רשת איקאה יוצאת בקמפיין לקראת החזרה לבית הספר ב-1 בספטמבר תחת המסר: "תעשו חשבון פשוט". היקף הקמפיין כ-500,000 שקלים והוא יעלה בעיתונות הארצית והחרדית, בתחנות הרדיו האזורי ברשת סינמה סיטי (גלילות וראשון לציון). הקמפיין יעלה לאוויר הערב לתקופה של שבועיים באמצעות משרד הפרסום אזימוט.
שימרית גל, מנהלת השיווק של איקאה: "איקאה ישראל שמה דגש על נושא הפונקציונליות לצד נושא העיצוב. מגוון המוצרים באיקאה עוצבו ותוכננו בהתאם לצרכי הלקוח, כאשר במקרה זה הלקוחות הם תלמידי בית הספר. גם השנה, בדומה לשנים קודמות, ניתן היה לראות כי לקוחות איקאה נוהגים להגיע לחנות יחד עם ילדיהם, אשר מהווים שותפים מלאים להחלטות הנוגעות לעיצוב חדריהם".
"מבחינת ילדים העושים את צעדם הראשון במסגרת הבית ספרית, המעבר לכיתה א' מהווה שינוי משמעותי בסיטואציית חייהם", מוסיפה גל. "מאזור משחק ויצירה של 'קטנים', עליהם לעבור לשולחן כתיבה ועבודה כמו של 'גדולים' ולהתחיל ולהתרגל לתובענות לביצוע משימות ושיעורי בית", על-מנת לסייע ולהקל עליהם במעבר זה, מעצבי איקאה יצרו שילוב בין עולם הגן לעולם בית הספר שיתבטא במספר היבטים: בשילוב השומר על קשר עם עולמם הקודם, עולם הגן, המשחק, הצבע, הכיף והשעשוע לצד הצורך לשבת ולמלא משימות לימוד. בנוסף, על-מנת לחסוך בהוצאות חוזרות מומלץ לתכנן פתרון שיהווה מענה לצורכי הילד לאורך מספר שנים". מוסיפה גל.
אתר איקאה:
www.ikea.co.il.