כנסות כיהן כשר התחבורה    בבחירות לכנסת ה- 17 תמך במועמדותו של עמיר פרץ
עומר שיקלר
שירותי הביטחון השוויצרים חשפו התארגנות איסלאמית אשר תיכננה לפגוע באמצעות טיל RPG במטוס אל-על בנמל התעופה של העיר    למשך שבוע שונה מסלול הטיסה והנחיתות בוצעו בנמל תעופה אחר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il