בוניטה דה מס משיקה קטלוג לנג'רי מעוצב ועדכני, הכולל את מגוון הפריטים החדשים לקיץ 2009, אשר ישווקו העונה לסניפי רשתות ההלבשה התחתונה המובילות ברחבי הארץ, בהשקעה של מיליון שקלים.
הקטלוג המהודר, אשר נוצר בסימן 'בוניטה דה מס, האיטלקיה שבך', יופץ ב-5,000 עותקים בנקודות המכירה. בטי אביטבול, מנהלת הרשתות של בוניטה דה מס, מסבירה: "בוניטה דה מס מביאה מדי עונה ללקוחותיה את מיטב החידושים העולמיים מתחום ההלבשה התחתונה. הקטלוג מכיל את החידושים לעונה הקרובה ומעבירים באופן אותנטי את מרקם וסגנון הפריטים המשווקים בחנויות".
הקטלוג המעוצב, אשר הופק על-ידי משרד הפרסום בנדה, מכיל 40 עמודי כרומו צבעוניים, המציגים עשרות פריטי הלבשה תחתונה, המוצגים באמצעות פרזנטורית המותג הדוגמנית בר רפאלי ואשר צולמו בעיר אילת בקמפיין קיץ 2009 ומכילים מגוון לנג'רי המתאימים למכלול סגנונות לבוש ביניהם: חזיות ותחתונים, מחטבים ומחוכים, בייבידולס כותנות וחלוקי משי יוקרתיים ועוד מגוון פריטי הלבשה תחתונה לנשים.
גולן בן דוד מפרסום בנדה: "הקטלוג מאפשר הצצה והתרשמות מקולקציית הקיץ הרבגונית החדשה של המותג ויוצר חיבור לרוח הבינלאומית של המותג".
מותג הלנג'רי בוניטה דה מס, המשווקת הלבשה תחתונה לרשתות ההלבשה התחתונה המובילות בארץ ביניהן המשביר לצרכן, אינטימה, אפרודיטה, וומן אונלי, דונה ויקטוריה, מתחייבת להביא ללקוחותיה את מיטב החידושים העולמיים מתחום ההלבשה התחתונה.