X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
המתח, האלימות והקונפליקטים המתמשכים ישפיעו הרבה מעבר למצופה באזורים מועדים לפורענות בעיקר, ולפי הכוכבים העוברים על מפת המדינה, יש הלימה למבנה הזה המשפיע על כל היקום תחזית אסטרולוגית שבועית: 19.7.13-12.7.13
▪  ▪  ▪
מצרים. לא תשקוט לאורך זמן [צילום: AP]

אלה ימים בהם תרגישו קושי לסיים תוכניות, התפתחויות נמרחות וגורמות למבוכה בעיקר בגלל הקושי לשתף פעולה. תוכניות ישתנו, חלק מהפגישות שקבעתם יתבטלו, התקשורת תהיה עניינית וקצרה, אנשים מסביב ישנו את דעתם חדשות לבקרים. היו זהירים עם הטלפון הנייד, הוא עלול "להיעלם" אולי בעזרת "עובר אורח", או סתם תשכחו אותו על הדלפק בבנק או בדואר... הקפידו גם כי הוא עלול ליפול ולהישבר או להתקלקל. ב-17.7 יהיה קל להתרגז בקלות בעיקר בגלל שנאה וצרות עין. נסו לדבר על הדברים בגלוי, לא להדחיק אותם.
הסאטורן, אדון הזמן, מתקדם באיטיות, תחושת ה"כובד" משתנה בהדרגה, והוא יהיה צלע במבנה כוכבים החל מה-17.7 במזלות המים, מבנה שכולו נתינה. מרקורי עדיין בנסיגה, עד 20.7 (ומשתחרר מהצל בסביבות ה-25.7), לכן בינתיים התחושה היא שמחליקים לעיתים בבוץ, שעשוי ממתח ולא מניח, אנרגיה המקשה להגיע לפתרונות שיאירו את הדרך, בעיקר בגלל שהתקשורת תקועה או מעורפלת.
השינוי יורגש בהדרגה. מולד הירח שהיה בשבוע האחרון הביא איתו אתחול חדש. השעון התחיל לתקתק. אבל זה עוד לא מושלם בגלל המרקורי בנסיגה. לכן, הימנעו בינתיים מהחלטות משמעותיות או מהתחלה של פרויקטים גדולים. לכל אחד מאתנו קשת רחבה של חושים אינטואיטיביים, היכולה לעזור ולהצביע לכיוון הרצוי, להיכנס לתהליך מחשבתי, על בסיס רגשי, אבל לא לקפוץ למסקנות או לפעולה. נכון, זה מקשה להתעכב, בעיקר כשמרגישים שזה נכון לפעול. זהו מצב שבו מתעורר הרצון לשלב בין המחשבה, הלב וחוכמת הגוף, שהכל יהיה באותו מדף, בהסכמה. אבל במקום, אנו חשים על נדנדה עם מידע חדש הזורם כל הזמן ומשפיע על שינויים תכופים בפרספקטיבה.
חלק מכם מרגישים שהם חוזרים ומתמודדים שוב עם תבניות מחשבה או תבניות התנהגות מהעבר, כאלה שכבר חשבתם שהן מאחוריכם. זה זמני, בקרוב נבין שעשינו כמה צעדים גדולים והתקדמנו ליעד המבוקש. הניסיון להיאחז בקיים או להיות מכוון מטרה עכשיו, לא יענה על הציפיות שלנו. ההמלצה לחכות אינה סתמית, עלינו להמתין עד שנרגיש בשלים לכך. אל תתנו ללחץ להקפיץ אתכם לפני הזמן, שחררו, נסו לנוח עד כמה שאפשר. הלחץ מעורר פחדים, חוסר אמון וכניסה למגננה. עלינו רק להאמין, וכשיגיע הזמן הנכון כבר נדע. זה יהיה קצת אחרי ה-20.7, ועדיף אחרי מולד הירח במזל אריה ב-6.8, היצירתיות תניע אותנו מהר יותר. בינתיים נוריד הילוך, נעדיף את חברתם של אנשים שאנחנו רואים בהם משפחה. לא לתת לאחרים לשפוט אותנו או לעשות דברים לפי הסטנדרטים שלהם, נציב גבולות, זה הזמן לנוח ולמלא את המצברים האישיים באנרגיה חיובית.
בינתיים מסביב, אנו רואים ושומעים מהו הכוח של אנשים (מחאות ומהפכות), אבל אנחנו גם רואים שהרצון לחופש מ"האח הגדול" (מושג לכל מסגרת או ממסד שמאסתם בו) מביא לכאוס. נכון, אנו רוצים שינוי, משהו בתוכנו רוצה להשתחרר מכל מה שמסמל מסגרת עם גבולות, סדר ומשמעת, אבל חלק אחר בתוכנו נדבק למה שמוכר ומעניק תחושה של ביטחון. יהיה עלינו לתת אמון בתהליכים המתרחשים. האור הפנימי של היקום, הוא המדריך אותנו. עלינו לחפש גם את האיזון, רק כך נוכל להבין שיש משמעות לקיום שלנו כאן בלי לבעוט סתם.
נזכור שבתוך רצועת הזמן עם כוכב מרקורי בנסיגה, הספינים ממשיכים, הרבה מסרים שאין להם שחר. לימדו להשתמש במסננת האישית, לברור את המוץ מן התבן.
כוכב מארס יעבור למזל סרטן בתאריך 13.7, על מעלת האפס, מעלה המשפיעה על כל העולם. בעוד כשבוע בערך, ובשליש השלישי של חודש יולי, הוא ידליק את הריבוע אורנוס-פלוטו. אלו מנעדים של סכנות, חוסר שקט, קונפליקטים והנפיצות תהיה גבוהה - כולל עניינים בינלאומיים שיהיו אינטנסיביים. במישור האישי, תתפרץ אלימות במשפחה, עימותים קשים יצוצו גם בגלל שטויות בכל נושא ובכל מקום. נסו לחשוב על הדרך למתן את עצמכם בזמנים האלה, להוריד פרופיל ולסגל צניעות אישית, כדי למנוע את הרע ביותר. זיכרו שכעס גורם לאנשים לאבד את היציבות הנפשית וחלקם במצבים קיצוניים עלולים לבטא תגובות קשות לעיכול. אנחנו בתוך מבנה כוכבים מתחילת יולי עד סוף אוגוסט, המכיל הרבה כעס ומשפיע על כל אחד ובכל מקום. נישמו עמוק.
כמה כותרות הופיעו השבוע בתחום הכדורגל אצלנו, מסיבות עיתונאים עם כוכב מרקורי בנסיגה במזל סרטן האמוציונלי, שמעתם את הסגנון? את השפה? הלוגיקה ושיקול הדעת נעלמו, רק הרגשות, בלי שליטה...

