X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: ג'ון אלסוניק, AP]

אוהבים סרטים או סדרות העוסקים בבתי-משפט ובעלילות של עורכי-דין? יש מגוון סדרות בית משפט הנחשבות למומלצות ולאיכותיות, וכעת עם בוא הגשמים והסערות בחוץ, כדאי לנצל את הזמן הפנוי ובמיוחד את סופי-השבוע החורפיים על-מנת לצפות בסרטים ובסדרות בית משפט וליהנות מבינג' מהנה עם המשפחה או עם החברים הטובים. אם אתם מחפשים סדרות וסרטים מומלצים העוסקים בבתי-המשפט כדאי לכם לצפות בתכנים הבאים:
האישה הטובה
"האישה הטובה", באנגלית The Good Wife, היא סדרת דרמה משפטית אמריקנית, הסדרה שודרה ב-CBS בין השנים 2009 עד 2016 וזכתה לרייטינג גבוה ולהצלחה רבה בארה"ב ובמדינות נוספות. הסדרה מתארת את סיפורה של עורכת-דין זוטרה בשם אלישה פלוריק. היא מתחרה על מקום העבודה עם עו"ד צעיר שלבסוף עובר לעבוד אצל התובע הכללי, ובמקביל בעלה של אלישה מנהל מאבק עיקש לשחרורו מהכלא ומצליח בו. השחקניות הראשיות ג'וליאנה מרגוליס וארצ'י פנג'בי זכו בפרסי אמי על תפקידיהן בסדרה.
הטובות לקרב
"הטובות לקרב" היא סדרת דרמה משפטית שהופקה על-ידי CBS. זו סדרת בת לסדרת הדרמה המשפטית "האישה הטובה", העונה השלישית עלתה לשידור במרס 2019 וניתן לצפות בה גם בישראל. אירועי הסדרה מתחילים כשנה לאחר סיום העונה של סדרת האם, הסדרה עוקבת אחרי עורכת-הדין דיאן לוקהארט היוצאת לגמלאות ומגלה כי חסכונותיה אבדו בגלל הונאה פיננסית, בהונאה מעורבת בת הסנדקות שלה. דיאן מעוניינת לחזור כשותפה למשרד ממנו פרשה, אך שותפיה לא מאפשרים לה לחזור לתפקיד ומציעים לה לעבוד על תקן יועצת.
חליפות
"חליפות", באנגלית Suits, היא סדרת דרמה משפטית עם תשע עונות ו-134 פרקים. הסדרה האמריקנית מבית היוצר של אהרון קורש, עוסקת בסיפורו של בחור צעיר וחריף שכל המעוניין להשתלב במשרד עורכי-דין בתפקיד נחשק, למרות שהוא לא סיים את לימודיו לתואר במשפטים.
בול
סדרת הדרמה המשפטית "בול" מבוססת על דמותו הייחודית ועל הקריירה של ד"ר פיל - פסיכולוג ואושיית טלוויזיה ידועה בארה"ב שהתמחה גם בייעוץ משפטי. הסדרה הופקה בשנת 2016, יש ארבע עונות ו-70 פרקים. הסדרה עוקבת אחרי עובדי חברת ייעוץ המשתמשים בכישורים ומומחים מיוחדים לבחירת המושבעים כדי להבטיח ניצחון בתיק.
סיפור פשע אמריקני: אמריקה נגד או. ג'יי סימפסון
סדרת הטלוויזיה המצליחה "סיפור פשע אמריקני" זכתה בפרס גלובוס הזהב. הסדרה בת שתי עונות ויש 19 פרקים. העונה הראשונה מתארת את משפט הרצח השנוי במחלוקת של אגדת הפוטבול או. ג'יי סימפסון שהואשם ברצח אשתו ניקול ובן-זוגה. פרקי העונה מתעדים את הכאוס שנוצר מאחורי הקלעים מנקודת מבטם של עורכי הדין משני הצדדים.
סמוך על סול
סדרת דרמה קומית העוסקת בדמותו של עורך-דין מניפולטיבי ונכלולי בשם סול גודמן. הסדרה עוקבת אחר התהליך העובר על עורך-דין בשם ג'ימי מקד'יל שלא מצליח לגמור את החודש בכבוד, עד שהוא הופך לדמותו הידועה בכינוי סול, הדמות המוכרת לכם גם מסדרת שוברי שורות.

תאריך:  18/12/2019   |   עודכן:  18/12/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il