אתר תפוז מעלה לראשונה קמפיין טלוויזיה, בהשקעה של 300 אלף דולר ובהפקה עצמית של צוות האתר.
הקמפיין באמצעות קונספט של משרד הפרסום החדש של האתר, ענבר מרחב שקד, יעלה בערוץ 10, תחת הסיסמא "בכל נושא שתרצו - פורומים באינטרנט זה תפוז", ויתייחס לסוגי הנושאים שיש ב- 1,400 הפורומים השונים שבאתר.
הסיבות לנושא ותזמון הקמפיין נעוצות בסקרים שבוצעו בשבועות האחרונים ופורסמו בעיתונים שונים, והמחישו כי תפוז הוא האתר המוביל בתחום הפורומים והבלוגים בישראל, בפער ניכר ממתחריו.
אתר תפוז הונפק בתחילת 2006 בבורסה לניירות ערך בתל אביב ונחשב לאחד האתרים הישראליים המובילים עם דירוג קבוע במיקום מכובד בעשיריית האתרים הישראלים הנצפים ביותר.
על-פי הנתונים שפורסמו בשבועות האחרונים על-ידי מערכת מדידת האתרים של גוגל, האתר מדורג כיום במקום החמישי מבין האתרים הישראלים, זאת לצד מיקום קבוע בעשיריית הישראלים על-פי סקר TIM.
האתר מחזיק בין היתר בבעלות מלאה באתר שיתוף הוידאו FLIX, שנחשב לאתר הוידאו הגדול בישראל.