X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם getgreen
▪  ▪  ▪

מנוע החיפוש הירוק הראשון בישראל הושק החודש באתר Ynet והוא מציע לגולשים את מיטב המוצרים והשירותים הידידותיים לסביבה הקיימים בישראל.
באינדקס הירוק ניתן למצוא מגוון רחב של פתרונות לחיים אקולוגיים: החל ממוצרים לבית ולגינה, מוצרים לתינוקות, מזון אורגני, חברות לגגות סולריים, בנייה ירוקה ועוד. בנוסף, באינדקס ניתן למצוא גם מוצרי עיצוב ולייפסטייל ירוקים, כמו: תיקים מחומרים ממוחזרים, מוצרי טיפוח אורגניים ואף משחקים מחומרים ממוחזרים שהורכבו בתהליך ידידותי לסביבה.
"האינדקס הירוק" בנוי כמנוע חיפוש מתקדם שבו ניתן לאתר מגוון עשיר של בתי עסק ירוקים בארץ - בקטגוריות רבות ומגוונות ובכל אזור גיאוגרפי. רוב העסקים אומנם ממוקמים באזור המרכז, אך מרביתם נכונים לשלוח את המוצרים הישר לבית הלקוחות. בנוסף, כל בתי העסק המופיעים ב"אינדקס הירוק" מעניקים קופוני הנחה בלעדיים.
"האינדקס הירוק" הוקם בכדי לעודד את השינוי שהחל להיווצר בהרגלי הצריכה של הישראלים שהצטרפו למגמה העולמית של מודעות סביבתית, וליידע את ציבור הצרכנים אודות חלופות אקולוגיות למוצרים "הרגילים" בשוק. לאחרונה ישנה פריחה בהיצע של מוצרים ברי-קיימא המערבים חשיבה אקולוגית, שימוש בחומרים ממוחזרים או מתכלים, ושמירה על הסביבה גם בתהליך הייצור. למוצרים הללו יש ערך מוסף מעבר למוצר עצמו והוא שמירה על הסביבה ותרומה לקהילה.
האינדקס חושף בפני הגולשים אלטרנטיבות סביבתיות מגוונות להרבה מהמוצרים שמוצאים על המדף במרכולים ואפילו כולל כלים חד-פעמיים מתכלים, חיתולים אקולוגיים, אגוזי כביסה (המחליפים את אבקות הכביסה הכוללות מלחים המחלחלים לקרקע) ועוד.
האינדקס הושק ביוזמה משותפת של אתר Ynet ושל פורטן getgreen.co.il - הפורטן הירוק המקיף בישראל, אשר זכה באחרונה בפרס "אתר האינטרנט האפקטיבי ביותר למען איכות הסביבה בישראל".
לדברי הילה רום ודנה צ'פניק, מייסדות getgreen: "במהלך הקמת האינדקס שמחנו לגלות כי בישראל קיים שפע של מוצרים ושירותים ירוקים וכי כמעט לכל מוצר או שירות 'רגילים' קיימת חלופה אקולוגית, רק שלא תמיד ידענו היכן למצוא אותה. כעת, לאחר הקמת האינדקס, לצרכנים בעלי מודעות סביבתית יש כתובת אחת שבה מרוכז באופן נוח וידידותי למשתמש כל המידע וכאשר יש לנו ידע - אנחנו יכולים לעשות את הבחירה הנכונה".
לאתר: www.getgreen.co.il. לאינדקס הירוק: www.Ynet.co.il/home/0,7340,L-7868,00.html.

תאריך:  15/10/2009   |   עודכן:  16/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il