לרגל החגים, ועם השקת הקטלוגים החדשים, תחלק רשת המשביר לצרכן קטלוגים ל-1.5 מיליון בתי אב בישראל, באמצעות שליחים שיגיעו באופן אישי עד בית הלקוח.
רשת המשביר לצרכן משיקה שני קטלוגים מהודרים תחת הקונספט "מתנות קונים רק במשביר לצרכן", האחד קטלוג של מחלקת עולם הבית המעוצב בצורת לוח שנה ומציג את מכלול הפריטים ביניהם: כלי בית ופריטי עיצוב, מהן ניתן לקחת רעיונות למתנות במשך כל השנה. הקטלוג השני אשר יחולק גם הוא בדיוור ישיר עד בית הלקוח יהיה קטלוג קוסמטיקה, אשר יציג את מגוון המבצעים האטרקטיביים שילוו את הרשת בעונה הקרובה.
שני הקטלוגים הראשונים לעונת סתיו-חורף 2010 של המשביר לצרכן ירכזו את כל פעילות הרשת ויופצו בהיקף נרחב לכ-1.5 מיליון בתי אב, בהשקעה הנאמדת בכשמונה מיליון שקלים.
לדברי אודליה אורבך קפלינסקי, סמנכ"ל השיווק של המשביר לצרכן: "החג שמנו דגש על שני קטלוגים המציגים לראשונה את מגוון המוצרים בבית כלבו, בעיקר במוצרים הרלוונטיים לחגים: פריטים שניתן לתת כמתנות,כלי בית, פריטי עיצוב ומוצרי קוסמטיקה, וכן מתוך רצון להעניק ללקוחותינו את חווית הקנייה ברשת, תחת האסטרטגיה 'ONE STOP SHOP' המקנה ללקוח אפשרות למצוא את הקניות והמתנות לחג תחת קורת גג אחת".
לדבריה: "מחירי המוצרים בקטלוגים שווים לכל נפש ועל כן הושם דגש על הבלטת מחירי המוצרים בקטלוג. העונה, כמו בכל שנה, המשביר לצרכן מחויבת לעיקרון המחיר האטרקטיבי ומדיניות זו תיושם גם בתמחיר מוצרי החג".
ההשקעה במהלך מסתכמת בכשמונה מיליון שקלים, בנוסף למסע פרסום שתוציא הרשת לקראת החגים שמסתכם בעוד שני מיליון שקלים. הקטלוגים הינם חלק ממהלך שיווקי רחב שתוציא המשביר לצרכן לחג, שיכלול גם פעילות בנקודות המכירה, מבצעים והנחות, פעילות קידום מכירות ומסע פרסום רחב.