X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ליגת העל: פ"ת שלטה ברוב דקות המשחק, אך נכנעה לשערים של קייסי, קולאוטי וארבייטמן. צמח הצליח רק לצמק בפנדל. חיפה הגדילה את הפער זמנית ל-12 נקודות
▪  ▪  ▪

הקטר הירוק חוזר לדהור. הערב ניצחו חניכיו של רוני לוי 1:3 את מכבי פ"ת, למרות הצגת יכולת לא משכנעת. פ"ת הייתה טובה ברוב דקות המשחק, אך לא הצליחה לנצל מצבי הבקעה. חיפה ברחה שוב, הפעם ל-12 נקודות, ותקווה לתיקו בין שתי התל אביביות מחר בדרבי.
חיפה כבשה שני שערים מהירים במחצית הראשונה אך מיד אח"כ נלחצה לאחר שפ"ת כבשה בפנדל. עד סיום המשחק חיפה רדפה אחרי פ"ת, אך שלומי ארבייטמן שנכנס כמחליף חזר להבקיע בדקה ה-90 והעניק את החותמת הרשמית לפתיחת החגיגות.
מחצית ראשונה: פ"ת יותר טובה, חיפה מובילה
חמש דקות בפתיחת המשחק בלמה של מכבי חיפה, רפאל אולארה נכנס בצורה גסה בעומר גולן, אך השופט אסף קינן לא הוציא כרטיס. פ"ת שלטה בפתיחת המשחק ובדקה ה-11 זכתה לבעיטת עונשין מ-22 מ′. סלים טועמה ניגש לבעיטה ובעט טוב לפינה הימנית של דוידוביץ′, אך שוער מכבי חיפה הדף את הכדור לקרן. בדקה ה-19 רוביל סרסור בעט מ-25 מ′, אך הכדור יצא החוצה.
הלחץ של פ"ת על שערו של דוידוביץ′ לא הניבו שערים, אך מנגד הצליחה דווקא חיפה לכבוש. בדקה ה-24 אלון חרזי העביר כדור מימין לראשו של אדורם קייסי שהתמקם היטב בתיבת ה-5 ומקרוב נגח פנימה, אוהד כהן לא הצליח להושיע, 0:1 לחיפה. כעבור שלוש דקות חיפה לא הרפתה והצליחה לכבוש שוב. אולארה העביר כדור לקייסי שהגביהה משמאל לראשו של קולאוטי, וזה מקרוב הצליח לקבוע 0:2 לחיפה.
לא חלפו שתי דקות ועידן טל הכשיל את עומר גולן ברחבת חיפה. השופט לא היסס והצביע על הנקודה הלבנה. אל הבעיטה ניגש סולי צמח שדייק מול דוידוביץ′ וקבע 1:2 לחיפה. פ"ת המשיכה ללחוץ וכעבור דקה טועמה הרים כדור לרחבת חיפה, דוידוביץ′ שמט אך ניצל כשסרסור לא הצליח להבקיע.
מחצית שנייה: ארבייטמן עם חותמת סופית
עם פתיחת המחצית השנייה הוציא גיא לוזון את אנדרה קלדיירה ובמקומו שיבץ את כפיר אדרי בתקווה להפוך את התוצאה. בדקה ה-55 נפצע שוער מכבי חיפה, ניר דוידוביץ′ בראשו לאחר יציאה לכדור גובה. תום אלמדון התכונן להיכנס, אך דוידוביץ′ הודיע כי הוא יכול להמשיך לשחק.
בדקה ה-61 פ"ת הגיעה להזדמנות טובה להשוות כשכפיר אדרי העביר כדור משמאל לרוביל סרסור שהמתין במרכז הרחבה, אך נכשל מול דוידוביץ′. בדקה ה-69 שוב אולארה ביצע עבירה, הפעם על סרסור, והאחרון בתגובה דרך על אולארה. ושוב קינן לא התייחס לאירוע.
2 דקות לסיום פ"ת כמעט הבקיעה, כשטועמה הגביהה כדור טוב משמאל לרחבה, אך אולארה הצליח להרחיק. החותמת של מכבי חיפה הגיעה בדקה ה-90 כששלומי ארבייטמן המחליף הצליח להבקיע. הוא פרץ מימין וקיבל כדור טוב מקולאוטי שהשאיר לו, התקדם ומול אוהד כהן בעט לפינה וקבע, 1:3 למכבי חיפה.
הרכבים
מכבי פ"ת: אוהד כהן; עאמר, מגמאדוב, בנאי, גנון, צמח (אמבמבה/77), לאקיץ′, קלדיירה (אדרי/46), טועמה, גולן, סרסור (דוברובין/71).
מכבי חיפה: דוידוביץ′; חרזי, אולארה, בנאדו, קייסי, דירסאו, טל, בוקולי, זנדברג (ארבייטמן/71), קולאוטי (סבן/90), קטן (לורפיסה/89).

תאריך:  10/12/2005   |   עודכן:  10/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
המדובר במטוס נוסעים של חברת התעופה הניגרית "סוסוליסו"    7 ניצולים אותרו עד כה    על המטוס היתה קבוצה גדולה של תלמידי בית ספר
אייל וילצ′יק
אשדוד הובילה ביתרון שער עד הדקה ה-82. סכנין ביצעה מהפך תוך 6 דקות וחזרה הביתה עם הנקודות
יהונתן דחוח-הלוי
אלפים ובהם חברי כנסת השתתפו הבוקר בהפגנת תמיכה בסוריה שנערכה בכפר הדרוזי מג'דל שמס    בהפגנה שנפתחה בהימנון הסורי ובהנפת דגלה, תקף חבר הכנסת בשארה את ישראל וארה"ב וכינה את הנשיא בוש "פושע שצריך לעמוד בפני ועדת חקירה"
ענבל אביב
הפילה תמר מגן החיות התנ"כי בירושלים הביאה אושר גדול לעולם, כשילדה לפנות בוקר גור פילים בריא ומאושר השוקל קרוב ל-100 קילו
גלית יצחק
למי שאינה יודעת להתאפר, או יודעת, אך מעט, המאפרת גלית ורטהיים מסבירה על כל שלבי האיפור - מ-א' עד ת'
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il