X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

ליקטתי מידגם קצר, מפורום אחד, על נושא אחד – ביטול החוק החדש שנועד כביכול להביא רפואה למכת תאונות הדרכים. אני... כתבתי על כל המערכת הזדונית הממשלתית – רבות, שנים ארוכות.
החלטתי להביא את מיקבץ התגובות הללו שליקטתי בהבזק – כדי לומר רק דבר אחד: רק על עניין זה של ההזנחה הפושעת של הקטל בדרכים, אסור בשום פנים ואופן להצביע "קדימה", מקום בו נמצא מועמד כמו השר שיטרית.
לשיפוטכם.
1. בתור מי שעבד באור ירוק חודשים עד שהבנתי מה באמת הולך שם אני רוצה לציין כמה עובדות.
התוכנית של אבי נאור נועדה לגזול מהאזרחים במדינה כספים ולהעביר אותם למערכת משומנת של גזילת כספים נוספים. אבי נאור רוצה לפרוס מצלמות מהירות כאילו שכך יפסקו תאונות הדרכים (כאילו שבכביש י-ם ת"א בקטעי דרך של 80 קמ"ש בהם נוסעים כולם 120 כולם אמורים להרג לפחות 4 פעמים ביום).
אבי נאור הוא דמגוג שמסיבות לא ברורות בוחר להשתמש במות בנו בתאונת ג'יפ (כשלא היה חגור והשתולל בשטח, התהפך ונהרג) במנוף להחתמת אזרחים על עצומה מבלי שקראו אותה.
בורות האזרחים אינה צריכה להיות מנוף לקידום אישי, ולו היה אבי נאור משקיע מחצית מהסכומים שהשקיע באור ירוק בפרסומות בעד תאונות דרכים ומחקרים אובייקטיביים ואמיתיים לסיבות העיקריות לתאונות דרכים, היינו רואים כולנו את מה שהיום אפשר לראות כבר בבירור. מהירות מופרזת מהווה אחוז קטן בקרב ההרוגים בתאונות הדרכים; 21% מההרוגים שזה לידיעת הקורא אבי נאור מעל 100 נפשות בשנה שאתה יכול להציל אם תרצה הם הולכי רגל שנעים במהירויות נמוכות מאלו שהמצלמות שאתה רוצה להקים מסוגלות לקלוט.
שיטרית, הפעם לא הצלחת לשדוד את אזרחי המדינה בטענות שווא, רק בגלל הבחירות. מה לעשות, העיתוי היה גרוע. אבל אני בטוח שמושחת כמוך לא מרים ידיים, ואחרי הבחירות אתה תכה בנו שנית. לפחות הרווחנו מספר חודשים.
ישנם אנשים קשי יום שהם בעלי רכב, ומשלמים מספיק מיסים ואחזקת רכב ומה לא?
השיטרית השחצן הזה השתן עלה לו לראש.
2. רבותי, להסיק מסקנה - לא להצביע לקדימה,
כי הם הולכים אחורה ולא איכפת להם מהעם.
3. האדם, שספג את הקשה במכות, איבוד בתו הקטנה שנקטלה במחלת הסרטן, קשה למתוח ביקורת.
אבל על שטרית הפוליטיקאי, האם אפשר להפריד בין השניים? יש לומר, אחת האכזבות הגדולות של הפוליטיקה הישראלית. מי שהחל את דרכו כראש עיר מצליח, חבר כנסת איכפתי, הפך ברבות השנים לנהנתן והדוניטט. חובב חליפות וורסצה לכלבים. שטרית, או שמעולם לא היית, מה שהצטיירת בראשית דרכך, או שהשתנית במהלך הדרך ועדיין, אתה יכול לחזור ולהיות מי שרצית להיות.
