X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם תדיראן
▪  ▪  ▪

חברת תדיראן Carrier המתמחה בייצור ושיווק פתרונות מיזוג לבית, משיקה קו פתרונות רחב חדש ובלעדי לכל סוגי הלקוחות, ברמות מחיר שונות, כשהקונספט המוביל הינו "מבינים איך אתה מרגיש" עם השקת קו המוצרים לקיץ 2007.
רמי בן דוד, סמנכ"ל השיווק והמכירות של תדיראן Carrier אומר: "האסטרטגיה החדשה מעמידה את הצרכים האישיים וההיבטים האמוציונאליים של הלקוח במרכז, כאשר נושא ה"תחושה" וההבנה, שתדיראן Carrier שותפה להן, נבחר כקונספט מוביל".
לדבריו: "הקמפיין חושף מוצרים חדשים, המעניקים פתרונות לכל צורך, החל ממזגני "טושיבה" גולת הכותרת של מזגני הקיץ - עם טכנולוגיית ה-VRF והאינוורטר מהמתקדמות והמשוכללות בעולם - מערכת בקרת אקלים, המאפשרת חימום וקירור בו-זמנית בחדרים שונים, דרך ה-High Spirit - מזגן עילי איכותי, בעיצוב שטוח חדשני ועד לסדרת ה-Wind המיני מרכזי עם בקרת אקלים אישית בכל חדר, המעניקים פתרונות מיזוג אפקטיביים ואסטטיים לחדרי הבית".
הקמפיין, שיעלה השבוע בהשקעה של 4 מיליון ₪, נערך באמצעות משרד הפרסום "אריאלי פובליסיס", תחת הכותרת החדשה: "תדיראן Carrier מבינים איך אתה מרגיש".
מסע הפרסום, מבוסס על 2 סרטונים, בני 15 שניות כל אחד, הגורמים לצופה להזדהות עם המאפיינים של "תחושת" החום והלחות בקיץ, באמצעות צילומי קלוז אפ, של הדוגמן והדוגמנית הממחישים את התחושה שעוברת על כולנו כשחם לנו......בשילוב אפקטים מיוחדים של צילום וסאונד.
הקמפיין כולל: סרטוני טלוויזיה בערוץ 2 וערוץ 10, מודעות בעיתונות הארצית, עיתונות מקומית ועיתונות לייף סטייל, שילוט חוצות על גבי "בילד בורדס" ענקיים ברחבי הארץ ונראות כוללת לצד פעילות קד"מ ענפה, בנקודות המכירה ברחבי הארץ.
עוד מוסיף בן דוד: "הקמפיין מהווה המשך למהלך האסטרטגי שהחל בקיץ אשתקד, בו יצרה תדיראן Carrier שפה תקשורתית חדשה, התומכת בהעברת מסרים חדשניים בשוק פתרונות המיזוג בארץ, תוך התמקדות בקהלי היעד: הצרכן הסופי, הקהל המקצועי ורשתות החשמל".
לדבריו: "אסטרטגיה זו מחזקת ומבדלת את המובילות של המותג תדיראן Carrier בשוק המזגנים ומבליטה את המסרים של המותג בצורה ייחודית, העונה על הצרכים הרגשיים של כל קהלי היעד".
קרדיטים:
מיכל צרפתי אפרת - משנה למנכ"ל
נועה פלציג - מנהלת לקוחות
גיא אורן - סופרוויזר
עטרה בילר - סמנכ"ל אסטרטגיה
מיכל עובדיה - פלנרית
גיא נתיב - סמנכ"ל קריאטיב
דוד אביטל - מנהל קריאטיב
מיכאל גורי - קופירייטר
מיכל מנגוט - ארטדיירקטור
אסנת אבן איתן - מפיקה
צלם במאי - בני מלע
דוגמנית - אלנה שלינקובה
דוגמן - סביל דורפמן

תאריך:  27/05/2007   |   עודכן:  27/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il