X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם דן אנד ברדסטריט
▪  ▪  ▪

חברת המידע העסקי, D&B - דן אנד ברדסטריט ישראל השיקה היום ( יום א', 2 ביולי) את מערכת הריגול העסקי מהמתקדמות בעולם (עם רשיון משרד המשפטים). המערכת החדשה 4D כוללת, בין היתר, "כלי מלחמה" חדשים בהתנהלות מול מתחרים ומול לקוחות, כלים לניהול סיכוני אשראי ולצמצום חובות אבודים ואפשרויות של שילוב מידע פיננסי (פרטי ועסקי) בתוך המערכת הפנים ארגונית בזמן אמת.
המערכת החדשה, מאפשרת לראשונה, הצלבת מידע בין מצבו הפיננסי העסקי ובין מצבו הפיננסי הפרטי של בעל עסק וזאת על-מנת לצמצם חשיפה לחובות אבודים במקרים בהם בעל עסק נקלע לחובות בחשבון האישי שאינם מתבטאים בחשבון העסקי ולהפך.
השקתה של המערכת ביום הכניסה לתוקף של התקנה האוסרת חריגה מאשראי תקל על הארגונים והחברות לאתר במהירות מי מבין לקוחותיהם נקלע לקשיים עקב יישום התקנה ועל-ידי כך לצמצם חשיפה לחובות אבודים ולהתאים את האסטרטגיה השיווקית למצב הלקוח.
לראשונה, שימוש בטכנולוגיה ייחודית מאפשר את שילוב המידע של דן אנד ברדסטריט בתוך כל המערכות הפנים ארגוניות כגון: פיננסית, ERP ,CRM כאשר כל ארגון "מושך" את המידע הרלוונטי לו הוא זקוק על לקוחות או מתחרים ומידע זה מתעדכן און ליין בתוך המערכות שלו. השילוב האינטגרלי של המידע כחלק מתהליכי העבודה הפנימיים מתריע אוטומטית על שינוי במצבם של לקוחות קבועים שבשגרה אינם נבדקים. המערכות מאפשרות לקבל באופן חד סיטרי מידע עסקי שוטף לתוך מאגרי ותוכנות הארגון ללא חשיפת המאגר הפנימי.
מנכ"ל דן אנד ברדסטריט, ראובן קובנט, מציין כי המערכת הינה פרי פיתוח ישראלי שבו השקיעה החברה למעלה מ- 10 מיליון שקלים ומעל 3 שנות עבודה משותפת של עשרות אנליסטים ואנשי תוכנה. זאת על-מנת ליצור מערכת ידידותית המשקפת את צרכי המגזר העסקי ואת הניסיון הרב של דן אנד ברדסטריט בתחום.
לדבריו, D&B ישראל נחשבת למעצמה עולמית בכל הקשור לטכנולוגיות לאיסוף ושיווק מידע עסקי. השוק העסקי בישראל מתאפיין בתחרותיות גבוהה, ריכוזיות ואגרסיביות בניהול העסקים כמו כן מנהלי העסקים בישראל ידועים בחיבתם לטכנולוגיה מתקדמת ועל כן היקף הצריכה של מידע עסקי בישראל הוא מהגבוהים בעולם. קובנט מוסיף כי דן אנד ברדסטריט ישראל מנהלת מו"מ לייצוא הטכנולוגיה לחברות מידע עסקי בעולם ולנציגויות דן אנד ברדסטריט בארה"ב, אירופה ואסיה.
אחד המוצרים הבולטים במערכת החדשה היא מערכת המודיעין העסקי. המערכת תאפשר למנהלים בארגונים לעקוב אחר מתחרים, לקוחות וספקים ולקבל מידע פנים על הזדמנויות עסקיות ושינויים פנימיים כגון: החלפת אנשי מפתח בחברה, שינויים במחזור החברה, שינוי במספר המועסקים, בבעלי המניות, מידע על ספקים ולקוחות חדשים של החברה ועוד... המשתמש יכול להגדיר מראש את סוג המידע אותו הוא מבקש ולקבלו ישירות לאי- מייל, לטלפון הנייד כהודעת SMS או למחשב הארגון.
חידוש נוסף הוא מערכת ניהול סיכונים חדשה - Portfolio Manager המאפשר למנהלי הארגון לנהל ולנתח את תיק הלקוחות שלהם ואת סך הסיכונים והחשיפה.
מערכת מהפכנית שמוצגת לראשונה בעולם היא מערכת Check -It, מערכת לאישור לקוחות הפועלת כחלק מתהליך העבודה השוטף. מערכת זו, המשתלבת כחלק אינטגרלי במערכת הפיננסית בארגון, בודקת מיידית ואוטומטית מול D&B את מצב הלקוח ומאשרת (או לא) את עמידתו בקריטריונים שהוגדרו מראש על-ידי המשתמש/מנהל האשראי והכספים.

תאריך:  02/07/2006   |   עודכן:  02/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il