4. קבלת החוק וכן התשלום על-ידי בעלי הרכב זה חוק אכזרי וטיפשי. הצעה זו מתאימה לשר שיטרית אשר שכח מזמן איך נראה גרוש. לא פלא שדווקא שרים שגדלו במצוקה יחסית הם כיום המכבידים ידם על האזרח הקטן. כך סילבן שלום היה האיש שפגע בקצבות וכך עכשיו שיטרית.
5. תפסיקו לחפש את מי לחלוב ומהיכן למצוץ כספים.
מחויבות הבטיחות בדרכים מוטלת על המדינה כמו ביטחון לאומי או כלכלי.
6. החוק הבא היה שהשר שלא מתפקד ישלם קנסות ממשכורתו הפרטית ואז נראה.
7. חבל ששיטרית לא ממלא את תפקידו כראוי, נתראה בבחירות.
8. זה אותו שיטרית שעשה הכול כדי לרסק את שביתת נהגי "מטרו דן" בבאר-שבע, שנאבקו על זכויותיהם הבסיסיות כעובדים. הוא עושה הכול כדי לרצות את בעלי ההון, גם בנושא אגרת הבטיחות המפוקפקת. למעשה, הוא מנסה להכשיר עוד צינור של שאיבת כסף מאזרחים ותהיו בטוחים שכסף זה לא ישמש לבטיחות בדרכים. הוא ילך בדרכים אלו או אחרות לאותם אילי ממון שעזרו לשיטרית וחבריו להיבחר כדי שיעזרו גם בבחירות הקרובות.
9. שמשטרת ישראל בע"מ תעביר את התקציב כמו כל מדינה מתוקנת.
10. הסרחתם את המדינה, גרמתם אפילו לי, פטריוט לשעבר, לשקול לעוף מהגיהנום הזה...
11. תפנימו... : א נ ח נ ו ל א נ ש ל ם מ ס נ ו ס ף !!!
12. הדבר היחיד שמעניין אותו הוא כסף מזומן שיבוא מכיסו של ציבור הנהגים שגם כך משלמים כסף רב במיסים ובהיטלים שונים ומשונים, לא הצלת חיי אדם ולא חסכון בכך שיהיו פחות תאונות, פחות ימי אשפוז ופחות הוצאות ממשלתיות
13. היכונו... בקרוב גם אגרת שוטר/חייל/פקח וכד'.
שיטרית, מה עם אגרת נשימה?
14. שר התחבורע. ככה זה כאשר השר אינו מבין בתחומי משרדו, פקידי האוצר מהתלים בכולם ועושים קומבינות על חשבון הציבור, ובראש הוועדה עומד כלכלן ולא איש מקצוע בתחום התחבורה והבטיחות בדרכים.
15. כבוד השר שיטרית. הצעת הוועדה לגבות את המס מבעלי הרכב הייתה חטא קדמון שבו תמיד משתמשים כשרוצים להמציא את "הגלגל" וטוב שנפלה, ולא משנה אפילו הסיבה, את הלוחמה הבלתי מתפשרת בהיקף תאונות הדרכים יש לבצע מתקציבים הקיימים, והתוכנית של הוועדה, אגב, לא נוגעת באמת בבעיות השעה למניעת תאונות, אז אולי מוטב כך, אם אין תוכנית טובה יותר, אז כדאי למחוק אותה מהרשומות.
אני לא מבין למה ההתעקשות לגבות את הכסף מהציבור ולא לקבל את ההקצאה מהאוצר.
16. מסכן נאור, לא יקבל את תפקיד יו"ר הרשות.
שיטרית לא יוכל למנות פעילים.
שיינין???
17. אבי נאור ממש רוצה אם כל הכבוד להיות "שוטר".
18. שיטת העמותות שמפרנסות: זה פשוט מדהים מחדש כמה אנשים מתפרנסים מהשטויות האלה.
19. כמה כלום יכול להיות בשר תחבורה אחד?
גם השר שאינו חכם במיוחד יודע שזה לא הפתרון לתאונות.