השבוע...

12.7 [ה' באב] אתם במצב רוח של ביקורת או התגוננות. אכפת לכם ואתם לוקחים אחריות ודואגים למשפחה. נוח לכם להיות בבית שם אתם חשים בטוחים. זהו יום שמתאים גם להיכנס למטבח, לבשל ולאפות עבור כל המשפחה.
13.7 [ו' באב] הצורך להתפנק משתלט עליכם היום, אתם גם נהנים לתת ולקבל מתנות. הבילוי העיקרי יהיה עם בני המשפחה. הירח בטל היום משעה 18:25 לפנות ערב עד למחרת, יום ראשון, בשעה 10:41 בבוקר.
14.7 [ז' באב] התחילו את היום אחרי שעה 11:00 בבוקר. הכוונה להתחלה שיש לה חשיבות בהמשך. נושאים רגשיים מעוררים תגובות רגשיות. התחושה היא שאין יציבות ואתם מחפשים תמיכה, לאו-דווקא מאלה הקרובים אליכם.
15.7 [ח' באב] הצורך להשתחרר משתלט על התכנים של היומיום. יש לכם הסברים ארוכים ומסובכים על כל דבר שאתם בוחרים לעשות. נסו להירגע, להבין מה באמת "הסיפור שלכם".
16.7 [ט' באב] היום הירח בטל משעה 06:17 בבוקר עד שעה 17:24 אחר-הצהריים. האינטנסיביות משפיעה על הדרך בה אתם מבטאים את עצמכם. האווירה משתפרת בשעות הערב, מצב הרוח עוזר לבלות במעגל החברתי הקרוב אליכם.
17.7 [י' באב] היום יהיה נכון להתמקד בתוכניות שלכם. המשמעת העצמית עוזרת לכם להשתלט על הרגשות שלא יפרצו החוצה. השתדלו לא להתרגז. זה יהיה חסר תועלת. העדיפו לדבר גלויות.
18.7 [י"א באב] שחררו, אין זה יום מתאים לגלגל נושא שחשוב לכם. ייתכן גם שיהיה נכון להתרחק מאדם שאתם חשים שלא ניתן לתת בו אמון יותר. מה שנכון יהיה זה לזרום בקלילות עם המתרחש והתוצאה תהיה טובה יותר. הירח בטל היום משעה 14:12 בצהריים עד שעה 20:54 בלילה.
19.7 [י"ב באב] תנו אמון ביסודות היציבים שיש במערכת היחסים בה אתם נמצאים. שחררו את מה שאתם חשים ואל תחששו מהרפתקה חדשה. אינכם צריכים להסביר כל דבר שאתם רוצים לעשות.

