לרגל יום האישה הבינלאומי החל ב-8 במרס, תשקיע קבוצת ביג מרכזי קניות כ-400,000 שקלים בקמפיין נרחב למגזר הרוסי.
הקמפיין יעלה ביום ראשון ה-28.2 בערוץ 9 למשך שבועיים. כמו-כן ייעשה פרסום ברדיו ברוסית ברשתות הארציות והמקומיות וכן בעיתונות הארצית והמקומית.
הקמפיין ידגיש את המסר כי במרכזי ביג ניתן למצוא את כל מה שנשים אוהבות מתוך מגוון גדול של מותגים, וזאת במבצעים אטרקטיביים ובמחירים נוחים.
הילה נוי, מנהלת השיווק של קבוצת ביג, מציינת כי בקרב המגזר הרוסי, יום האישה הבינלאומי מהווה חגיגה גדולה עבור האישה, כאשר מדובר בחג שסובב כולו סביב יופי, אופנה, מתנות וקניות. "מטרת הפעילות השיווקית לקראת יום האישה הנה ליצור יתרון אמיתי בקרב קהל הצרכנים הרוסי לביצוע הקניות במרכזי ביג, המציעים מגוון גדול של חנויות עם מיטב המותגים שנשים אוהבות ורוצות", מוסיפה נוי.
קבוצת ביג מרכזי קניות, הינה רשת ממותגת בפרישה ארצית, המבוססת על מודל הפאוור סנטר האמריקני. החברה מפעילה ומנהלת 14 מרכזי קניות פתוחים ברחבי הארץ, הממוקמים לאורך צירי תנועה מרכזיים ומציעים תמהיל חנויות רחב של מיטב הרשתות הקמעונאיות הארציות.