X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם שמואל צמח, אורי עופר ואריה כדורי
▪  ▪  ▪
חוליו איגלסיאס [צילום: יח"צ]

חוליו איגלסיאס, מי שהוכתר כמלך הרומנטיקה הספרדית , יגיע לישראל במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי לשתי הופעות ב- 8 וב-10 בספטמבר 2009 בהיכל נוקיה יד אליהו תל אביב. בהפקתם של שמואל צמח, אורי עופר ואריה כדורי . זהו ביקורו השני של איגלסיאס בישראל. ביקורו הראשון היה בשנת 1998 גם בביקור זה הוא הופיע בהיכל נוקיה , בהופעות מרגשות בפני אולם גדוש עד אפס מקום. במקור היה איגלסיאס אמור להופיע פעם אחת בלבד בישראל ואולם לאור הביקוש העצום הוא הוסיף הופעה.
חוליו איגלסיאס הוא הזמר הפופולארי ביותר בעולם. לאורך הקריירה הזוהרת שלו, מכר מלמעלה ל-250 מיליון אלבומים והשיג יותר מ-2,600 תקליטי פלטינה וזהב.
מבדיקה שערכו מעריציו מכל העולם התברר כל 30 שניות משדרים שיר משלו באחת מתחנות הרדיו אי-שם בעולם, הוא מופיע עם להקתו באין ספור קונצרטים בכל רחבי העולם ואלבומיו ממשיכים לקבוע שיאים חדשים במכירות.
חייו של האומן מתנהל בין ביתו מפונטה קנה (הרפובליקה הדומיניקאית), מיימי (ארה"ב) ומרבלה (ספרד), יחד עם מירנדה רעייתו וילדיהם.
הוא ידוע כפרפקציוניסט ואחראי על כל פרט, אפילו המזערי ביותר באולפן ההקלטות, הוא מכין את שיריו תו אחר תו, בוחן כל מילה, עד קבלת האפקט הרצוי, לדבריו: " את צליל הנשמה שרוטט ומתרומם על כנפי הרגשות אפשר להוליד רק אם שומרים על משמעת ברזל".
אל עולם המוסיקה הגיע במקריות רבה. הוא נולד במדריד, ב-23 לספטמבר 1943, חוליו איגלסיאס היה ספורטאי למופת, שוער קבוצת הנוער של ריאל מדריד וקיווה להיות כדורגלן מקצועי. בנעוריו למד משפטים באוניברסיטת קומפלוטנסה במדריד. בגיל 20, בליל ה-22 לספטמבר 1962, בדרך חזרתו ממהדהונדה למדריד בליווי מספר חברים, עבר תאונת דרכים חמורה, ובעקבותיה נשאר חצי-משותק למשך יותר משנה וחצי. הסבירות שאי-פעם ילך עוד, הייתה נמוכה ביותר. האח אשר טיפל בו העניק לו גיטרה. חוליו בילה שעות ארוכות בשמיעת רדיו וכתיבת שירה. חרוזיו היו עצובים, רומנטיים, בהם שאל את עצמו מה תפקיד האדם בחיים. אז, לא העלה בדעתו שיהיה אי פעם זמר. הוא החל לשיר כדי לעבור את רגעי העצב על הפיכתו מספורטאי מצליח לנכה במיטתו. לאט למד לנגן בגיטרה - במידה מספקת להפוך את השורות שכתב לשירים.
לאחר החלמתו, חזר ללימודיו ונסע ללונדון, כדי ללמוד את השפה האנגלית, לפעמים, בסופי שבוע היה שר בפאב שירים שירים של טום ג'ונס, אנגלברט המפרדינק, והחיפושיות. שם, בקמבריג', היכיר את את גוונדולין בולוט, שהפכה לחברתו והיוותה השראה לאחד משיריו המפורסמים ביותר Gwendoline.
המהפך אירע בפסטיבל המפורסם שבבנידור (ספרד). ב-17 ליולי 1968, חוליו ניגש לתחרות וזכה במקום הראשון עם שירו המפורסם La vida sigue igual (החיים ממשיכים כשורה) וחתם על חוזה עם Columbia Discos. משם החלה דרכו המקצועית לפרוח. ב-1971 השתתף באירווזיון ובין לילה הפך למספר 1 בכל העולם, ממקסיקו ועד לארגנטינה ומספרד ועד ליפן.
באותה שנה 1971 הוא הקליט ביפנית את השיר Como el alamo al camino (נאמן לאהבתך), תחת הכותרת ANATAMO URAMO. שנה מאוחר יותר, הוא הקליט את האלבום הראשון בגרמנית. ב-1975 הופיע האלבום הראשון של חוליו בפורטוגזית, וב-1978 חתם על חוזה עם מפיק התקליטים CBS International והוציא את האלבומים הראשונים שלו בצרפתית ואיטלקית. ב-1983, בפריס, הוענק לחוליו איגלסיאס תקליט היהלום הראשון והיחיד אשר הוענק אי-פעם לזמר ע"י ספר השיאים, והוא זכה בתואר הזמר שמכר את המספר הגדול ביותר של אלבומים מוקלטים במספר הגדול ביותר של שפות זרות, בתולדות הזמר (גרמנית, אנגלית, צרפתית, איטלקית, פורטוגזית, ספרדית, טאגאלו - שפת עימם של עשרות מיליוני פיליפינים ושפה ממנה התפתחה השפה הפיליפינית עצמה - ויפנית).
מ-1985, לחוליו איגלסיאס יש "כוכב" על שמו בהוליווד, והוא אחד ממעט האומנים ממקור ספרדי אשר הונצחו ב-Hollywood Walk of Fame. כמו-כן, חוליו כובד ע"י תושבי מיימי, עיר בה הוא גר למשך זמן ממושך. הם העניקו לו מקום של כבוד על השביל האגדתי של הכוכבים הלטיניים,
ב-1988 הוענק לו פרס ה-Grammy כזמר הלטיני הטוב ביותר לשנת 1987, הודות לאלבום שלו Un hombre solo (איש לבדו). כמו-כן, הוא זכה בפרס Aplauso’92, כאומן השנה. ב-1992, בפלורידה הוא נבחר ל-"הספרדי העולמי", ובספרד, "שגריר גאליסיה" בעולם. ב-1997 חוליו קיבל את פרס מונקו למוזיקה, כשנחשב לזמר הלטיני הטוב ביותר. הוא גם היה, בעת ובעונה אחת, האומן הזר הראשון מתולדות סין שקיבל את הפרס בעל המוניטין Golden Record Award, ב-1995.
מחיר כרטיס: 1,000-350 שקלים

תאריך:  13/07/2009   |   עודכן:  13/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכל קונפורטי
- הודעה מטעם ג'ון ברייס
עדי וילדר
- הודעה מטעם איגוד חברות הניקיון והאחזקה בישראל
איתי גונאל
- הודעה מטעם חברת פה אחד
עיינה פלג
- הודעה מטעם תערוכת על קצות האצבעות
רונה דייויס
- הודעה מטעם ארקיע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il