X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
גם הפעם שיחקה מכבי חיפה יותר טוב מהיריבה שלה והסתפקה בניצחון מינימלי של 0-1 חיפה נהנתה מחסדיו של שוער הפועל ת"א, שביט אלימלך, ששמט בעיטה של עידן טל פנימה
▪  ▪  ▪

שבוע שני ברציפות שבמכבי חיפה מנצחים 0-1, אבל היו צריכים לנצח הרבה יותר.
חיפה כבר מתחילה לברוח לליגה והיא עם פער של 5 נקודות ממכבי ת"א שממוקמת שנייה. בדקה ה-57 הייתה זו בעיטה של עידן טל, שנעצרה על-ידי אלימלך, אבל השוער שמט את הכדור פנימה ונתן ניצחון רביעי ב-4 משחקים לחיפה. הפועל ת"א נשארה במקום ה-4.
מחצית ראשונה:
דקה 10 - הזדמנות משולשת לחיפה. בפעם הראשונה היה זה מיכאל זנדברג שבעו מחוץ לרחבה ואלימלך הדף. בוקולי היה יכול להבקיע ואלימלך שוב הדף לכיוון בוקולי, שמייד נגח לשער וביו אדפאמי עצר מהקו. עידן טל השתלט על הכדור החוזר הנוסף וספק הוכשל על-ידי גרשון. השופט, אלון יפת הורה להמשיך.
דקה 14 - דאבל פס בין בוקולי לזנדברג השאיר את הקשר הברזילאי לבד מול אלימלך, שלא התקשה לעצור את הבעיטה החלשה שנבעטה לעברו.
דקה 25 - בעיטה חופשית של הפועל ת"א נהדפה על-ידי דוידוביץ′ לפני שהיא הגיעה לראש של פנסטיל. בנאדו חילץ את הכדור מאוגבונה שהיה עם הכדור מהריבאונד.
דקה 37 - עידן טל מצא את אדורם קייסי חופשי באגף שמאל. אסי דומב נגח את ההגבהה של קייסי החוצה כשהוא מחטיא בסנטימטרים את מסגרת שערו.
דקה 45 - ג′ון פנסטיל הגביה כדור טוב מצד ימין, דוידוביץ′ הצליח להדוף בקצות האצבעות לפני שזה הגיע לברדה. אוגבונה בעט את הכדור החוזר ללא כתובת ברורה. דקה לאחר מכן שוב השתחרר אוגבונה, הפעם באגף הימני, ושוב הבעיטה שלו עפה החוצה.
מחצית שנייה:
דקה 46 - כדור עומק מצויין של מיכאל זנדברג הלך מאחורי ההגנה של הפועל ת"א והגיע לארבייטמן, שבעט מבלי לעצור את הכדור והדביק את הכדור למשקוף.
דקה 53 - מכבי חיפה יצאה מקופחת כששמעון גרשון הכשיל את גוסטבו בוקולי ברחבה ואלון יפת סימן לשחקני חיפה להמשיך לשחק.
דקה 57 - אלילת המזל נמצאת כנראה עם הקבוצה הטובה יותר. אחרי לחץ של חיפה על שערו אלימלך, הגיעה בעיטה סתמית של עידן טל היישר לגופו של אלימלך, שמשום מה איבד את הכדור שהיה בידיו והצליח להחזיר אותו לחיקו רק אחרי שעבר את קו השער. 0-1 לחיפה.
דקה 63 - זנדברג ניסה את מזלו מ-35 מטר, אבל הפעם שביט היה מוכן.
דקה 69 - עוד התקפה יפה של מכבי חיפה. ארבייטמן הוריד בנגיחה לזנדברג, שנעצר על-ידי אלימלך וארבייטמן נגד את הכדור החוזר החוזר.
דקה 81 - בעיטה חופשית מצויינת של אולארה 20 מטר אלכסונית לשער הפועל ת"א, נעצרה מצויין על-ידי אלימלך. ארבייטמן בעט את הריבאונד החוצה.
דקה 90 - ג′ון פיינסטיל הגביה כדור שעבר את כל הרחבה והגיע לצד השני, שם חיכה עומר פרץ. החלוץ הצעיר בעט כדור חזק שעבר מטרים ליד הקורה של דוידוביץ′.
הרכבים:
מכבי חיפה: ניר דוידוביץ′, אדורם קייסי, אריק בנאדו, רפאל אולארה, אלון חרזי (קלמי סבן 71), עידן טל, חבייר דירסאו, מיכאל זנדברג (פרננדו לורפיסה 81), גוסטבו בוקולי, שלומי ארביטמן (שי בירוק 90), יניב קטן.
מכבי פ"ת: שביט אלימלך, ביו אדפמי, אסי דומב, שמעון גרשון, יגאל אנטבי, וואליד באדיר, אוגנין לאקיץ′ (שי אבוטבול 74), ג′ון פנסטיל, ברוך דגו (אבי קנאפו 78), אליניב ברדה, איבזיטו אוגבונה (עומר פרץ 61).

תאריך:  02/10/2005   |   עודכן:  02/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אור אריה
הרכז הישראלי, ששיחק בשנתיים האחרונות בשטרסבורג, חתם לעונה בקבוצה הרוסית    ישתף פעולה עם איגור קודלין, לשעבר בצ.ס.ק.א מוסקבה
יהונתן דחוח-הלוי
הרשות הפלשתינית מסלימה התבטאויותיה כלפי החמאס ומאשימה אותה בחתירה תחת שלטון החוק ובניסיון לעורר מלחמת אזרחים    ועדת המעקב העליונה של הארגונים הפלשתינים התכנסה לדיון חירום לתיווך בין הצדדים    לפי שעה ללא תוצאות
ברוך לוי
בנק אדנים מסכם שנה בשוק המשכנתאות: שנת תשס"ה תיזכר כשנה בה גילה הלווה הישראלי את המושג "מיחזור", כשנה בה נרשמה ירידה משמעותית בריבית על המשכנאות, והשנה בה נקבע מותן של הלוואות הזכאות    ומה יהיה בשנה הבאה? התמורות בשוק ימשכו
עומר שיקלר
עשרות נפצעו בחילופי אש בין אנשי מנגנוני הביטחון של הרשות לאנשי עז-אדין אל-קסאם בשכונות שייח' רדואן ושאטי בעיר עזה    הרשות מאשימה את החמאס בעימותים
ניר וייס
החברה, הנחשבת לגדולה בתחומה בעולם, רשמה עלייה של 90% ברווחיה התפעוליים לעומת הרבעון המקביל אשתקד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il