X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת ביג
▪  ▪  ▪

ביג, רשת מרכזי הקניות הפתוחים של ישראל, יוצאת בימים אלה במהלך פרסומי חדש - ה"בידור הממותג" הראשון מסוגו בישראל. מדובר במשבצת פרסומית חדשה. דקה לשמונה, בריק הזהב בשידורי רשת, שעד כה לא יועד כלל לפרסומת. בבריק פרסומות זה תשודר סדרת מערכונים ממותגים. סדרת המערכונים הינה סדרת סיטקום מקורית אשר תקרא "BIG MINUTE" ואשר נכתבה במיוחד עבור ביג ותצולם במרכזי ביג השונים ברחבי הארץ.
מדובר במערכונים ייעודיים שנכתבו במיוחד לפורמט החדש וישודרו במשבצת שידור חדשה בדקה לשמונה בשידורי רשת בימים רביעי וחמישי. מאחורי הקונספט החדש עומדת ההכרה כי כיום כדי ליהנות מתשומת ליבו של הצרכן צריכים להציע לו יותר. לכן, הוחלט שבמקום להתחרות בזירה הצפופה של מקבץ הפרסומות, תושק לראשונה בישראל, בלב הפריים טיים, משבצת ה"דקה לשמונה"; דקה שהיא כל כולה בידור ממותג ייחודי וחדשני בחסות ביג.
לצורך כך נבחרה שלישית "מה קשור" ללוות את המהלך הפרסומי החדש של ביג. צוות הכותבים הקבוע של מה קשור כתבו כ-50 מערכונים אקטואליים, המתרחשים במרכזי הקניות של ביג ומציעים התבוננות קומית ושנונה על סיטואציות יומיומיות מעולם התוכן של חווית הקניות בישראל. הצוות נעזר באנשי השיווק של ביג ובראשו מר יעקב קדמי, יועץ השיווק החיצוני של ביג מרכזי קניות ואנשי הקריאטיב של זרמון גולדמן. המערכונים המצחיקים, מביאים לידי ביטוי בדרך של הומור, הנאה וכיף את ערכי המותג ביג, המציעים חווית קניות פונקציונלית, נוחות ונגישות במחירים אטרקטיביים ותחרותיים.
המערכונים מציגים מצבים קומיים אבסורדיים, בסגנון המזוהה עם שלישיית מה קשור מתוכניתם "הישראלים". כך לדוגמא, אב ובנו היושבים לצפות במשחק טלוויזיה על מסך הנמצא בתוך סופר, זוג שוכב במיטה בסיטואציה רומנטית ואינטימית כשהמיטה ממוקמת בתוך חנות בגדים ועוד.
הילה נוי, מנהלת פרויקטים בביג מרכזי קניות, מציינת, כיום פרסומות "Hard Sell" ותקשור של מחיר כבר לא מספיקים ובוודאי שאינם מבדלים אותנו מהמתחרים בשוק הקניונים ומרכזי הקניות. כיום כדי ליהנות מתשומת ליבו של קהל היעד אנחנו צריכים להציע לו יותר. לכן, חיפשנו את השלב הבא בהתפתחות של ביג. החלטנו שבמקום להתחרות בזירה הצפופה של מקבץ הפרסומות כנהוג, נשיק לראשונה בישראל, בלב הפריים טיים, את משבצת ה"דקה לשמונה"; דקה שהיא כל כולה בידור ממותג ייחודי וחדשני בחסות ביג. מטרת המהלך היא ליצור ערך מוסף מותגי בשוק צפוף ובלתי מבודל ובדרך זו, חוויות הקנייה הייחודית שמציעה ביג תועבר בצורה הומוריסטית, מהנה, קלילה ויוצאת דופן. עוד מציינת נוי, כי החיבור ל"שלישיית מה קשור" תואם את המסרים השיווקים של ביג כרשת עממית, נגישה ואטרקטיבית שמדברת לקהל הלקוחות שלה בגובה העיניים.
ביג הינה רשת מרכזי קניות פתוחים בפרישה ארצית, המבוססת על מודל הפאוור סנטר האמריקני. החברה מפעילה ומנהלת 14 מרכזים ברחבי הארץ, הממוקמים בסמוך לצירי תנועה מרכזיים ומציעים תמהיל חנויות רחב של מיטב הרשתות הקמעונאיות הארציות וכמו-כן, נמצאים עוד 6 מרכזים בשלבי פיתוח.

תאריך:  19/10/2009   |   עודכן:  19/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il