X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: יח"צ]

אחד הדברים החשובים יותר שיש לבצע כאשר מקדמים אתר, הוא להשיג עבורו קישורים חיצוניים. אך דבר זה אינו פשוט. כי אתם לא יכולים לגשת לכל בעל אתר מוביל ולבקש ממנו לפרסם כתבה בשמכם בתוספת קישור. בשביל זה, נדרשים לא מעט קשרים. אך יש גם דרך נוספת. אתם יכולים לשלם בעבור פרסום כתבות יח"צ באתרים מובילים ובכך להגדיל את החשיפה שלכם ולהגיע למקומות החיפוש הראשונים. כי כש-google רואה שאתם מקושרים לאתר מוביל, היא דואגת לתעדף אתכם.
איך כותבים כתבת יח"צ לאתר מוביל?
המטרה היא בסופו של דבר לעבוד עם google ולא נגדה. ולכן, הכתבה שלכם צריכה להיות טבעית עד כמה שרק ניתן, כתבה שכל אחד ישמח לקרוא. כך תעשו זאת נכון:
  • אל תנסו לשווק - כתבות בעלות אופי שיווקי לא חסרות, והאמת - גולשים לא מעטים נוהגים לדלג עליהן. כאשר הם מרגישים שמנסים למכור להם שירות או מוצר בכוח, הם מעדיפים לחפש תכנים אחרים. מסיבה זו, כדאי לכתוב כתבה טבעית בתחום שבו אתם עוסקים והוא בוער בכם;
  • אם אפשר, התחילו מסיפור אישי - אחד הדברים המורכבים יותר הוא לגרום לגולש להתחיל לקרוא את המאמר (כי ברגע שהוא מתחיל והמאמר זורם, הוא מרגיש חובה לסיים אותו). על-מנת למשוך את תשומת לבו של הלקוח, כדאי להתחיל מסיפור אישי או דוגמה אישית הרלוונטית לנושא;
  • התאמו את הכתבה לקהל היעד - הכתבה תיראה טבעית הרבה יותר אם תדעו להתאים אותה לקהל היעד אשר לו אתם מספקים את המוצרים או השירותים;
  • שמרו על רמת כתיבה נאותה - לא צריך לכתוב ברמה של עגנון או ביאליק, כי בסופו של דבר גם כתבת יח"צ צריכה לדבר לכל אחד. אך חשוב לשמור על ניסוח גבוה ומכובד, וכמובן להימנע משגיאות כתיב וממשפטים ארוכים ובלתי מובנים;
  • שמרו על עניין - מעל לכל, הכתבה שלכם צריכה לרתק את הלקוח, ללמד אותו משהו חדש ולהעניק לו ערך מוסף. כך למשל, אם אתם כותבים כתבת יח"צ על חברת ניקיון, כדאי להכניס טיפים שימושיים לניקוי רצפות או דרכים להתמודדות עם ניקוי ארונות לקראת חג הפסח. דרך נוספת לשמור על עניין היא באמצעות שימוש בכותרות משנה טובות שיגרמו ללקוח להמשיך ולקרוא את המאמר שלכם, כמו "10 טיפים לסידור הבית ללא מאמץ".
מדוע דווקא כתבת יח"צ?
כאשר קונים קישורים חיצוניים, אפשר למקם אותם באתרים רבים, דוגמת פורומים, אתרים פרטיים או בלוגים למיניהם. אז מדוע, אתם שואלים, כדאי להשקיע יותר כסף כדי לפרסם כתבות יח"צ באתרים מובילים? ובכן, לפרסום באתרים מובילים יש כמה יתרונות בולטים.
ראשית, עצם העובדה שמדובר באתר בולט משדרגת את האתר שלכם בעיני גוגל כמו גם בעיני הגולשים. אם גולש רואה את השם שלכם מתנוסס באתר חדשות שהוא רגיל להיכנס אליו ושהוא סומך עליו, סביר להניח שהוא יתחיל להתעניין גם בשירותים שלכם.
דבר שני, באתרים מובילים, כשמם כן הם, יש חשיפה גדולה מאוד, וחלקם אף שמורים בסרגל הסימניות של הגולשים. כך שקיים סיכוי טוב שהלקוחות הבאים שלכם יבואו דווקא מכתבת יח"צ באתר מוביל.
מעבר לכך, כתבות יח"צ באתרים מובילים נשארות בהן למשך שנים על-גבי שנים. אם הכתבה שלכם טובה באמת, הלקוח יכול להגיע אליה גם כעבור שנה או שנתיים, ואתם תיהנו מחפשיפה בתמורה לכך.
לא חייבים לכתוב כתבת יח"צ לבד
אם אתם עסוקים בקידום האתר או העסק שלכם ואין לכם זמן לכתוב כתבה לאתר מוביל, השאירו זאת למקצוענים. אנשי מקצוע טובים יכתבו עבורכם כתבה מנצחת, תוך שימת דגש לכל הפרטים החשובים שיביאו לכם פרסום ותנועה לאתר.

לפרטים נוספים על רכישת כתובת קידום
תאריך:  16/12/2019   |   עודכן:  16/12/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
דסי ניר
החלטות שגויות או אי-קבלת החלטות לגבי קרן הפנסיה שלנו, עשויות לעלות לנו בעשרות אלפי שקלים לאורך השנים    החדשות הטובות הן שלא צריך תואר בכלכלה כדי להימנע מכמה טעויות בסיסיות ולוודא שקרן הפנסיה שלנו נמצאת במסלול הנכון כל הדרך אל הפנסיה
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il