X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
גרנט ערך מסיבת עיתונאים לקראת המשחק הגורלי מול שוויץ הערב על בן חיים: "תלוי בו ובי אם יפתח" לגבי עמדת השוער הוסיף המאמן הלאומי: "כששני השוערים ברמה שווה, ההחלטה ביניהם קלה" מאות אוהדים מציפים את באזל האם הנבחרת תצליח להתעלות ותעשה את זה?
▪  ▪  ▪

בלם בולטון וונדררס, טל בן חיים, צפוי לפתוח היום (שבת, 3.9.5) במשחק המכריע נגד שוויץ. בן חיים, שערך אתמול אימון מלא עם הנבחרת, עדיין עובר טיפולים ולמרות שההחלטה הסופית לגביו תיפול רק מחר, בנבחרת אופטימיים לגבי סיכוייו להשתלב ב-11 של המאמן אברהם גרנט.
במסיבת עיתונאים שערך גרנט לתקשורת הזרה התייחס המאמן הלאומי למצבו של טל בן חיים: "מחר נקבע אם ישחק או לא. תלוי בו ובי אבל בכל זאת יש לנו מחליפים במידה ולא יוכל לשחק".
בנבחרת מעריכים כי בן חיים, שממשיך לקבל טיפולים, יפתח בסופו של דבר בהרכב כמו גם השוער, ניר דוידוביץ' שכנראה יועדף על פני דודו אוואט. גרנט התייחס לעמדת השוער ואמר: "תמיד יש לנבחרת שני שוערים טובים. מי שלא ישחק לא ירגיש טוב, אבל אין מה לעשות. כשני השוערים ברמה שווה, ההחלטה ביניהם קלה".
על המלחמה הפסיכולוגית של השוויצרים: "אנחנו לא מתייחסים למה שהם עושים. כבוד גדול בשבילנו שהם אומרים שאנחנו נבחרת אגרסיבית, נותנים לנו כבוד ואין לנו בעיה עם כל התרגילים שלהם. אנחנו מתרכזים בנבחרת שלנו".
היום בצהריים יפרסם גרנט את ההרכב הרשמי שיפתחו מול שוויץ, אך כעת מסתמן שה-11 שיעלו על כר הדשא בסנט ג'יקוב יהיו: ניר דוידוביץ' (דודו אווואט), קלמי סבן, אריק בנאדו, אלון חרזי, טל בן חיים, וואליד באדיר, אדורם קייסי, אבי נמני, עידן טל, יוסי בניון, יניב קטן.
מאות אוהדים מישראל החלו להציף את רחובות באזל השקטה לקראת המשחק הערב. האוהדים הגיעו למלון של הנבחרת, עשו "שכונה", וניסו לגעת בכוכבים.
השחקנים עצמם קיבלו מנוחה וכמעט כולם נשארו במלון. השחקנים נראים יותר לחוצים מבדרך כלל ומדברים ביניהם בעיקר על המשחק.
באסיפת הקבוצה גרנט חילק דפים לכל אחד מהשחקנים כשכל אחד מהם קיבל דף עם השחקן שהוא שומר עליו ומתמודד מולו כדי שידע מה התכונות החזקות שלו וישנן את הפרטים. אחר כך השחקנים צפו במהלכים טקטיים של נבחרת שוויץ.
אימון מלא לבן חיים
נבחרת ישראל קיימה אתמול את האימון המסכם שלה באצטדיון סנט ג'יקוב בבאזל, בו ייערך המשחק הגורלי מול שוויץ בשבת. טל בן חיים, שהתלונן במהלך הלילה על כאבים עזים בשרירי הבטן, השלים אימון מלא.
כזכור, בן חיים הגיע לישראל בתחילת השבוע כשהוא סוחב פציעה, וחזר להתאמן רק אתמול אחרי שקיבל זריקה. במהלך הלילה חש הבלם בכאבים ובחצות הוא ניגש למאמן, אברהם גרנט, ואמר לו: "כואב לי, אני לא יודע מה לעשות".
אחרי שקיבל זריקה נוספת, התאמן בן חיים גם אתמול אבל מצבו עדיין לא ברור. במחנה הישראלי מצפים ומקווים להתאוששות של בלם בולטון, אך בכל מקרה, גרנט כבר הכין עתודה בדמותו של אלון חרזי הוותיק, שמועמד לפתוח במקומו של בן חיים במידה וזה לא יהיה כשיר בסופו של דבר. לפני האימון קיימה הנבחרת אסיפה שארכה כשעה ובמהלכה צפו השחקנים בקטעי וידאו של הגנת והתקפת שוויץ.

תאריך:  03/09/2005   |   עודכן:  03/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
שני אזורים נפרדים במוח הם אלו המעורבים בבחירות שאנו עושים בין החלטות בעלות סיכון גבוה לאלו הבטוחות יותר
מיכאל דבורין
מנהיגי השחורים בארה"ב מאשימים את הממשל במחדל אדיר    מספר ההרוגים עלול להגיע לכ-10,000    הנזק לכלכלת ארה"ב עלול להגיע ל-100 מיליארד דולר
יואב יצחק
השר שלום פנה אל נתניהו ואל שרון והציע להם להתחייב הדדית: פריימריז בפברואר בתנאי שגם שרון יתחייב להישאר בליכוד אם יפסיד
מחלקה ראשונה
יהונתן דחוח-הלוי
אחד ממנהיגי זרוע הטרור של החמאס מדגיש כי חטיפת חיילים ישראלים לצורכי מיקוח הינה "לגיטימית"    בשאלת החזרת חלקי גופות של חיילי צה"ל בתמורה לשחרור אסירים, החמאס "שומר על הקלפים קרוב לחזה" ומסרב להתייחס לכך בפומבי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il