כלכלה ושווקים

התקדמותו של כוכב סאטורן במזל עקרב, תחזיר בזמן את הנושאים הקשורים בחובות ובגירעונות בכל מקום לקדמת הבמה, הכותרות וכולי.
מבנה הכוכבים במזלות המים, נותן הזדמנות טובה לקדם נושאים עסקיים וכלכליים, במהלך החודש הקרוב, עם דגש על 20.7-17.7. אבל ההשפעה קיימת כבר והיא ממשיכה עוד כמה שבועות. זיכרו שאנחנו בזמן נסיגת מרקורי, לכן השקיעו זמן כפול בבדיקת מסמכים לפני שאתם חותמים עליהם.
מרקורי יעצור ב-20.7 וישנה מגמה, על-פי רוב הוא משנה גם את האווירה הפסיכולוגית בשווקים. זיכרו ששמועות צוברות תאוצה עם נסיגת המרקורי, כך שעוד נשמע ספינים בלי פרופורציה כמעט בכל תחום, גם כלכלי, ואלה משפיעים גם על ההחלטות של המשקיעים.
כוכב מארס ייכנס למזל סרטן ב-13.7, מעלה רגישה מאוד, המשפיעה על כל העולם, וגם "מדליקה" את המפה של הפדראל ריזרב, כך שלא נהיה מופתעים מחדשות לא צפויות שיגיעו משם, וגם אלה ישפיעו על התנודתיות בשווקים.
ב-17.7 כוכב אורנוס משנה כיוון ובדרכו גורם גם להפתעות לא צפויות, הוא תמיד יעשה את ההפך ממה שמצפים.

אצלנו

מבנה הכוכבים על מפת המדינה החל מ-15.7 עם מיקוד על השבוע החל ב-20.7, מעיד על מצב רגיש יותר, עם הכוכבים על הצירים (במעגל קארמה) 1-7, 2-8, 6-12. בנוסף, התמונה כוללת בשליש השלישי של חודש יולי את כוכב מארס שידליק את המרובע ויבטא את הכוחנות של האורנוס/פלוטו. זה מבנה כוכבים שיקבל חיזוק גם מהיופיטר עד כמעט סוף אוגוסט. המשמעות היא שהסיר "רותח", לאורך זמן, המתח והאלימות, הקונפליקטים המתמשכים ואלו ישפיעו הרבה מעבר למצופה באזורים מועדים לפורענות בעיקר, ולפי הכוכבים העוברים על מפת המדינה, יש הלימה למבנה הזה המשפיע על כל היקום.

