X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם המשביר לצרכן
▪  ▪  ▪
אודליה אורבך קפלינסקי [צילום: אריאל בשור]

לרגל החגים, ועם השקת הקטלוגים החדשים, תחלק רשת המשביר לצרכן קטלוגים ל-1.5 מיליון בתי אב בישראל, באמצעות שליחים שיגיעו באופן אישי עד בית הלקוח.
רשת המשביר לצרכן משיקה שני קטלוגים מהודרים תחת הקונספט "מתנות קונים רק במשביר לצרכן", האחד קטלוג של מחלקת עולם הבית המעוצב בצורת לוח שנה ומציג את מכלול הפריטים ביניהם: כלי בית ופריטי עיצוב, מהן ניתן לקחת רעיונות למתנות במשך כל השנה. הקטלוג השני אשר יחולק גם הוא בדיוור ישיר עד בית הלקוח יהיה קטלוג קוסמטיקה, אשר יציג את מגוון המבצעים האטרקטיביים שילוו את הרשת בעונה הקרובה.
שני הקטלוגים הראשונים לעונת סתיו-חורף 2010 של המשביר לצרכן ירכזו את כל פעילות הרשת ויופצו בהיקף נרחב לכ-1.5 מיליון בתי אב, בהשקעה הנאמדת בכשמונה מיליון שקלים.
לדברי אודליה אורבך קפלינסקי, סמנכ"ל השיווק של המשביר לצרכן: "החג שמנו דגש על שני קטלוגים המציגים לראשונה את מגוון המוצרים בבית כלבו, בעיקר במוצרים הרלוונטיים לחגים: פריטים שניתן לתת כמתנות,כלי בית, פריטי עיצוב ומוצרי קוסמטיקה, וכן מתוך רצון להעניק ללקוחותינו את חווית הקנייה ברשת, תחת האסטרטגיה 'ONE STOP SHOP' המקנה ללקוח אפשרות למצוא את הקניות והמתנות לחג תחת קורת גג אחת".
לדבריה: "מחירי המוצרים בקטלוגים שווים לכל נפש ועל כן הושם דגש על הבלטת מחירי המוצרים בקטלוג. העונה, כמו בכל שנה, המשביר לצרכן מחויבת לעיקרון המחיר האטרקטיבי ומדיניות זו תיושם גם בתמחיר מוצרי החג".
ההשקעה במהלך מסתכמת בכשמונה מיליון שקלים, בנוסף למסע פרסום שתוציא הרשת לקראת החגים שמסתכם בעוד שני מיליון שקלים. הקטלוגים הינם חלק ממהלך שיווקי רחב שתוציא המשביר לצרכן לחג, שיכלול גם פעילות בנקודות המכירה, מבצעים והנחות, פעילות קידום מכירות ומסע פרסום רחב.

תאריך:  09/09/2009   |   עודכן:  09/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניר נדר
- הודעה מטעם סינדיאנת הגליל
אבי ולר
- הודעה מטעם DELL ישראל
איתי גורמז
- הודעה מטעם חברת קצא"א
צביה פפר
- הודעה מטעם מוזיאון הילדים הישראלי בחולון
איילת אברם
- הודעה מטעם חוות הנופש של טבעול
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il