X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

מתכת היא חומר גלם נפוץ למדי בעולם הבנייה והשיפוצים. כדי לבצע עבודות מתכת בצורה טובה, יש צורך באנשי מקצוע מנוסים ומיומנים, שיוכלו להפוך את חומר הגלם הזה לתוצרים מוגמרים שמתאימים למגוון שימושים.
עבודת מתכת איכותית דורשת היכרות מעמיקה עם חומר הגלם ויכולת ביצועית גבוהה. אנשי מקצוע בתחום עבודות המתכת יודעים כיצד ליצור כל קונסטרוקציה בעזרת השיטות הנכונות - ויכולים ליצור פריטי מתכת מרהיבים ופונקציונליים כאחד.
שניים מהשימושים השכיחים ביותר של חומר המתכת הוא בבניית סורגים ומעקות. סורגים ומעקות הם פריטים שמשמשים להגברת בטיחות, להנגשת תנועה, למניעת פריצות וגניבות, ויש להם גם פן דקורטיבי וויזואלי. התקנת סורגים ומעקות למטרות בטיחות חשובה במיוחד בבתים שיש בהם ילדים קטנים, אך לא רק. תאונות יכולות לקרות לכל אדם ובכל גיל, ולכן חובה להתקין סורגים ומעקות במקומות המועדים לפורענות.
כאשר מדובר על התקנת סורגים ומעקות, חשוב במיוחד לקבל עבודה איכותית. מדובר בפריטים שיש להם חשיבות בטיחותית רבה בבית או במשרד, והם צריכים להיות אמינים, יציבים ולהישמר בצורה טובה לאורך שנים רבות. סורגים ומעקות חייבים להיות מורכבים בצורה אפקטיבית במקום שבו הם מוצבים - כדי למנוע תאונות ולהגן על הבית מפריצות.
מה חשוב לדעת על התקנת סורגים
ישנן שתי מטרות עיקריות שלשמן מתקינים בבית סורגים - מניעת נפילות והגנה מפני פריצות.
חשוב לדעת, כי סורגים למטרות הגנה מנפילה יכולים להיות שונים מסורגים להגנה מפני פריצה. העיצוב של הסורגים יהיה שונה בכל מקרה, וכך גם הצפיפות שלהם ולעתים גם צורת החיבור. העובי המינימלי המומלץ לסורגים למניעת פריצה הוא 12-10 מ"מ. אם רוצים הגנה צפופה עוד יותר, ניתן להתקין גם סורגים בעובי 14 מ"מ. לעומת זאת, סורג בטיחות למניעת נפילות יכול להיות גם בעובי קטן יותר של 8-5 מ"מ.
בנוסף לכך, סורגים תקינים צריכים להיות מגלוונים. הגילוון של המתכת נועד כדי למנוע החלדה. אנשי מקצוע רבים אינם טורחים להתקין סורגים מברזל מגולוון, ובכך למעשה מתקינים סורגים ברמת איכות נמוכה יותר. מבחינת צורת הסורגים, יכולים להיות עיצובים שונים של סורגים. הנפוצים הם סורגים ישרים, סורגים עם בטן וסורגים עם יכולת התקפלות.
חשוב גם לדעת, כי אנשי מקצוע אמינים נוהגים לתת אחריות של שלוש שנים (בדרך-כלל) על הסורגים שהם מתקינים. מי שמציע סורגים ללא אחריות הוא בעל מקצוע שרמת האמינות שלו מוטלת בספק.
התקנת מעקות בבתים למטרות בטיחות
המעקה נועד בעיקר כדי למנוע נפילה מגובה. במדינת ישראל קיימות תקנות רשמיות שמחייבות התקנת מעקה בגרם מדרגות עם שלוש מדרגות לפחות ובמרפסות. על-פי התקנות, המעקה צריך להיות בגובה מטר וחמישה סנטימטרים לפחות, והמרווח בין המוטות שלו יהיה כ-8 ס"מ לכל היותר.
השלב החשוב ביותר בכל תהליך של התקנת מעקה הוא הקיבוע שלו. הקיבוע צריך להיעשות על-ידי שימוש בבורג עבה בשם עוגן-כוח (ג'מבו). הקיבוע הוא מה שהופך את המעקה לבטיחותי ומונע נפילות ותאונות. במקרים שבהם הקיבוע אינו חזק מספיק, קיימת סכנה של התרופפות הברגים וכתוצאה מכך ישנה סכנה חמורה לתאונה.
עבודות מתכת עושים עם המקצוענים
על-מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר בכל סוגי עבודות המתכת, חשוב לעבוד עם חברה מנוסה ואמינה, כמו חברת ה"אלופים במתכת". התקנה של סורגים ומעקות היא לא רק עניין אסתטי, אלא עניין בטיחותי מהמעלה הראשונה - ולכן אין להקל בו ראש. כדי שהמעקות או הסורגים ימלאו את תפקידם לאורך שנים רבות, יש לתכנן ולהתקין אותם בצורה הנכונה, ולשם כך חובה להיעזר באנשי מקצוע מנוסים וטובים.

תאריך:  13/01/2021   |   עודכן:  13/01/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
הפרויקטור הממשלתי הראשון, פרופ׳ רוני גמזו, וכן הפרויקטור הממשלתי הנוכחי, פרופ׳ נחמן אש, ביקרו במרכז הרפואי גריאטרי שיקומי נאות המושבה נס ציונה מרשת גולדן קייר, ושיבחו את עבודת המוסד בטיפול בחולי נגיף הקורונה/מאת חיליק מוטי
קבוצת ירדן
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il