הפתרון לפי סדר:
- חינוך בית סיפרי
- לימוד נהיגה
- קביעת עונשים חמורים ב 3 שנים הראשונות לנהיגה כולל שלילה
- מבנה הכביש וסביבת הכביש כולל תאורה
- ומשטרה במחשבה נכונה.
כיום, כל פעולות המשטרה הם מס על גב הנהג ולא דרך לשינוי נהיגתו. כסף זה דבר חשוב, מר שיטרית, אבל דרך וחשיבה חשובים יותר. באם היינו במערב הפרוע, אתה, אדוני השר, המקום הראשון בשליפה ללא חשיבה.
התוכנית יכולה לממן את עצמה בקלות ע"י השימוש בכספים שיחסכו בטיפול בנפגעי התאונות. אבל כרגיל, במדינת הגמדים (או הגנבים איך שתרצו) נגלה לשר החרוץ הזדמנות פז לעשות קופה על חשבון האזרחים. אז למה לא? נכון, כבוד השר?
20. שיטרית פוליטיקאי צבוע ומתחסד. באם אחד ממשפחתך היה חלילה קורבן של הקטל השבועי היית מזמן משנה את ההצגות שלך.
21. כל שבוע 8-10 הרוגים ואף אחד לא מתייחס.
חייל אחד הרוג וכל הפלצנים בכנסת ובשלטון מתעוררים.
22. יותר מדי זמן שטרית בשלטון, עדיף שתפרוש לשחק בחיי אדם (חיינו וחיי כל המשתמשים בכבישים)
23. הכל יוקרה מזוייפת.
על החתום מתנדב ית"מ, הרואה כל שבוע תאונות וכל שבוע נהרגים.
24. שיטרית, תפרוש בשיא. שיטרית, מה חשבת שתמציא את הגלגל? אתה רק גלגל חמישי ברכב שיוצר בעיות יותר ולא מנסה בהגיון למנוע את התאונות בכבישים. מניעת תאונות דרכים היא לא תשובה של מה בכך ועדת שיינין התפוצצה לכם בפנים.
25. מה זה אבי נאור שזכה במינוי יוקרתי ללא מכרז? הוא קנה את המינוי בכסף מלא. זוכר? 1. הוא קנה למשטרה מכוניות וריפד את דרכו, למועצת הרשות בשוחד מכוניות. בתחילתה הייתה דרכו ללא רבב, ניסיון נטו למאבק בתאונות דרכים - והתחלק. 2. אני מודה, לא קראתי את חוק הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים. אבל מה היא עושה בעצם מלבד פרסומים וג'ינגלים ברדיו? זו מערכת מושחתת ומסואבת שבין השאר גם אבי נאור יושב בה בזכות כספו. לכן טוב עשו חברי ועדת הכלכלה שמנעו שוד נוסף מכיסם של נהגים והזרמת הכסף לבור ללא תחתית. 3. יש לי הצעה לשר התחבורה.
תמכור לאבי נאור את הרשות הלאומית והוא כבר יידע מה לעשות.
זה לא תואם את תפישת עולמך שיש להפריט כל דבר שזז במדינה? במבצע השוד הגדול שעורכת המדינה בגביית אגרות רכב המכפילה את מחירו לאזרח (רכב שעולה ליצרן 50,000 ש"ח כולל דמי העברה לארץ היעד, במקרה שלנו ישראל, עולה לאזרח כ- 100.000 ש"ח לאחר גזילת האגרות וכל השאר בעזרת השם - לכל אגרה יש שם).
נו, אז מה יקרה אם מתוך 19 מיליארד ש"ח שהמדינה גוזלת מהאזרחים היא תחזיר לה 400 מיליון?
בהעברת הכסף לרשות הלאומית לבטיחות בדרכים היא אפילו לא מחזירה את הכסף לאזרחים, אלא מנפקת אותו לרדיו ולטלוויזיה הנהנים היחידים מבזבוז הכספים ע"י הרשות.
