ערוץ הילדים מיישר קו עם עולם הטכנולוגיה והשידור האינטראקטיבי ויוצא בשיתוף פעולה נרחב עם חברת שיחות הוידאו באינטרנט ooVoo.
במסגרת השת"פ, משיק בימים אלה אתר ערוץ הילדים (Kidstv.co.il) סדרה של תכנים מקוריים ואינטראקטיביים לגמרי, הפועלים באמצעות טכנולוגיית שיחות הוידאו של ooVoo, המאפשרת קיום שיחות וידאו של עד שישה משתתפים, בחינם ובאיכות אודיו ווידאו גבוהה במיוחד.
כמו כן, בימים האחרונים עלתה לשידור באתר הערוץ תוכנית חדשה, "המירוץ לספגטי", בהגשת מנחה הערוץ עמית בחובר, אשר מבוססת לחלוטין על טכנולוגיית הוידאו המתקדמת של ooVoo ובמסגרתה מתחרים בכל תוכנית שני ילדים המשדרים בשידור חי מהבית, ונדרשים לבצע אל מול המצלמות, יחד עם המנחה עמית בחובר, מגוון משימות מצחיקות והזויות.
מערוץ הילדים נמסר כי בעתיד הקרוב יתרחב שיתוף הפעולה גם לוידאו צ'טים משודרגים באתר עם מנחי הערוץ וכן שידורם בשלב הבא גם על מסך הטלוויזיה.
יצוין כי שימוש בטכנולוגיה של ooVoo ליצירת תוכן אינטראקטיבי מקורי אינה חדשה לגמרי, שכן לא מכבר בחודשים האחרונים ראו אור בישראל מספר "תוכניות ooVoo", ביניהן תוכנית האירוח "יציע האוהדים" בהגשת רון קופמן באתר ספורט5, והתוכנית המדוברת "יש לנו דאבל קליק", אשר מופקת בימים אלה לאתר Ynet וכוללת השתתפות של גולשים מהבית המחפשים אהבה ברשת.
את שיתוף הפעולה עם ערוץ הילדים, כמו גם את הפקת כל התוכניות הנ"ל, יזמה ומבצעת חברת התוכן והבאזז מרקטינג Media EPW (איינהורן-פאר-וגנר) המתמחה בייצור תוכן ושיווק במדיות החדשות.