בעולם

ב-22.7 צפוי מופע ירח מלא שיגרום למבנה הכוכבים להיות חזק יותר בהשפעתו, בכל מקום. יש כמה צירופי כוכבים העלולים גם להשפיע בארה"ב מאחר שהם נמצאים בנקודות רגישות במפת ההשבעה של הנשיא שיודע לדבר יפה (סקנדל? או פגיעות בגלל אירוע שאינו שולט בו?), וכך גם בהורוסקופ של ארה"ב. כך שתהליכים לא פשוטים עתידים להתרחש סביב התאריך הנ"ל עד ספטמבר, כולל.
דרך אגב, עצירת אורנוס ב-17.7, ועצירת מרקורי ב-20.7, בנוסף לכל שאר הכוכבים, הן פוטנציאל לעוד מתקפת סייבר רצינית בין כמה מדינות בעולם עם נזק לא קטן.
עוד פרק על מצרים: אחרי השבעת הנשיא הזמני עדלי מנסור ב-4.7, אי-השקט במצרים ממשיך וימשיך בחסות אורנוס. התקופה לקראת סוף יולי ובתחילת אוגוסט, מציגה דרמות חדשות. ארועים שונים יעוררו מהומות גם בהמשך. אי-השקט במצרים יימשך לאורך זמן. נקודת מפתח תהיה סביב פברואר-אפריל 2014.
רוסיה: מבנה הכוכבים על ההורוסקופ של רוסיה אחרי התפוררות ברית המועצות, מציג בהווה את המשחק הכפול שלה. מצד אחד עם הכוכבים על 1-7 הרוסים בוחנים עד כמה הם יכולים למתוח את החבל ביחסים הבינלאומיים, לראות מה העולם מוכן לקבל. עם הכוכבים על ציר 6-12, הם מתמרנים את הנורמות והכללים הבינלאומיים לפי הצרכים שלהם, בלי שקיפות. למעשה, מה שמנחה אותם זה לשמור ולהגן על האינטרסים שלהם וכך לשמור על הקיים, ועל כך הם מוכנים להיאבק.
בהשוואה עם ההורוסקופ של ארה"ב (המפות עם מגמות הפוכות), נראה שיש כאילו שיתופי פעולה, אבל גם ניגודי אינטרסים. המשחק בין שתי המדינות משלב גם בלוני ניסוי. ארה"ב מזהה איפה הקווים האדומים של רוסיה ואיפה זה רק ניסוי ותהייה - לעומת רוסיה, הבוחנת מי עומד מולה ועד כמה אפשר להרחיק לכת, ובמקום בו הרוסים מבינים שיש חומה בצורה, הם נסוגים.
ההורוסקופ של רוסיה ימשיך להיות מעניין בעיקר בגלל השפעתה על השכונה שלנו.
"במה שאיננו מאמינים אין זה חשוב, סוד החיים הוא לגלות במה אנו כן מאמינים" [אדיט סישל].

תאריך:  12/07/2013   |   עודכן:  12/07/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 האח הגדול
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
גד נחשון, עורך הג'ואיש פוסט" בניו-יורק, חושף בראיון מיוחד ל-News1, את הפילנתרופיה היהודית השוטפת בארה"ב למען עמותות ישראליות, בהיקף של מיליארד דולר
אבנר גולוב, אודי דקל
צפוי מאבק פנימי ממושך במצרים. בתוך כך, לא ניתן לקבוע בפסקנות שהשפעת 'הרחוב' תבוא לביטוי גם בתוצאות הבחירות לנשיאות ולפרלמנט. לכן, ישראל צריכה להתנהל בצנעה, להימנע מהצהרות מזיקות ולשמור בידה את מרחב התמרון
עופר דרלסר
החשיפה של כולנו לקרינה גוברת כל העת, ביחס ישיר להתפתחות הטכנולוגיה האלחוטית והחשמלית ומלווה במקרים רבים בבורות וחוסר מודעות לגורמי הקרינה המצויים סביבנו ולהשפעתם
ד"ר ערן חדד
כאשר מגיעות לבדיקת ממוגרפיה נשים אשר עברו הגדלת חזה עם שתלי סיליקון, קרני הרנטגן אינן חודרות דרך השתל ולכן מקשות על הערכת חלק מרקמת השד בביצוע הבדיקה
גדעון צור
לאור סימני השאלה שהותיר הנשיא אסד באומרו שסוריה קיבלה את טילי ה S-300, ומאידך הכחשתו של נשיא רוסיה פוטין, החלטתי לבחון את הנושא. וניתן להקדים ולומר שאכן קיימים סימני לוואי לכך שהסורים התכוננו לקבלת המערכת, הם החלו בהקמת בסיס טכני עורפי למערכת, נחפרו עמדות לשתי סוללות בנות 3 משגרים כל אחת ויתכן וכוחות סוריים התאמנו על המערכת ברוסיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il