26. אני נהגת בעלת ותק 35 שנה. למעט דוחות חניה ספורים מהרשות המקומית אין לחובתי כל עבירת תנועה. כאשה קשישה (בת 70) הרכב הוא בבחינת אמצעי הניידות שלי באזור מגורי ובמצבי האישי (אלמנה לבדה) איני יכולה לוותר על אמצעי זה חרף העלויות באחזקתו. זה בא מבחינתי לפני רכישת התרופות היקרות שעלי לצרוך. כנהגת זהירה אני מתנגדת להיטל הבטיחות שהיה אמור לחייב ללא אבחנה כל בעל רכב. הייתי מבינה ומסכימה כי בעל רכב שלחובתו עבירות תנועה ולו רק אחת יחוייב בתשלום היטל כזה יחסית מידי פעם למספר העבירות וחומרתן. יש לתת הדעת כי בתנאי החיים של היום-יום, רכב הוא לא מותרות!! באזור מגורי אני רחוקה מתחבורה ציבורית ומרכז קניות שלא לדבר המרחק להגיע למרפאות קופ"ח בעיר ובאזור. לתשומת ליבו של השר שיטרית, המציע חוקים פוגעניים שאולי הולמים את כיסו והכנסות רעייתו, אך מתייחס ו/או מבין מגזרים בציבור הנאלצים להתמודד מדי יום על הישרדות מכובדת עצמאית ללא תמיכות מהאחרים הבריאים ומבוססים.
לתשומת לב המחוקקים,
שושי.
27. שיטרית תתעשט. את כל הכסף ש"חולבים" מאתנו הנהגים כמו - אגרות, מיסוי על רכב, מיסוי על דלק, קנסות וכדו', שיפנו למלחמה בתאונות הדרכים ולא יהיו חכמים על חשבוננו ויטילו עלינו מיסים נוספים במסווה של מלחמה בתאונות הדרכים.
שטרית צריך מקומות עבור הג'ובים למקורביו. מה מבין שיינין בתחבורה ואבי נאור.
המיליונר. שמעשיר את קופת המדינה בדוחות שמייצרות ניידות "אור ירוק". שמופעלות בידי שוטרים מתנדבים מתלהבים לחפש את הפרוטה מתחת לפנס. ולא עוסקים בהסברה וחינוך.
שיטרית, אתה חולם על תוכניות גרנדיוזיות שנועדו רק להאדרת שמך, לשאיפות הגדלות שלך במפלגה ולרקורד שלך. לא איכפת לך כלום מהאזרחים ולא יעזור מה שתנסה לספר לנו, אף אחד לא מאמין לך.
28. שיקחו כסף מהשר הטמבל הזה וחבריו ולא ממני.

המחבר הינו מומחה תחבורה, מרצה בכיר לנהגים ופעיל ציבור 32 שנה להפחתת הקטל בדרכים.
תאריך:  02/12/2005   |   עודכן:  02/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נחמיה תנא
והרקע עליו צמח
עו"ד משה מכנס
עו"ד נורית אמיתי
התוכנית עובדה, ובראשה אילנה דיין, האשימה את סרן ר' הדרוזי בעבירות פליליות חמורות כאשר ביצע לכאורה, שלא כדין, וידוא הריגה בגופה של ילדה פלשתינית    סרן ר' זוכה, על התקשורת נמתחה ביקורת מצד בית המשפט, אבל הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו ממאנת לדון בנושא ולהסיק מסקנות
יובל ברנדשטטר MD
שמעון עזב את תומכיו לאנחות. אחד מהם זעם מאוד
נסים ישעיהו
נו טוב, חודש כסלו הוא חודש החלומות, אז מותר לחלום קצת    בטח כאשר מדובר בחלום על שלום    וכדאי לזכור שיש חלומות שבסוף גם מתגשמים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il