חברת "דלק שמנים - דלקול" בשיתוף עם Exxon Mobil, מעלות באינטרנט משחק מירוצים בינלאומי חדש, תחת הכותרת Mobil1 Cup.
המשחק מוצג באתר:
[קישור]/ בחמישה ממשקים ובחמש שפות שונות, בהתאם למדינות המשתתפות: ישראל, טורקיה, רומניה, בולגריה וקזחסטן. רחובות איסטנבול וגשר בוגזקי מהווים את זירת המשחק, בה מתקיימים המרוצים של הגולשים באתר. המרוץ עצמו נמשך כ-7 דקות, כשלגולשים אין הגבלה על מספר הפעמים שניתן לשחק, והם יכולים לראות את מיקומם היחסי לעומת המתחרים בחו"ל או בישראל, על גבי לוחות הניקוד הגלובלי והארצי.
המשחק מלווה בקמפיין אינטרנטי, בהשקעה של למעלה מ-100 אלף שקלים, שיעלה בפריסה רחבה, באמצעות משרד הפרסום Lead, באתרי האינטרנט Ynet, תפוז וספורט 5 למשך שבועיים.
מטרת המשחק, שיימשך עד סוף אוגוסט, ליצור מודעות לקיומו של Mobil1 כמותג ולהציג לצרכנים את מוצרי המותג, המושקים כעת בישראל ומשווקים בלעדית באמצעות חברת דלק.
על המשתתפים במשחק לאסוף כמה שיותר מוצרי Mobil1 המוצבים על הדרך ולהמשיך בדרכם לסיום המרוץ. המשתתף שיסיים את המרוץ במהירות הגבוהה ביותר הוא זה שיזכה בפרס הראשון: מחשב נייד מדגם Mac Book. הזוכים במקומות השני עד האחד עשר יזכו ב-I Pod Nano 4 ג'יגה בייט. הזוכים במאה המקומות הראשונים יזכו בכובע מקורי של Exxon Mobil.
לדברי נתי גלבוע, מנכ"ל "דלק שמנים - דלקול", "הרעיון ליצירת משחק מרוץ נבע מהשותפות הטכנולוגית של אקסון מוביל במרוצי הפורמולה1, וכמובן המיקוד בקהלי יעד המתעניינים במכוניות. המשחק היא דרך מהנה להציג לצרכנים את החידושים הטכנולוגיים שמציע מותג השמנים המוביל בעולם Mobil1, ובדרך זו אנו מקווים לעודד שימוש במוצרים שמושקים בימים אלה בישראל".
עוד הוסיף גלבוע: "המשחק יאפשר לנו ליצור בסיס נתונים יעיל באמצעותו נוכל לשמור על קשר עם הלקוחות. אני מאמין כי בניית מערכת יחסים הדדית המבוססת על תקשורת דו- כיוונית, תתרום להעלאת רמת האהדה והחיבור למותג".