X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מקורות
יחידת המחקר בבנק הפועלים מעריכה בעקבות דוח הרבעון השני של טבע כי החברה תעבור בשנת 2010 את הטווח העליון של תחזיותיה, 4.60 דולר למניה, וייתכן כי תתקן את תחזיותיה כלפי מעלה ההמלצה: תשואת יתר בסיכון בינוני עם מחיר יעד של 72 דולר - כ-39% מעל מחיר השוק
▪  ▪  ▪

  • הכנסות בהתאם לתחזית, למרות הפגיעה משינויי מטבע. טבע פרסמה הבוקר דוח טוב. הכנסות החברה צמחו בכ-11.8% לעומת רבעון מקביל אשתקד והן הסתכמו בכ-3.8 מיליארד דולר, בדומה לתחזיותינו המוקדמות ולקונצנזוס האנליסטים. שינויים בשערי החליפין השפיעו בצורה זניחה על התוצאות, כאשר החלשות היורו כנגד הדולר, פגעה במכירות הרבעון המסוקר בכ-52 מיליון דולר, והשפיעה לחיוב באופן זניח על הרווח התפעולי. המכירות בצפון אמריקה היוו הרבעון 65% מסך המכירות עם גידול של 17% ביחס לרבעון המקביל. המכירות באירופה היוו 21% מסך המכירות עם גידול של 4% בלבד בהשוואה לרבעון המקביל. במונחי מטבע מקומי, המכירות באירופה גדלו ב-10%.
  • הרווח הנקי עקף במעט את קונצנזוס האנליסטים הרווח הנקי המתוקן הסתכם ברבעון הראשון ב-980 מיליון דולר, עלייה של 32% ביחס לרבעון מקביל אשתקד. הרווח הנקי למניה הסתכם ב-1.08 דולר (עליה של 30%) - 5 סנט למניה מעל לקונצנזוס האנליסטים.
  • הקופקסון ממשיך לשבור שיאים ושומר על מעמדו כתרופה המובילה. מכירות התרופה הייחודית של טבע לטרשת נפוצה ברבעון הסתכמו ב-773 מ' דולר (גידול של 13%), כאשר הצמיחה בארה"ב ממשיכה להיות איתנה עם מכירות של 531 מ' דולר – גידול של 21%. המכירות מחוץ לארה"ב דשדשו, אולם במונחי מטבע מקומי הן צמחו ב-2%. הקופקסון ממשיך להוות מנוע צמיחה מהותי למכירות החברה ולרווחיותה וגודל השוק במונחים שנתיים עולה על 3 מיליארד דולר.
  • יורשי הקופקסון בתחילת הדרך. במהלך השנים טבע מתעתדת להשיק שורת מוצרים אינובטיביים שיהוו תחליף לקופקסון המהווה למעלה מ-20% ממכירותיה וכשליש מרווחיותה של טבע. המוצרים האינובטיים של טבע המשווקים כיום הינם האזילקט עם מכירות של 70 מיליון דולר לרבעון וצמיחה של 29% וקו מוצרי הנשימה עם מכירות בסך 221 מיליון דולר וצמיחה של 17% בשנה.
  • הערכותינו היא כי טבע תעבור בשנת 2010 את הטווח העליון של תחזיותיה, 4.60$ דולר למניה, וייתכן כי תתקן את תחזיותיה כלפי מעלה. בשעות הצהריים החברה מקימת כנס אנליסטים ולאחריו שיחת ועידה. במידה ויהיו עידכונים מהותייים נודיעכם.

תאריך:  27/07/2010   |   עודכן:  27/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
סטיבן טפר
בית ההשקעות צופה תוצאות כספיות טובות מהצפוי בדוחות שתציג מחר חברת טבע לרבעון השני, כתוצאה מעליה חדה ברווחיות של הקופקסון ומהשקות גנריות משמעותיות שהיו במהלך הרבעון    ההמלצה: משקל יתר וקביעת מחיר יעד של 247 ש"ח
טל שיריזלי
על אבנר ודלק קידוחים מציין בית ההשקעות: "ההתפתחויות החיוביות בטווח הקצר מגולמות ברובן"    על ישראמקו: "עוד יש מקום לאפסייד"
מחלקת המחקר
מחלקת המחקר של FXCM מזכירה כי ביומיים הקרובים יפרסמו כמה מהחברות הגדולות בארה"ב את נתוניהן הכספיים, והדבר עשוי לשנות את התמונה הכוללת על עונת הרווחים
סרגיי וסצו'נוק
ברה הציגה הכנסות של כ-10.8 מיליארד דולר עם רווח נקי של 51 סנט למניה, מעל תחזיות הקונצנזוס של 10.25 מיליארד דולר ו-43 סנט למניה    עיקר ההפתעה הגיעה מכיוון שיעורי הרווח הגולמי, שקפצו לרמה יוצאת דופן של 67.1%, וזאת לעומת הרף העליון של תחזית החברה שכיוונה לטווח של 62%-66%    אופנהיימר: "פתחנו את העונה ברגל ימין"
משרד התמ"ת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il