X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: באדיבות נדנד]

עונת הסתיו מבלבלת מאוד לעיתים. בבקרים קריר, בשעות הצהריים חמים, ובערב אנחנו מתחילים להרגיש את הבריזה נושבת על פנינו. מצד אחד אם נלביש את הילדים בבגדים חמים הם יזיעו בצהריים, ומצד שני אם נלביש אותם בבגדים קצרים מראש, יהיה להם קריר. אז דקה לפני הדילמה, הכירו את אופנת השכבות ואיך מסתדרים איתה.
כאשר הטמפרטורות מתחילות לרדת, זה הזמן לרכוש פריטי לבוש לקטנטנים שיאפשרו לנו ליישם את שיטת השכבות. כך למשל, חליפות מעוצבות לילדות המגיעות עם חולצה דקיקה, ומכנסיים ארוכים או חצאית קצרה שאפשר לשלב עם גרביון ועליונית. המותג המוכר לבגדי ילדים המיישם את שיטת השכבות הוא נד נד הישראלי (Nadned.co.il), מותג בגדי ילדות אונליין המציע קולקציה סתווית מלאה בסטייל לילדות בגילאי 12-4. בקולקציה ניתן למצוא מגוון חליפות מעוצבות לילדות, שמלות חגיגיות לילדות, ז'קטים הורסים ובעיקר קולקציה קלילה המתאימה לסתיו הישראלי הקריר-חמים.
מותג ישראלי מבית טוב
מותג NadNed הישראלי מציע שילוב של בגדי ילדות מעוצבים בהשראת מותגי על, לצד איכות ונוחות שלא ניתן להתעלם מהם. הקולקציה נתפרת כאן בישראל לעיניה של בעלת המותג ומעצבת האופנה רוית משעלי. באתר תמצאו מגוון רב של לוקים מרהיבים לחגים ואירועים מיוחדים, ומגוון פריטים שחייבים להיות בארון של אם פאשניסטית שאוהבת איכות. כך למשל תמצאו קולקציית שמלות ערב רחבה בקטגוריית הפארטי-קולקשיין, עם שמלות סולידיות לצד בגדי קז'ואל נוחים, כמו למשל את שמלת הפפיון ההורסת ANASTASIA DRESS המתאימה לאירוע יוקרתי.
היופי באתר נד נד הוא המגוון הרחב. מצד אחד שמלות קצרות שניתן להלביש אותן לילדות בסגנון השכבות, כלומר עם עליונית שיקית, או לחלופין שמלות מבדים נושמים עם שרוולים ארוכים שאפשר לשלב עם גרביונים. למעשה, הכל עניין של יצירתיות ושילובים מדויקים.
דוגמה לכך היא חליפת DENIS SUIT המגיעה בשני צבעים, עשויה מבד סריג דק, שילוב בין תערובת בדים משובחת של לורקס ומטאל. החולצה בגזרת בייסיק עם שרוול קצר והמכנסיים בגזרה נינוחה עם גומי במותן וסיומת מהממת במראה מודרני. החליפה תתאים בדיוק לעונת הסתיו, ובחורף תוכלו פשוט לשלב חולצת בייסיק מתחת או עליונית. חליפה נוספת היא MIKA SUIT, העשויה מבד כותנה רך בטקסטורת וואפל, כאשר החולצה עם שרוול ארוך ופתחים במרפקים, והמכנסיים ארוכים ונוחים.
הטוויסט של קולקציית סתיו חורף באתר NadNed
מלבד איכות הבגדים, החליפות ושמלות הערב היפהפיות, הדבר הבולט בכל פרטי הקולקציה הוא ההקפדה על הפרטים הקטנים. בכל בגד תמצאו טוויסט מיוחד שיכול להיות להתבטא בגזרה המחמיאה, בפשטות של הבגד, או בפפיון ההופך את השמלה לנוטפת סטייל. בקיצור, שמלות נפוחות מדי או טול מוגזם לא תמצאו בקולקציה, וגם לא רצון להפוך את הנסיכות לנערות, אלא שיק ילדותי קלאסי שמורגש היטב בכל פרטי הקולקציה. גם צבעי הקולקציה מתאימים מאוד לעונת הסתיו, בהם גוונים לבנים, ניוד, ורוד, קצת נגיעות של שחור, וכדומה. צבעים אלה, אגב, הולכים לככב בעונת הסתיו והחורף, ולכן תוכלי כבר עכשיו לאבזר את הארון של הנסיכה הקטנה שלך עם פריטים אופנתיים.
רגע רגע... עדיין לא דיברנו על איכות הבגדים
כשמדברים על איכות, נראה שמותג נד נד מגיע עם קבלות. כאמור, כלל בגדי הקולקציה מעוצבים כאן בישראל ונתפרים מול עיניה הבוחנות של בעלת המותג רוית משעלי. אך לא די בכך. כלל הבדים נבחרים בקפידה, כאשר הדגש הוא על בחירה קפדנית של בדים איכותיים, רכים ונושמים. כדי להשלים את חוויית האיכות, בנותיה של בעלת המותג אחראיות על 'בקרת האיכות'. הן אלו אשר לובשות כל בגד, בודקות אם יש רוכסן או תפר שמפריע, ומתריעות על כל בעיה אם יש, על-מנת לוודא שכל פריט לא רק מעוצב בקפידה אלא גם נוח ונעים.

לצפייה בקולקציה החדשה של NadNed לחצו כאן
תאריך:  24/10/2019   |   עודכן:  02/12/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כהן
הפרסומים על פרשיות השחיתות הרבות במספר רב של רשויות מקומיות בישראל, נותנים רושם כללי שהשלטון המוניציפלי בישראל מסואב ומנוון    שוחחנו עם המומחה לרשויות מקומיות, ד"ר ג'קי זבולון, על החשיבות של אמון הציבור ברשויות המקומיות, כדי להבין לעומק את התופעה
כתיבת המומחים
אדריאן הראל
אבחון זעזוע ונזק מוחי הוא קשה, יקר ולרב לא זמין. אין בעולם ערכה ניידת, מידית וזולה שיכולה לסייע לרופא או אחות, באבחון הבעיה בקלות תוך מתן טיפול הולם בסמוך לזמן הפציעה. על כן, יש צורך אמיתי בערכת אבחון קלה לשימוש וזולה, לזיהוי מהיר של מצב הפצוע בשטח
עומר כהן
בחירות 2019 מועד ב' מאחורינו והתמונה שעלתה מהן היא שהחברה הישראלית מפולגת מתמיד    מה הוביל אותנו לכאן וכיצד ממשיכים הלאה?
כתיבת המומחים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il