X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ABN AMRO
▪  ▪  ▪

הגידול בהיקף ההשקעות בחו"ל והרפורמה הצפויה ולפיה ניתן יהיה לשווק קרנות נאמנות בבנקים בארץ מבלי לפרסם תשקיף, ממשיכה למשוך ארצה גופי ענק בינלאומיים. הבנק הבינלאומי ABN AMRO שבסיסו בהולנד נכנס לפעילות אינטנסיבית בארץ. לשם כך חתם הבנק על הסכם ייצוג בלעדי עם בית ההשקעות טנדם קפטל המתמחה בהשקעות גלובליות. במסגרת שיתוף הפעולה ייצג טנדם קפיטל את הבנק הבינלאומי בכל הקשור בקרנות נאמנות, מוצרים פיננסייים וניהול השקעות למוסדיים ופרטיים.
ABN AMRO נחשב לאחד מ-15 הבנקים הגדולים באירופה, ובין 20 הבנקים הגדולים בעולם. לבנק למעלה מ-3,500 סניפים והוא פועל בלמעלה מ-60 מדינות. סגל העובדים של הבנק, בכל רחבי העולם, מונה למעלה מ-105,000 עובדים עם ניסיון במגוון רחב של שווקים עולמיים. סך הנכסים אותם מנהל הבנק נאמד בכ-975 מיליארד יורו. ABN AMRO רשום למסחר ב-Euronext Amsterdam ובבורסה בניו-יורק והינו בעל דירוג Aa3 / AA - לאשראי לטווח ארוך מ Moody`s ו-S&P, בהתאמה.
המומחיות הגדולה של הבנק הוא בתחום המניות, הסחורות, קרנות גידור וקרנות נאמנות. הבנק הינו מהמובלים בעולם בתחום המוצרים המובנים באסטרטגיות מורכבות ונוחות אשר נותן למשקיע אפשרות לחשיפה גדולה הן למדדים שונים והן לסל של מניות. כמו כן הבנק מאפשר להשקיע גם בשווקים חדשים שאינם מוכרים בארץ. ב - ABN AMRO מציעים כיום מגוון של כ-11,500 מוצרים פיננסיים ברמות שונות של סיכון ובנוסף מוצרים בהתאמה אישית לפי צרכים מיוחדים של הלקוח. חלק מהמוצרים של הבנק נחשבים למקוריים ביותר המאפשרים השקעות יוצאות דופן כגון השקעה רק בימים הראשונים של החודש, השקעה בקרנות נאמנות המכווונות לשנת היציאה לפנסיה של החוסך ועוד.
מחלקת המחקר וניהול הנכסים למוסדיים של הבנק נחשבת לאחת מהמחלקות המובילות וחלק ממנהליה נחשבים למובילים בעולם, בעיקר בתחום מניות אירופאיות ואמריקניות. ניהול ההשקעות של הבנק בארה"ב נענשה באמצעות 3 בוטיקי השקעות אמריקנים אותם רכש הבנק. תחום התמחות נוסף של הבנק הוא אג"ח של שווקים מתפתחים: הקרן של הבנק המתמחה בתחום השיגה בשלוש השנים האחרונות תשואה שנתית ממוצעת של 19%, פי 2 ממדד הייחוס.
בית ההשקעות טנדם קפיטל נחשב לאחד מבתי ההשקעות המובילים בתחום ההשקעות הגלובאליות. בית ההשקעות מתמחה בהשקעות בשיטת הארכיטקטורה הפתוחה ואיתור גופי ניהול השקעות בינלאומיים מובילים, באמצעותם מתנהלות ההשקעות של לקוחות טנדם קפיטל בשווקים השונים.
לדברי ארז ברית, מנכ"ל טנדם קפיטל, ההסכם עם ABN AMRO יאפשר לגופים מוסדיים גדולים לנהל את השקעותיהם הגלובליות באמצעות חשבונות מנוהלים, ולאו דווקא באמצעות קרנות נאמנות, ובכך לחסוך בדמי הניהול. לגבי לקוחות פרטיים, ברית אומר כי בכוונת טנדם קפיטל לחתום על הסכמי הפצה עם הבנקים בארץ, במטרה לאפשר לציבור הרחב לרכוש את מוצרי החברה, זאת מיד כניסתה לתוקף של הרפורמה שתאפשר לשווק בארץ קרנות זרות שפרסמו תשקיף בארץ מוצאן.

תאריך:  20/02/2007   |   עודכן:  20/02/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il