דגני המבוגרים של תלמה מבית יוניליוור ורשת מועדוני הכושר והספא הולמס פלייס משיקים קמפיין, באמצעות חברת הפרסום באומן בר ריבנאי, לרגל שיתוף פעולה שמטרתו לעודד שינוי באורח החיים - שיפור התזונה ומעבר לאורח חיים פעיל, תחת הקונספט GOOD START. ההשקעה הכוללת בקמפיין עומדת על 2 מיליון שקלים.
מסקר שערכה חברת נילסן עולה כי כולנו מבטיחים לעצמנו הבטחות שונות . בין הבולטות - 56% מאתנו רוצים להתעמל יותר, 37% מאתנו מתכננים לעשות דיאטה. אולם בין הרצון למעשה קיים פער ופעמים רבות קשה לעשות את הצעד הראשון. מתוך תובנה זו, חברו יחד דגני תלמה ורשת הולמס פלייס במטרה לתת את ההזדמנות והפתח לעריכת השינוי.
במסגרת המבצע המשותף, כל הרוכש אחד ממוצרי הדגנים למבוגרים של תלמה - קרנצ'ים או ברנפלקס או מוצר מסדרת חטיפי הדגנים רגע קל יוכל ליהנות מהטבה מיידית וללא הגרלה - חבילה אחת לבחירה מתוך ארבע מעולמות של גוף, נפש, דיאטה ואימון אישי למימוש באחד מסניפי הולמס פלייס ברחבי הארץ.
GOOD REST: שעור רגוע לבחירה (יוגה, פילאטיס, פלדנקרייז), עיסוי שיאצו קצר וסאונה רטובה. GOOD ACTION: שעור קצבי לבחירה (ספינינג, אירובי, קיקבוקסינג, אירו דנס ועוד), שחיה בבריכה וג'קוזי חם. GOOD COACHING: פגישה עם מאמן אישי לבדיקת המצב הגופני ובניית תוכנית אימונים ליישום בבית, בחוץ או במועדון הכושר, הדרכה אישית בחדר הכושר לאימון אפקטיבי.
GOOD DIET: השתתפות בהרצאה בנושא "כלים לשמירה על תזונה נכונה", בדיקת המצב הגופני, אימון על מכשיר הסקי.
שלי קליינרט-זורע, מנהלת תחום דגני מבוגרים ביוניליוור ישראל: "נושא הבריאות כבר אינו בבחינת טרנד. המודעות הגוברת לחשיבות תזונה נבונה וניהול אורח חיים פעיל יוצרים אצל רבים מאתנו את הרצון לעשות שינוי. חברת תלמה מציעה לציבור צרכניה כל העת מוצרים משופרים במטרה לתת מענה לצרכים אלה. כחברת הדגנים המובילה בישראל, אנו מבינים שיש בכוחינו לתת יותר ולפתוח בפני הצרכנים הזדמנויות לעשות שינוי כולל יותר באורח החיים, מעבר לפונקציונאליות המוצרית. אנו מקוים כי שיתוף הפעולה בינינו לבין רשת הולמס פלייס יעודד צרכנים רבים לעשות את הצעד הראשון כדי לשפר את אורח חייהם."
רוני סידון, מנהלת שיווק מנויים בהולמס פלייס: "הולמס פלייס, המובילה את תפישת העולם לפיה אורח חיים בריא הינו חלק ממימוש עצמי וסיפוק בחיים, שמחה על שיתוף הפעולה עם יוניליוור שמסריה תואמים את מסרי הרשת. שיתוף פעולה זה הינו חלק בלתי נפרד ממאמצי הולמס פלייס להיות שותף אקטיבי אשר יסייע לאנשים ליהנות מחיים טובים יותר באמצעות פעילות גופנית, תזונה נכונה ונפש שלווה."
קמפיין המבצע, תחת הסיסמא "תלמה והולמס פלייס עושים איתך את הצעד הראשון" יעלה בערוצים 2, 10 וערוץ 9 וימשך כ-3 שבועות.
בנוסף, ייתמך המבצע בפעילות אינטרנט ייחודית, באמצעות חברת גריי אינטראקטיב, שתיערך באתר המבצע ותכלול בין השאר לוח למציאת שותפה לפעילות הספורטיבית, מידע וטיפים להתחלה חדשה.
מבצע GOOD START יתקיים במהלך כל חודש פברואר. מימוש ההטבות יתאפשר עד לסוף חודש אפריל כשכל צרכנית יכולה לממש עד 4 הטבות.