X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת השילוח DHL
▪  ▪  ▪

חברת DHL ישראל יוצאת השבוע בקמפיין למינופה כחברת הייבוא המובילה בישראל. הקמפיין בהיקף חצי מיליון דולר, יעלה תחת המסר "DHL. פשוט לייבא מכל העולם" באמצעות משרד הפרסום פוגל לוין אוגלבי. הקמפיין יימשך כ- 3 שבועות ויעלה בטלוויזיה ובשילוט חוצות ויגובה בדיוור ישיר ללקוחות, פעילויות קד"מ, מבצעים וכנס מקצועי בנושא ייבוא ללקוחות.
DHL מובילה את ענף יבוא האקספרס לישראל עם למעלה ממיליון משלוחים בשנה האחרונה ונתח של כ- 50% משוק יבוא האקספרס לישראל.
לדברי דוד בונדי, מנכ"ל DHL ישראל, "היתרון היחסי של DHL בענף השילוח, טמון בשותפות שיצרנו עם הלקוח והמחויבות שלנו להצלחתו. באמצעות הקמפיין ברצוננו לחזק את המודעות לערך השותפות וכמובן להעמיק את המיצוב כשותף הטוב ביותר לביצוע משלוחי ייבוא".
עוד מוסיף בונדי כי "המובילות של DHL בתחום הייבוא נובעת מיתרונות בלעדיים בהיותה חברה בינלאומית בעלת ניסיון ופריסה נרחבת ב- 228 מדינות ברחבי העולם בכלל וביעדי אסיה והמזרח הרחוק בפרט.
בונדי אף זוקף את ההצלחה ביבוא למשאבים פנימיים שהוקצו בחברה בישראל בהם: השקת מחלקת עמילות מכס פנימית, המלווה את הלקוח באופן צמוד ואישי וכן, מערך תפעולי המאפשר ביצוע המשלוח בזמן יוצא דופן - תוך יום עסקים אחד בין אירופה לישראל ויומיים מיעדי המזרח לישראל.
בנוסף DHL ישראל מתוקף היותה חברת בת, היא החברה היחידה בישראל המאפשרת מחירון אחיד מכל יבשת בעולם, ובכך מפשטת עבור היבואן את מלאכתו בקביעת מחיריו בארץ.
סרטון הטלוויזיה שילווה את הקמפיין יכלול יעדים מפורסמים מהעולם כדוגמת, פסל החירות והקולוסיאום, הנארזים ומיובאים לארץ באמצעות DHL.
ייבוא - איך לעשות את זה?
במקביל לקמפיין תקיים DHL יום עיון ליבואנים, שיתקיים ב- 27 ליולי, וידון בהיבטי היבוא השונים כדוגמת: חוקיות הייבוא ומניעת עיכובים במכס, החזרי מסים מהמכס והרצאה על ייבוא מסין והכרת התרבות הסינית.
קרדיטים לקמפיין - פוגל לוין:
סמנכ"ל קריאייטיב - גיא גורן
ארט דיירקטור - תומר זכאי
קופירייטר - אדם בני
מנהל מח' פלנינג - שרון ישראלי
מנהלת מח' הפקה - איריס ישראלי
פלאנרית - ליאת עמיר
סופרוייזר - חזי זמיר
אודות DHL
חברת DHL, היא החברה המובילה בעולם למשלוחי אקספרס ושירותים לוגיסטיים. החברה מציעה ללקוחותיה פתרונות חדשניים ומותאמים במיוחד - הכל תחת קורת גג אחת. הודות למומחיותה העולמית בפתרונות לוגיסטיים, במשלוחי אקספרס באוויר, בים ובשינוע יבשתי, מציעה החברה שילוב של כיסוי עולמי רחב והיכרות מעמיקה עם שווקים מקומיים. הרשת הבינלאומית של DHL מקשרת למעלה מ-220 מדינות וטריטוריות בעולם ומעסיקה כ- 285 אלף עובדים מסורים. החברה בבעלות מלאה של Deutsche Post World Net. הכנסות החברה בשנת 2005 עמדו על כ 56 מיליארד יורו. DHL ישראל, חברת בת של DHL העולמית, מנוהלת על ידי דוד בונדי, המשמש גם כיו"ר חטיבת הבלדרים באיגוד לשכות המסחר.

תאריך:  02/07/2006   |   עודכן:  02/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il