ביקוש גבוה לתכנית הלימודים המשותפת של הבצפר והמרכז הבינתחומי הרצליה, שנפתחת בימים אלו
כ-50 סטודנטים מתוך למעלה מ-200 הסטודנטים שביקשו להתקבל להתמחות המשנה בתקשורת שיווקית החלו את לימודיהם השנה.
המרכז הבינתחומי הרצליה והבצפר, בית הספר הגבוה של איגוד חברות הפרסום בישראל, פתחו בימים אלה, לראשונה בישראל, התמחות משנה משותפת וייחודית, המאפשרת לסטודנטים במרכז הבינתחומי הרצליה להצטרף לדור הבא של הפרסומאים, אנשי יחסי הציבור והתקשורת השיווקית. למעלה מ-200 סטודנטים ביקשו להתקבל להתמחות המשנה, ומתוכם רק כ-50 התקבלו והחלו לימודיהם השנה.
במסגרת שיתוף הפעולה, סטודנטים הלומדים בבינתחומי הרצליה בהתמחות שיווק, במסגרת תואר ראשון במנהל עסקים או תואר ראשון במשפט ועסקים, קיבלו אפשרות להוסיף התמחות משנה חדשה בתקשורת שיווקית, ועם סיום לימודיהם יוכלו להמשיך וללמוד בבצפר, בשכר לימוד מופחת ובזמן לימוד והכשרה קצר יותר (משלב ההתמחות והלאה).
דני בירו, סמנכ"ל הוראה ומנהל מסלול תקציבאות, פלנינג ומדיה בבצפר: "הקורס הייחודי של הבצפר עם הבינתחומי עורר עניין רב, ונפתח עם 70 סטודנטים שנרשמו ועוד רבים שביקשו להצטרף. באמצעות הקורס, יוכלו בוגרי המרכז הבינתחומי להצטרף ישירות לשלב ב' במסלול ההכשרה לתקציבאות, פלנינג ומדיה בבצפר, לפרויקט הגמר ולסטאז'".
ד"ר ירון תימור, העומד בראש ההתמחות בתקשורת שיווקית בבי"ס אריסון למנהל עסקים בבינתחומי הרצליה מוסיף: הסטודנטים רוצים להרחיב את הידע התיאורטי והמעשי שלהם בתחום התקשורת השיווקית בכלל והפרסום בפרט. אין לי ספק שהם יזכו ליתרון בקבלה ובהשתלבות בעבודה בענף הפרסום ויחסי הציבור, בחברות ובארגונים פרטיים וציבוריים".
הבצפר, בית הספר של משרדי הפרסום בישראל, הוקם לפני 3 שנים על ידי איגוד חברות הפרסום במשותף עם חברות הפרסום. הבצפר "נולד" במטרה להכשיר כוח אדם מיומן למקצועות הפרסום ב-6 מסלולים שונים: תקציבאות, פלנינג, מדיה פלנינג, הפקת פרסומות, יחסי ציבור ודוברות. מטרה נוספת העומדת בפני הבצפר היא להשביח את הרמה המקצועית של העוסקים בפרסום ושיווק, על-ידי קיום ימי עיון והשתלמויות בתחומי ידע רלוונטיים.