עמותת אור ירוק משיקה לראשונה קמפיין פרסומי בהיקף של 5 מיליון שקל באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & וורשבסקי
מטרת הקמפיין של פרוייקט "אור ירוק לחיים": לקדם ליווי אפקטיבי של נהגים צעירים עם קבלת רשיון הנהיגה מתבסס על מובילי דעת קהל בחברה ובתרבות הישראלית: אגם רודברג, מיכאל הנגבי, ברוך דגו, פירס חורי ושלומי שבת.
עמותת אור ירוק, העמותה לשינוי תרבות הנהיגה בישראל, משיקה לראשונה קמפיין פרסומי נרחב בהיקף של 5 מיליון שקל לחשיפת פרוייקט "אור ירוק לחיים". פרויקט זה מיועד לסייע ולהבטיח, שתקופת הליווי הקבועה בחוק עבור נהגים חדשים תנוצל באופן היעיל ביותר, שיעניק לנהג החדש ניסיון וידע להתמודד עם הצפוי לו בכביש. זו התכנית המורכבת והישימה ביותר שהוצעה עד כה לשינוי תרבותי והתנהגותי בקרב הנהגים החדשים והוריהם. השקת הפרוייקט בכל אזור גוש דן תביא לחשיפה של יותר ממיליון איש.
הקמפיין הפרסומי מתבסס על חמישה מובילי דעת קהל בחברה ובתרבות הישראלית ומשפחותיהם: אגם ופנינה רודברג; מיכאל ואסי הנגבי; ברוך דגו ודוד תשובה; פירס ודיאב חורי; שלומי ואביהו שבת.
הקמפיין מציג סיטואציות ליווי של ההורים בחיי יומיום, תוך הדגשת החשיבות של הליווי בנהיגה והתועלות הנגזרות מתהליך הליווי בנהיגה. השתתפותם של הסלבריטאים ובני משפחתיהם היא בהתנדבות מלאה.
הקמפיין יימשך בכל חודש ספטמבר בטלוויזיה, ברדיו איזורי, באינטרנט, בעיתונות במקומית בשרון ובגוש דן (תל-אביב, חולון, רמת-גן, גבעתיים, בני-ברק ובת-ים), בשילוט חוצות ועל אוטובוסים.
את הקמפיין מוביל משרד הפרסום אדלר, חומסקי & וורשבסקי:
בימוי והפקה - אייל גפן; מנהל קריאייטיבי - יונתן סטירין; קופי רייטר - רונן פיאנרוב ושני גרשי; ארט - אריאל בנרסון ורגב קונטס; מנהל לקוחות - דני ברנדה; סופר ווייזרית - רווית בירנבוים; תקציבאית - אורית מינה; מפיקת משרד - רינת קינן; פלנרית - מירב בלידן.
עמותת "אור ירוק" הוקמה בשנת 1997 במטרה לצמצם עד כמה שאפשר את מספר הנפגעים בתאונות דרכים ולהשפיע על שינוי תרבות הנהיגה בישראל. יו"ר העמותה הוא אבי נאור, אביו של רן נאור ז"ל, שנהרג בתאונת דרכים בעת שירותו הצבאי, והוא בן פחות מ20- שנה.