X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

בכל שנה יוצאות משפחות רבות לטיולים באירופה ובמגוון יעדים נוספים בעולם. את החופשה המשפחתית כדאי לתכנן כבר עכשיו, בעונת החורף, כדי להזמין דילים במחירים אטרקטיביים ליעדים נפלאים, מרביתם במרחק טיסה קצרה מישראל.
חופשת פסח הולכת ומתקרבת בצעדי ענק, ואפשר לתכנן גם את החופשה המשפחתית בקיץ. כדי לסייע לכם לבחור חופשה אטרקטיבית עם הילדים, הכנו עבורכם שלוש הצעות לחופשה עירונית ביעדים נפלאים באירופה.
חופשה עם ילדים בקרקוב
קרקוב היא אחת הערים היפות בפולין, יש בה רובע עתיק המציע אווירה קסומה וייחודית, וברחבי העיר יש שפע כנסיות עתיקות, בניינים מרשימים עם ארכיטקטורה יוצאת דופן, פארקים ירוקים מדהימים, מוזאונים מעניינים גם לילדים, גן חיות ענק ושלל אטרקציות המתאימות לילדים בכל הגילאים.
חופשה משפחתית בקרקוב מבטיחה לכם חוויות רבות, אפשר לשלב בין סיורים באתרי החובה לבין בילוי באטרקציות המתאימות לכל המשפחה. במהלך החופשה עם הילדים כדאי לכם לבקר באתרים מעניינים כמו הטירה המלכותית בוואוול, הטירה הקסומה נמצאת מעל נהר הוויסלה, וילדים אוהבים לבקר במקום. כמו-כן, אין לפספס ביקור בגן החיות של קרקוב. יש בגן חיות רבות כמו נמרים, פילים, פינגווינים ועוד.
אגב, גן החיות ממוקם בפארק האקולוגי הנקרא Bielańsko-Tyniecki ובסמוך למקום יש גבעה שכדאי לטפס לראשה כדי לצפות בנוף מרהיב. קרקוב מציעה לילדים אטרקציות רבות כמו שייט בנהר הוויסלה, תערוכת לגו מרשימה, פארק מים גדול עם עשרות מתקנים, מפעל ממתקים בשם Ciuciu Cukier הנחשב לאטרקציה פופולרית בעיר, פארק טרמפולינות, ובחורף נפתח משטח החלקה על הקרח בפארק Jordan. כדאי לקחת את הילדים גם לאטרקציות קרובות לקרקוב כמו מכרה המלח של וילוצ'קה, עיירת הנופש והסקי זקופנה ופארק השעשועים אנרג'ילנד. היכנסו להצעות דילים לקרקוב להזמנת חופשה בפולין.
חופשה עם ילדים באתונה
אתונה, בירת יוון, מהווה יעד תיירותי פופולרי המתאים גם למשפחות עם ילדים. בירת יוון ידועה בשלל האתרים התיירותיים כמו האקרופוליס, מקדש הפרתנון, מתחם האגורה ועוד. במהלך החופשה באתונה עם הילדים, אין לוותר על ביקור במוזאונים כגון מוזאון המגע ומוזאון הצעצועים של אתונה. בנוסף, מומלץ לבקר בשוק העתיק והססגוני, במקדש זאוס האולימפי, ובגן החיות אטיקה. בגן החיות יש מעל 400 זנים של בעלי-חיים אקזוטיים וכ-2,000 מינים שונים של ציפורים טרופיות בשלל צבעים וגדלים. בהתאם לעונה ומזג-האוויר, כדאי לקחת את הילדים לפארק השעשועים Allou, זהו פארק עצום בגודלו ובו מתקנים רבים כמו רכבות הרים מהירות, מתקן המדמה צניחה חופשית מגובה רב, קרוסלות מהירות, בית אימה ועוד. היכנסו להצעות דילים לאתונה להזמנת חופשה ביוון.
חופשה עם ילדים בבודפשט
בודפשט, בירת הונגריה, נחשבת ליעד פופולרי בקרב הישראלים, זו עיר רומנטית וקסומה עם גשרים יפים, מבנים עתיקים מתקופות שונות, מרחצאות חמים, מסעדות מעולות, קניונים מודרניים עם חנויות מותגים, שווקים ססגוניים וכדומה. חופשה עם ילדים בבודפשט מתאימה לכולם, כדאי לצאת לסיור מודרך עם אוטובוס תיירים כדי להכיר את העיר ולצפות באתרי החובה תוך קבלת הסברים. אין לוותר על חוויית שייט בנהר הדנובה, וכדאי לבקר גם במוזאונים המציעים פעילויות לילדים, כדוגמת מוזאון הטבע. בבודפשט תוכלו לשלב בין סיורים באתרי החובה לבין בילוי עם הילדים באטרקציות מדליקות ומיוחדות כמו האי מרגיט הממוקם בלב הנהר, רכבת הילדים, פארק המילניום המציע שפע מתקנים ופעילויות מקוריות לילדים בכל הגילאים, מופעי הלייזר בפלנטריום, גלגל ענק וכדאי לבקר גם בגן-החיות.
אל תוותרו על רכבת הילדים, בהונגרית Gyermekvasút, ילדים בגיל 10 עד 14 מתפעלים לבד את הרכבת בהשגחת עובדים מיומנים. הרכבת נוסעת לאורך מסלול יפהפה באורך 11 ק"מ החוצה יערות ואפשר לעצור בתחנות שונות וליהנות מפיקניק ומפארקים מטופחים עם מתקני שעשועים. היכנסו להצעות דילים לבודפשט להזמנת חופשה בהונגריה.
  • סאן דור הולידייס מציעה דילים במחירים משתלמים למגוון יעדים באירופה לחופשה משפחתית מהנה. היכנסו לאתר הבית לפרטים ולהזמנות.

[צילום: Depositphotos]
תאריך:  05/02/2020   |   עודכן:  09/02/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il