X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פלאפון
▪  ▪  ▪

חברת פלאפון הודיעה היום (א' 16.11.08) על מבצע מהפכני, במסגרתו תציע ללקוחותיה להתחדש פעמיים בשנה אחת במכשירי פלאפון מתקדמים בדור שלישי. לקוחות שישדרגו בימים אלה למכשיר דור שלישי מתקדם בתוכנית "מתחדשים פעמיים", יוכלו לעבור בתוך פחות משנה לרשת החדשה שתושק בטכנולוגיה המקדמת בעולם (HSPA) ולהחליף את מכשירם במכשיר דור 3.75 מתקדם בשווי כ-1,500 שקלים במתנה. לקוחות פלאפון יוכלו לבחור מכשיר מבין מגוון דגמים של מיטב החברות בהן: נוקיה, סוני-אריקסון, מוטורולה, סמסונג ועוד. קבלת המכשיר החדש אינה מותנית בהתחייבות חדשה והינה לפי תנאי התוכנית.
אסף עופר, סמנכ"ל השיווק של פלאפון מסר היום "פלאפון היא החברה הראשונה שבחרה לשדרג ללקוחותיה את המכשיר פעמיים בשנה עוד לפני תום תקופת ההתחייבות. כמובילת הדור ה-3 בישראל, עם למעלה ממיליון לקוחות, פלאפון חושבת על צרכי לקוחותיה ומתאימה להם את המבצעים ההוגנים והמשתלמים ביותר. הצרכן הישראלי אוהב חידושים ומעדיף לשדרג את מכשירו לעיתים קרובות וליהנות מהמכשיר המתקדם והחדש שמושק באותה עת. המבצע יאפשר לו לשדרג את מכשירו כבר היום ותוך פחות משנה ליהנות ממכשיר מתקדם חדש".
ההצטרפות לתוכנית כרוכה ברכישה או שדרוג של מכשיר דור שלישי, בחבילת גלישה בתשלום חודשי קבוע ובהחלפת המכשיר במכשיר דור 3.75 מתקדם כעבור שנה. למדברים ב-149 שקלים ומעלה בחודש יינתן זיכוי מלא גם על המכשיר הראשון. בעת ההצטרפות למבצע יקבלו הלקוחות שובר לקבלת מכשיר דור שלישי מתקדם בשווי כ-1,500 שקלים, באותו מספר מנוי וכנגד החזרת המכשיר הקודם בתוך 15 חודשים.
הערב (יום א') יעלה קמפיין פרסומי בכיכובה של נינט טייב, תחת הסיסמא "השנה מתחדשים פעמיים" ועם שיר הנושא מהסרט "השטן לובשת פראדה". הקמפיין, שיעלה באמצעות באומן-בר-ריבנאי בהיקף של כ-4 מיליון שקלים, מציג כיצד עונות השנה חולפות מהר בעוד נינט מתחדשת בשני מכשירים מתקדמים בתוך פחות משנה. הקמפיין יעלה בטלוויזיה, באינטרנט ובעיתונות הכתובה תוך התאמה לתקשורת ברוסית ובערבית בישראל.
בסרט, אשר ביים רם ברוך, נינט מחליפה ביגוד ותפאורה על-פי עונות השנה המתחלפות. כך למשל, בעונת החורף היא עוטה על עצמה מעיל ומושיטה ידיים לקלוט את טיפות השלג, ובדיוק אז נכנסת אל תוך הפריים נינט הלבושה בשמלה קייצית. אז, התפאורה החורפית מתחלפת ביום שמש חמים, ונינט נכנסת לאחד ממרכזי השירות והמכירה של פלאפון, רק כדי לצאת משם עם מכשיר מתקדם עוד יותר.
הסרט צולם בבוקרשט בטכנולוגיית צילום מיוחדת שעוד לא נעשה בה שימוש בישראל הנקראת Motion Control שאיפשרה יצירת "שתי נינט" זו לצד זו בסרט. הסרט צולם במצלמה שהובאה במיוחד מאמסטרדם והוקמה במשך יום שלם. מדובר במצלמה מקובעת המצלמת במהירות אחידה ובאותה זווית, כך שהמצולם מתאים עצמו לזווית ולקצב הצילום ולא להיפך. נינט נאלצה לעקוב אחר תנועות המצלמה וללכת בקצב של המצלמה וכך ניתן היה לערוך את ההלבשות וליצור שתי "נינטיות" בצילום.
קרדיטים:
משנה למנכ"ל קריאטיב: דייויד אדלשטיין;
מנהלת לקוחות: עידית צוקרמן;
מנהלת תכנון אסטרטגי: ליבי כץ-בר;
סופרוויזר: חגי לירן;
תקציבאות: אלעד קופרמן, שני שאול;
קופי: דלית אורבך;
ארט: כפיר ראובני;
סמנכ"לית הפקה: דורית גווילי;
מפיקת משרד: גלי שטרקמן;
חברת הפקה - ראבל;
במאי - רם ברוך.

תאריך:  16/11/2008   |   עודכן:  16/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il